verkopen/ruilen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:04 schreef ach het volgende:
Ik heb de megadrive ultimate collection gekocht met 41 spellen erop maar eigenlijk vind ik er geen een leuk, degene die ik leuk vind heb ik al op XBLA gekocht en staan hier ook nog eens orgineel in de kast
Jij hebt verzaakt om het "ongeldig" verklaren van de wedstrijd persoonlijk kenbaar te maken aan de betrokkenen. Daarbij is geen notaris aanwezig geweest en heb je ook niet aan Jan Peter nagevraagd of jouw beslissing onder de correcte normen en waarden zou vallen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Helaas je kon eventueel bezwaar maken maar dat moest dan wel binnen 5 werkdagen!
[..]
Helaas je kon eventueel bezwaar maken maar dat moest dan wel binnen 5 werkdagen!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:44 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij hebt verzaakt om het "ongeldig" verklaren van de wedstrijd persoonlijk kenbaar te maken aan de betrokkenen. Daarbij is geen notaris aanwezig geweest en heb je ook niet aan Jan Peter nagevraagd of jouw beslissing onder de correcte normen en waarden zou vallen.
Tevens hebben zowel Rkatier als ikzelf getuigen die bevestigen dat de wedstrijd volgens de officiële regels gespeeld is en heb jij geen enkele getuige die het tegendeel beweert (en zelf ben je geen getuige)
Mijn sig blijft dus staan
Morgen,... als ik mijn pad heb. Moet zo mijn kleine z'n fles gaan gevenquote:
pffquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:44 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij hebt verzaakt om het "ongeldig" verklaren van de wedstrijd persoonlijk kenbaar te maken aan de betrokkenen. Daarbij is geen notaris aanwezig geweest en heb je ook niet aan Jan Peter nagevraagd of jouw beslissing onder de correcte normen en waarden zou vallen.
Tevens hebben zowel Rkatier als ikzelf getuigen die bevestigen dat de wedstrijd volgens de officiële regels gespeeld is en heb jij geen enkele getuige die het tegendeel beweert (en zelf ben je geen getuige)
Mijn sig blijft dus staan
Dude hoe oud ben je?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Morgen,... als ik mijn pad heb. Moet zo mijn kleine z'n fles gaan geven
Topquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:08 schreef ach het volgende:
Ik doe nu een spel waarin de enige geluiden "plllllp" en "kgggggg" zijnAls ze nou de jungle/urban strike spellen er eens een keertje opzetten dan koop ik die meteen!
Hoe oud is de kleine? Die van mij half jaar al weer.. en de niet zo kleine al 2,5 jaar.. Heb wel veel minder tijd om te gamenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Eerste spel wat ik ooit gekocht hebquote:
Ik ook zeer binnenkortquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:04 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hoe oud is de kleine? Die van mij half jaar al weer.. en de niet zo kleine al 2,5 jaar.. Heb wel veel minder tijd om te gamen
WHAT THE FUCK?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Mirror's Edge 9 euro bij frs
Dead Space 15 euro bij frs
NHL 09 12 euro bji frs
Allemaal besteld
heh zo vaag.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Mirror's Edge 9 euro bij frs
Dead Space 15 euro bij frs
NHL 09 12 euro bji frs
Allemaal besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |