Als ik de titels zo zie lijkt mij dat maar het beste.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan er verder nog niets over vinden
*Poetst sig op*quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:20 schreef AQuila360 het volgende:
En freek is nog steeds niet over zijn verloren finale ronde van vorig jaar heen![]()
Die is niet geldig! misschien later dit jaar als je durftquote:
quote:Beste PU lid,
De PU-site is vernieuwd, dat weten jullie toch? Nou ja, voor die ene Spanbroeker die de afgelopen maanden niet van z’n tractor is af geweest, noemen we het nog maar eens. Het oude hout is verbrand, de nieuwe site is precies zo slick geworden als we gehoopt hadden.
Groet van de PU redactie
Er is een wedstrijd gespeeld, de rest heeft zich teruggetrokken.....geldig dusquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die is niet geldig! misschien later dit jaar als je durft
Helaas heb ik jullie wedstrijd ongeldig verklaard omdat jullie unlimited bananabomb's aangezet hadden!quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:22 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Er is een wedstrijd gespeeld, de rest heeft zich teruggetrokken.....geldig dus![]()
En bij de tweede editie van het Fok!Worms kampioenschap 2009 kan de huidige kampioen natuurlijk niet ontbreken
Naar welke wedstrijd heb jij dan zitten kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Helaas heb ik jullie wedstrijd ongeldig verklaard omdat jullie unlimited bananabomb's aangezet hadden!
er is niet een bananabom gegooid, dus dat is flauwekulquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Helaas heb ik jullie wedstrijd ongeldig verklaard omdat jullie unlimited bananabomb's aangezet hadden!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:05 schreef ErikT het volgende:
Ik ben niet meer automatisch signed in sinds die download met die nieuwe interface.
Hoe regel ik dat?
Was dat met die heli? Dan waren ze idd erg vet!quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:08 schreef ach het volgende:
Ik doe nu een spel waarin de enige geluiden "plllllp" en "kgggggg" zijnAls ze nou de jungle/urban strike spellen er eens een keertje opzetten dan koop ik die meteen!
Helaas je kon eventueel bezwaar maken maar dat moest dan wel binnen 5 werkdagen!quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:40 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Naar welke wedstrijd heb jij dan zitten kijken![]()
Onze wedstrijd verliep perfect volgens de toernooiregels
Helaas je kon eventueel bezwaar maken maar dat moest dan wel binnen 5 werkdagen!quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:50 schreef Rkatier het volgende:
[..]
er is niet een bananabom gegooid, dus dat is flauwekul
Graciasquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:23 schreef Rkatier het volgende:
[..]Guide knop settings profile auto sign-in enabled
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:27 schreef christvs het volgende:
Komt morgen de PoP DLC niet uit...?
Houden ze wel mooi stil dan!
Nee,... die zit gewoon in het spel. Stink eindbaas overigens!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:22 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg je die ene fighter via DLC ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |