Trial en error? dude je moet nadenken! Dan hoef je amper trial en error te doen!! Denk eerst ff na voor je gaat doen, het is een puzzelspel, geen platformer!quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Te veel trail en error en gedoe![]()
Maar soms moet je precies op iets springen dat suxx! En die sleutels doen soms klote!quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Trial en error? dude je moet nadenken! Dan hoef je amper trial en error te doen!! Denk eerst ff na voor je gaat doen, het is een puzzelspel, geen platformer!
ik vraag me nu echt af wat je dan van braid verwachte. Het feit dat je liever too human speelt geeft eigenlijk al antwoord op die vraag.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar soms moet je precies op iets springen dat suxx! En die sleutels doen soms klote!
Maja wel aardig nog probeer het nog wel een keer maar liever Too Human
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:56 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ja ik heb ook maar Braid gekocht nu die 800 punten is, maar heb er ook spijt van. Wel origineel enzo met de tijd terugdraaien, maar vind er toch niks aan. Heb maanden geleden al de demo geprobeerd en toen had ik dezelfde mening als nu, maar werd bijna afgeslacht door iedereen omdat het o zo geweldig was. Dacht dus dat het misschien aan de demo lag en nu toch maar gekocht... Zonde van m'n punten.
Met deze opmerking bevestig je gewoon de opmerkingen van Rkatier en mijquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar soms moet je precies op iets springen dat suxx! En die sleutels doen soms klote!
En als het allemaal wel lukt in een keer is het weer te simpel. Die jongen weet nooit wat ie wilquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:49 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Met deze opmerking bevestig je gewoon de opmerkingen van Rkatier en mij![]()
Zodra een game ook maar een beetje skills en uitdaging vraagt gooi jij de handoek in de ring en is het een kutgame![]()
Is de Vtech niet iets voor jou?
De meerderheid van de post gaat toch over de xbox...quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:11 schreef lighted het volgende:
Ik dacht dat dit een XBox topic was, maar blijkt een Aquila bash topic?
Oh oke dan is het een Xbox topic!quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:16 schreef Rkatier het volgende:
[..]
De meerderheid van de post gaat toch over de xbox...
En daarbij heeft Aqwiebus ook 360 in zijn naam staanquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:23 schreef lighted het volgende:
[..]
Oh oke dan is het een Xbox topic!
Dan is een Vtech echt iets voor hemquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:56 schreef Rkatier het volgende:
[..]
En als het allemaal wel lukt in een keer is het weer te simpel. Die jongen weet nooit wat ie wil
Dat weet ik welquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:56 schreef Rkatier het volgende:
[..]
En als het allemaal wel lukt in een keer is het weer te simpel. Die jongen weet nooit wat ie wil
Ach ja ze zijn dol op me he dan krijg je dat! En freek is nog steeds niet over zijn verloren finale ronde van vorig jaar heenquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:11 schreef lighted het volgende:
Ik dacht dat dit een XBox topic was, maar blijkt een Aquila bash topic?
Topquote:Teresa says that she was harassed by other players and later suspended from XBOX Live because she identified herself as a lesbian in her profile. When she appealed to Microsoft, she says they told her that other gamers found her sexual orientation "offensive."
Kan er verder nog niets over vindenquote:- Der unglaubliche Hulk (’08)
- Billy Madison – Ein Chaot zum Verlieben
- Reichtum ist keine Schande
- Blues Brothers
- Die Mumie kehrt zurück
- Die Bourne Verschwörung
- Die Mumie – Das Grabmal des Drachenkaisers
- Carlito’s Way
- Waterworld
- Cheech & Chong – Viel Rauch um nichts
- Out of Sight (’98)
- So High
- Red Dragon
- Hellboy II – Die goldene Armee
- Scarface (’83)
- Riddick – Chroniken eines Kriegers
- The Scorpion King
- The Fast and the Furious
- The Scorpion King – Aufstieg eines Kriegers
- Fear and Loathing in Las Vegas
- Shaun of the Dead
- The Frighteners
- Das Dorf der Verdammten
- The Game
- L.I.S.A. – Der helle Wahnsinn
Even checkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik Gamefront goed begrepen heb staan er vanaf nu films op XBL Marketplace:
[..]
Kan er verder nog niets over vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |