ID kaart en gamesquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:47 schreef Stephan123 het volgende:
Familie/huisdieren, ID kaart en verzekering, als ik daarna nog tijd heb me games en andere dingen
Welke eerst?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:12 schreef Boowtje het volgende:
De katten en het doosje met sieraden met een emotionele betekenis maar toch zeker als eerst de katten. (Niet vragen welke eerst)
Lichtontvlambaar type?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:28 schreef FireFox1 het volgende:
Tegen de tijd dat ik al mijn spullen wil redden die ik niet kan missen, sta ik zelf al in lichterlaaie
Nee, te laat met alle spullen recoverenquote:
sla de nummers dan ook op je sim opquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:53 schreef MissX het volgende:
Vergeet ook de lader van je telefoon niet.
Als je buiten staat en de uren daarna iedereen moet bellen is je batterij zo leeg. Zo ondervonden kennissen afgelopen jaar na brand. Aangezien de meeste mensen tegenwoordig alleen nog maar nummers in hun telefoon hebben staan, is het het heel vervelend als je die niet meer kan opladen.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:01 schreef littledrummergirl het volgende:
huisgenoten en huisdieren ( hoewel een konijn en een eekhoorn op stro vast zo vlam vatten) en als ik tijd heb pc en camera ofzo
jup een siberisch grondeekhoorntje, hij heet flufferquote:
ja met een lange staart en 6 strepen op zn rugquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:09 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dat is een hamster man dombo
gtfo, das een langoorkonijn. Ben je blind?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:09 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dat is een hamster man dombo
ooeeehhhquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jup een siberisch grondeekhoorntje, hij heet fluffer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar nu weer ot
Vuurbestendige kluisquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Eigenlijk moet je zulke papieren enzo bij elkaar hebben liggen.
Ook fotoboeken wil ik niet kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |