Maar hij is het niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:35 schreef BereNDD het volgende:
Zijn stem heeft er idd wel wat van weg
Ik vond haar vanavond heel erg meevallen, waar het door kwam weet ik niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:36 schreef evert het volgende:
ik vind claudia wel leuk, maar schijn de enige te zijn...
Ik mag haar ook welquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:36 schreef evert het volgende:
Ja, imams die homo's dood wensen zijn grappig en moet je niet serieus nemen.. Grappig mens toch he.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:36 schreef evert het volgende:
Welk geblaat precies? De Breij is een van de weinigen die hardop zegt dat je gewoon weer vlot aan het werk moet en niet thuis moet gaan zitten. Bovendien zegt ze als een van de weinigen dat je lichaam naar de kloten gaat van een zwangerschap en een bevalling. Ik vind daar weinig koedie-koedie-lekker-verzorgen aan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:05 schreef Andromache het volgende:
Dat geblaat is nou precies de reden waarom vrouwen niet serieus genomen worden en ze in het kinderverzorghoekje gedrukt worden....
Volgens mij doelde ze op het nummer wat ze zong. En daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:20 schreef broer het volgende:
[..]
Welk geblaat precies? De Breij is een van de weinigen die hardop zegt dat je gewoon weer vlot aan het werk moet en niet thuis moet gaan zitten. Bovendien zegt ze als een van de weinigen dat je lichaam naar de kloten gaat van een zwangerschap en een bevalling. Ik vind daar weinig koedie-koedie-lekker-verzorgen aan.
O, ik moet opnieuw leren lezen, geloof ik.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:23 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij doelde ze op het nummer wat ze zong.
Ik niet, maar zijn gezicht lijkt - voor zover je dat kon zien - wel heel erg op hem.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:58 schreef Specularium het volgende:
Iemand die een duidelijke screencap kan maken?
Hear hear.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:26 schreef Twerk het volgende:
Claudia is echt zo'n talentloze onbenul (en zo lelijk als de nacht) die overal een beetje probeert te scoren(en te verdienen), zoals nu weer dmv een zwangerschap. Ze is een waardeloze DJ, een totaal niet grappige of boeiende cabaretière en ongetwijfeld een dramatische schrijfster (om over de inhoud nog maar te zwijgen).
Ik weet verder niet of ze ook nog zingt, maar eigenlijk wil ik dat ook helemaal niet weten.
Misschien willen die allemaal niet? Een beetje cabaretier kan wel een zaal uitverkopen zonder reclame te hoeven maken bij P&W.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:41 schreef Andromache het volgende:
Ik snap ook niet dat nou juist Claudia, een ex-Vara-coryfee moet komen opdraven. Was er niemand anders te vinden die een nieuwe show heeft ofzo? Voor mijn part vragen ze een keer wat van die nieuwe SBS-cabaretjongens langs.
Precies.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:20 schreef broer het volgende:
[..]
Welk geblaat precies? De Breij is een van de weinigen die hardop zegt dat je gewoon weer vlot aan het werk moet en niet thuis moet gaan zitten. Bovendien zegt ze als een van de weinigen dat je lichaam naar de kloten gaat van een zwangerschap en een bevalling. Ik vind daar weinig koedie-koedie-lekker-verzorgen aan.
Vincent Bijlo kijkt zelf nooit zei iequote:Op woensdag 25 februari 2009 02:00 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Misschien willen die allemaal niet? Een beetje cabaretier kan wel een zaal uitverkopen zonder reclame te hoeven maken bij P&W.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 02:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vincent Bijlo kijkt zelf nooit zei ie
Vincent Bijlo is minder dan een beetje cabaretier. Ik doelde meer op Theo Maassen-achtige mensen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 02:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vincent Bijlo kijkt zelf nooit zei ie
Is er ook al een paar keer geweestquote:Op woensdag 25 februari 2009 02:31 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Vincent Bijlo is minder dan een beetje cabaretier. Ik doelde meer op Theo Maassen-achtige mensen.
Bij P&W was hij volgens mij een paar jaar geleden voor het laatst te gast.quote:Op woensdag 25 februari 2009 02:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is er ook al een paar keer geweest
Kan zijn maar er wel geweest terwijl ie al aan de top stondquote:Op woensdag 25 februari 2009 03:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij P&W was hij volgens mij een paar jaar geleden voor het laatst te gast.
Dat maakt voor P&W niet uit om iemand uit te nodigen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 03:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan zijn maar er wel geweest terwijl ie al aan de top stond
Nee hoor, hier nog één. Ben vorige week bij haar show (iClaudia) in Utrecht geweest. Super gewoon. En vond 't vanavond ook wel leuk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:36 schreef evert het volgende:
Ik niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vond Claudia mooi zingen gisteren bij P&W!
Als er een rechtszaak komt moet hij toch zijn identiteit prijsgeven.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:51 schreef Sloggi het volgende:
Als hij morgen wordt doodgeschoten is het wel jullie schuld hè!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die baksteen zien we wel in bijna elke programma.![]()
............................
"Ja, het was echt verschrikkelijk om te zien."quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:32 schreef Specularium het volgende:
Wat komt Albayrak daar nou weer doen?
Net als de rest totaal niks zeggen?
Ja, zoiets, meer kan er niet uitkomen. Ze is geeneens ooggetuige.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
"Ja, het was echt verschrikkelijk om te zien."
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:27 schreef sander89 het volgende:
Waar zou het vanavond nou overgaan.
Psies, en hij is al vandaag ruimschoots aan het woord geweest. Pieter van Vollenhoven was interessanter geweest, die was ook ter plaatse. En de rest van de gasten, behalve Kramer zijn die andere twee het vermelden niet waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die baksteen zien we wel in bijna elke programma.![]()
![]()
Je kunt op een dag als vandaag moeilijk een uitzending maken zonder het er over te hebben lijkt me?quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:20 schreef Aoristus het volgende:
volgens mij hebben we nog niet genoeg gehoord over dat vliegtuig.
Jawel hoor, je kan een loting houden onder de omroepen over wie de uitzendrechten krijgt. Dan hou je de rest van het net vrij van dubbele informatie. Helaas rent de journalistiek achter elk te scoren feitje aan, zodat het nieuws vanzelf gedegradeerd wordt tot iets wat al bijna gister is gebeurd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kunt op een dag als vandaag moeilijk een uitzending maken zonder het er over te hebben lijkt me?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Bahcecioglu. Hoe spreek je dat uit?
Kennedy.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Bahcecioglu. Hoe spreek je dat uit?
Iddquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:02 schreef koningdavid het volgende:
Goede kerel die Mustafa.
goed ideequote:Op donderdag 26 februari 2009 00:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Jawel hoor, je kan een loting houden onder de omroepen over wie de uitzendrechten krijgt.
quote:
dat klopt, anders deed hij die act nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:30 schreef Supersoep het volgende:
Dat vinden wij, maar dat zal hem worst wezen.
Maarten.
Nou, hij moet wel oppassen, hij vertelde laatst dat mensen van hem verwachten dat hij doet zoals hij doet, een soort verwachtingspatroon. Maar dan wordt je voordat hij er zelf mogelijk erg in heeft idd een karikatuur van zichzelf. Vooralsnog kan ik hem hebben, nog wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:01 schreef John.Milton het volgende:
Maarten is inmiddels een karikatuur van zichzelf geworden. Ik zag hem laatst weer eens spreken en hij zegt af en toe wel zinnige dingen maar hij heeft vooral het publiek mee.
Idd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:00 schreef sander89 het volgende:
Maarten is naar de kapper geweest.
Ik.... zonde dat ze wat breder is gewordenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:25 schreef Roland. het volgende:
fijn, een familievete die op tv wordt uitgevochten. Who cares :/
Nu je het zegt jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:00 schreef sander89 het volgende:
Maarten is naar de kapper geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |