Maak daar een foto vanquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:51 schreef tong80 het volgende:
Mijn god Neelie. Ik kijk wel maar met de handen voor m'n ogen en de vingers in mijn oor.
Kan ie lekker losgaan straks.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:06 schreef Aoristus het volgende:
het is toch raar dat niet Vogelaar, maar een CDA recensent daar zit.
Kroeshaar nu ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:09 schreef Registratiedienst het volgende:
Kroes heeft haar haar geverfd.
Goed, Frits Wester, ik ben benieuwd wat deze oude CDA-spindokter te zeggen heeft.
Dat zal hij beslist leuker vinden bij P&W dan dat hij dat bij Albert Verlinde & Co zou moeten doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan ie lekker losgaan straks.
Tering.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
Nadat ze door Bram Peper geneukt was :
'Bram ik ben het niet eens met je politieke voorkeuren. Maar hoe je net je standpunt doordrukte is een vermelding waard'
Had jij de uitdrukking 'Euvel duiden' dan gehoord nog laatst ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:26 schreef Aoristus het volgende:
ik heb wel een zeker respect voor Kroes, ze komt altijd met een eerlijk verhaal zonder politieke bijbedoelingen. Ze moet controleren en corrigeren en dat weet ze elke keer best goed in normale taal te verwoorden.
Een euvel is een hoge venusheuvel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had jij de uitdrukking 'Euvel duiden' dan gehoord nog laatst ?
Wat is een euvel
Ik vertrouw haar nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Een euvel is een hoge venusheuvel.
Maarre, Kroes is ook maar een deel van een groot rad. Ze werkt in een slecht functionerend systeem, maar ze weet er wel met een zekere logica iets over te vertellen. Ik geloof niet dat ze misleidende bedoelingen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |