dat maakt niet uit. ik kom er wel tussen liggenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij mis jij toch wat essentiele onderdelen zoals tieten
elke keer als een man zoiets zegt voel ik mezelf een stukje minder hetero wordenquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:15 schreef toma het volgende:
[..]
dat maakt niet uit. ik kom er wel tussen liggen
Dat maakt niet uitquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:18 schreef Tegan het volgende:
Ik ben ook een ov-chipkaart rijker geworden net, terwijl ik geen ov-jaarkaart meer heb...
Haha, dat zou, voor jou, inderdaad lullig zijn. Hoe is het afgelopen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:13 schreef VoreG het volgende:
Ga me nou niet vertellen dat regio Tilburg nu die chipkaart binnen krijgt... Had dat twee dagen geleden gedaan!
1 1/2 uur extra reistijd, maar ik heb em wel!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat zou, voor jou, inderdaad lullig zijn. Hoe is het afgelopen?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
elke keer als een man zoiets zegt voel ik mezelf een stukje minder hetero worden
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
1 1/2 uur extra reistijd, maar ik heb em wel!...
Mja, en dan mag ik zeker zelf daar achteraan terwijl ik hem niet eens nodig heb. En dan als ik weer ov heb nog een keer daarheen...quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit
In de folder staat ook wat je dan moet doen. "Even" langs een servicepunt en dan halen ze je OV Studentenabbo eraf en geldt voortaan het normale tarief. Die pas is ongeveer 10 jaar geldig ofzo
Mijn foto is van 2005quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:50 schreef Tegan het volgende:
Hij is trouwens maar tot 2014 geldig. MIjn foto is wel de foto van september pas, dus dat scheelt.
Tja, volgens mij moet je dat inderdaad zelf doenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, en dan mag ik zeker zelf daar achteraan terwijl ik hem niet eens nodig heb. En dan als ik weer ov heb nog een keer daarheen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |