Ej!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:42 schreef rhubarbje het volgende:
waarom moet dat ad fundum dan nog gezegd
je kunt toch ook gewoon je bier op drinken zonder gedoe en gezever
bah
erg groep 8
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
ja dat is het groep 8e er aan
gewoon dom overnemen en mee bleren
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben toch blij dat ik niet zo praat
Haha inderdaad.quote:
Beetje traditie is toch mooi?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:42 schreef rhubarbje het volgende:
bah
erg groep 8
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:42 schreef rhubarbje het volgende:
bah
erg groep 8
Hoiquote:
kater doe ik niet aanquote:
Zelfs een BVO'tje niet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Haha inderdaad.
Toevallig herkende ik "koning" maar verder...
nope tradities zijn een excuus van mensen die niet van orriginaliteit en verandering houdenquote:
Ok, dan verschillen we op dat punt van meningquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nope tradities zijn een excuus van mensen die niet van orriginaliteit en verandering houden
en jij hebt wel carnaval en kerstmis gevierd?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nope tradities zijn een excuus van mensen die niet van orriginaliteit en verandering houden
Wat vind je dan van Kerst, Oud & Nieuw etc?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk te makkelijk hequote:Op woensdag 25 februari 2009 20:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
en jij hebt wel carnaval en kerstmis gevierd?
ik vier kerst het hele jaar door zie je mn ava nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
en jij hebt wel carnaval en kerstmis gevierd?
op die manier wil ik ook wel het hele jaar kerst vierenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vier kerst het hele jaar door zie je mn ava niet![]()
Had dat 3 dagen geleden gezegdquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij mis jij toch wat essentiele onderdelen zoals tieten
Denk dat ze echte bedoeldquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:10 schreef existenz het volgende:
[..]
Had dat 3 dagen geleden gezegd
In de mijne kon je je neus snuitenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
natuurlijk echte!
wat moet ik nou met nepperts!
LOLquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:13 schreef existenz het volgende:
[..]
In de mijne kon je je neus snuiten
dat vraagt naar meerquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
is that all you've got?
die van mij kunnen een boel spectaculairdere dingen
Ja, maar dat hoefde die zatte mannen met carnaval niet bij mij te doenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
is that all you've got?
die van mij kunnen een boel spectaculairdere dingen
nou zatte mannen hoefde nou ook niet direct hun neus te snuiten in mijn tietenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:17 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoefde die zatte mannen met carnaval niet bij mij te doen
En zatte vrouwen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou zatte mannen hoefde nou ook niet direct hun neus te snuiten in mijn tieten
bleeeeeegh
zatte mannen sowieso bleeeeeeegh
Ik ben zondags na de optocht nog even in de boekanier en philip geweest. Daarna weer naar de beitelquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:25 schreef existenz het volgende:
[..]
En zatte vrouwen?
* existenz is in de Imca en de Wijn geweest
En die vonden het allemaal wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |