Goeie regelquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Extra regels:
- Je mag niet aanvallen door je aanval in spoiler tags te plaatsen. (dit kan worden veranderd na half 2 ofzo)
Ah hij is gestickied. Erg sympathiek natuurlijk van een modje.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:30 schreef Sena het volgende:
topic staat niet meer in de normale lijst, maar staat bovenaan?
ik kon dit topic niet meer terugvindenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ah hij is gestickied. Erg sympathiek natuurlijk van een modje.
Maar ik weet niet of er daardoor meer aandacht komt, misschien eerder juist minder.![]()
[ afbeelding ]
Ah verdomme, rusland stond d'r ook op, dus ik dacht dat die d'r dan ook wel ergens op zou staan.quote:
Ja die mag je zelf in een apart tabblad houden. Dat is nog wel handiger denk ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:05 schreef amvrosios het volgende:
[ afbeelding ]
mish ff in de OP gooien?
nop dat doe ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:10 schreef amvrosios het volgende:
kan ook...
moeten we btw zelf painten? want ik heb geen paint
word voor je gedaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:10 schreef amvrosios het volgende:
kan ook...
moeten we btw zelf painten? want ik heb geen paint
Little Turkey slaat je aanval af!quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
De troepen van Perzië vallen Little Turkey binnen.
eerst komt eerst maaltquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:13 schreef neen het volgende:
De Mlooie kletel en ik doen beide een aanval op Bianca.... wat is dan de regel
wie er als eerste een aanval begonquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:13 schreef neen het volgende:
De Mlooie kletel en ik doen beide een aanval op Bianca.... wat is dan de regel
Ja, als geen van beide aanvallen wordt gepareerd. krijgt degene die het land als eerst aanviel de macht.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
eerst komt eerst maalt(denk ik
)
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:15 schreef murp het volgende:
ik wil nepal en dan noem ik het nee-paultjuhhh
ik moest lachenquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:15 schreef murp het volgende:
ik wil nepal en dan noem ik het nee-paultjuhhh
De soldaten van Bianca blijken niet erg vechtlustig te zijn en nemen de haze beentjes.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
word voor je gedaan.
de mlooie kletel valt bianca aan
Om angst in te boezemen!quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:18 schreef amvrosios het volgende:
waarom dat plaatje? maakt het scrolle niet echt aantrekkelijker hoor
Pareert de aanval met overblijfselen van bianca!quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:18 schreef neen het volgende:
Chakkiepakkielands Doodseskader is goed voorbereid met de aanval op de Mlooie kletel begonnen
Je mag je aanval op verschillende (originele) manieren verkondigen, waarbij je gebruik kunt maken van trucjes (ik noem er geenquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:18 schreef amvrosios het volgende:
waarom dat plaatje? maakt het scrolle niet echt aantrekkelijker hoor
ja wanneer mag dat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:21 schreef Sena het volgende:
kunnen we al een gratis buuruitbreiding opeisen?
bijnaquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:21 schreef Sena het volgende:
kunnen we al een gratis buuruitbreiding opeisen?
verklap mijn slinkie methode nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je mag je aanval op verschillende (originele) manieren verkondigen, waarbij je gebruik kunt maken van trucjes (ik noem er geen). Het enige wat niet mag zijn spoiler-tags plaatsen, want dan krijg je mensen die in een post 100 ervan plaatsen en bij de 78e ofzo de aanval verkondigen.
vind dit wel een heel succesvolle aanval geblekenquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:20 schreef cablegunmaster het volgende:
De Mlooie Kletel begint de aanval op Nee Paultjuhhh
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Vanaf dit moment mag je 1 ongeclaimd buurland koloniseren. Dit land komt dan bij jouw rijk.
Verder mag dit alleen binnen 3 minuten vanaf deze post!
En er is een staakt het vuren voor de komende 5 minuten zodat ik het bij kan painten! (Al lopende aanvallen lopen door, maar die waren er niet)
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:20 schreef cablegunmaster het volgende:
De Mlooie Kletel begint de aanval op Nee Paultjuhhh
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vind dit wel een heel succesvolle aanval gebleken![]()
![]()
Nee paulen blijken niet weerstandig te zijn tegen De Mlooie Kletels
Mijn Siberische bende wijkt uit naar Oost-Chinaquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:26 schreef amvrosios het volgende:
dat c;aim ik de russiese federatie boven mij,en noem het kaas-city-north
Je kunt het geen nieuwe naam geven. Als je een nieuw gebied verovert krijgt het de naam van je huidige land.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:26 schreef amvrosios het volgende:
dan claim ik de russiese federatie boven mij,en noem het kaas-city-north
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt het geen nieuw naam geven. Als je een nieuw gebied verovert krijgt het de naam van je huidige land.
ik bedoel dat witte stuk boven mij,dat is nog vrij hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt het geen nieuw naam geven. Als je een nieuw gebied verovert krijgt het de naam van je huidige land.
dat word dan Kaas city centralquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:28 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ik bedoel dat witte stuk boven mij,dat is nog vrij hoor
zit een waterweg langs! (zwart lijntje )quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan zul je eerst Pakistan moeten veroveren.
is ook goedquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat word dan Kaas city central?
Weet ik, maar de naam blijft dan hetzelfde, dus Kaas-City-Central. Je kunt dat gebied geen nieuwe naam geven.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:28 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ik bedoel dat witte stuk boven mij,dat is nog vrij hoor
dat is voor pakistan, niet voor india.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zit een waterweg langs! (zwart lijntje )
als dat niet mag westchina!![]()
argh heb me al verbeterdquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:31 schreef Sena het volgende:
[..]
dat is voor pakistan, niet voor india.
ja nou breekt mijn klompquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
ik zit hier toch te wachten tot iemand het land naast me claimt
kies dan ook niet zo'n ver land uitquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
je kan een nieuwe kopen in klompmenistan
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik (heerser over Perzië) eis Irak op.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:26 schreef amvrosios het volgende:
dan claim ik de russiese federatie boven mij,en noem het kaas-city-north
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:26 schreef Clesar03 het volgende:
Jihad-met-sambal dan met Saudi-Arabië?
quote:
nieuwe landen:quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:27 schreef cablegunmaster het volgende:
ik eis Oman op
als oman niet kan west china![]()
geslaagde aanvallen:quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vind dit wel een heel succesvolle aanval gebleken![]()
![]()
Nee paulen blijken niet weerstandig te zijn tegen De Mlooie Kletels
al geclaimd door mongolie/ kaas cityquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:26 schreef Pinterman het volgende:
Als dolle honden rent mijn Siberische horde de grens over naar Midden-Rusland. Ik kan er ook niks aan doen, het is net een losgeslagen roedel wolven!
nieuw land, maar al gekozen:quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:26 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Mijn Siberische bende wijkt uit naar Oost-China
dood en nieuw land:quote:
quote:
zie post boven jequote:Op woensdag 25 februari 2009 00:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou, een update met alle kolonies.
[ afbeelding ]
Vaderland - Quyxz_ - Fillipijnen
Little Turkey - Sena - Turkmenistan, Kazachstan
Klompmenistan - nubreektmijnklomp - Israël
Sjaak-Polakkië - Pinterman - Oost-Rusland, Oost-China
Chakkiepakkieland - neen - Indonesië, Maleisië
Bianca - cerror
Perzië - TheMagnificent - Iran, Irak
Kaas-City-Central - amvrosios - Mongolië, Midden-Rusland
De MLooie Kletelland - cablegunmaster - India, Sri Lanka, Nepal
Nee-Paultjuhhh - murp
Jihad-met-sambal - Clesar03 - Oman, Saudi-Arabië
Sushistan - JJH - Japan, Noord-Korea
Ik heb Clesar03, per ongeluk oman ipv jemen gegeven
Verder wilde cablegun oman claimen, maar dat kan niet want dat land grenst niet aan zijn land en dat land is dus al bezet
Mocht ik niet gelijk Noord Korea erbij omdat we net een extra land mochten claimen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:36 schreef Sena het volgende:
uitbreidingen:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
nieuwe landen:
[..]
geslaagde aanvallen:
[..]
wat niet kan:
[..]
al geclaimd door mongolie/ kaas city
wat wel kan, verbeterd:
[..]
nieuw land, maar al gekozen:
[..]
dood en nieuw land:
[..]
Quyxz is mijn vriendjequote:Op woensdag 25 februari 2009 00:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou, een update met alle kolonies.
[ afbeelding ]
Bianca - cerror
De MLooie Kletelland - cablegunmaster - India, Sri Lanka, Nepal
Nee-Paultjuhhh - murp
Ik heb Clesar03, per ongeluk oman ipv jemen gegeven
Verder wilde cablegun oman claimen, maar dat kan niet want dat land grenst niet aan zijn land en dat land is dus al bezet
korea staat toch ook bij de uitbreidingen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Mocht ik niet gelijk Noord Korea erbij omdat we net een extra land mochten claimen?Had het wel optijd gepost.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:40 schreef Pinterman het volgende:
Sjaak's roedel stormt Kaas-City-Central binnen. Ze houden niet van kaas maar ze lusten wel worst.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:40 schreef amvrosios het volgende:
valt litle-turkey aan
KAAS FOR THE VICTORY!
Sollyquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:39 schreef Sena het volgende:
[..]
korea staat toch ook bij de uitbreidingen?
al bezetquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:41 schreef Intxaurraga het volgende:
Hai.
Ik wil Myanmar en noem het Oost-Flevoland.
jep geloof het welquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Bianca - cerror
De MLooie Kletelland - cablegunmaster - India, Sri Lanka, Nepal, West-China
Nee-Paultjuhhh - murp
Pruma - murp - Myanmar
Alles nu toch?
rechts claimt links want die aanval is niet geparrederdquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:42 schreef Sena het volgende:
hoe gaat het eigenllijk als beide landen elkaar aanvallen?
links valt rechts aan,
rechts valt links aan -> links pareert
(maar links heeft rechts dus nog niet gepareerd)
wat dan?
quote:
Kut.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:43 schreef JJH het volgende:
Sushistan valt Sjaak-Polakkië aan!!!
Haiaiaaaaakiri-waiki! *
*Susheense strijdkreet
ah okay! goed om te wetenquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
rechts claimt links want die aanval is niet geparrederd
je moet ze quoten!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:41 schreef amvrosios het volgende:
Ik huur duke-nukem in en sla alle boven genoemde aanvallen af.
tegen aanval enzoquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:40 schreef Sena het volgende:
ik voer een aanval uit op kaas city central, ik heb wel zin in kaas![]()
tegen aanval deeltje 2quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:40 schreef Pinterman het volgende:
Sjaak's roedel stormt Kaas-City-Central binnen. Ze houden niet van kaas maar ze lusten wel worst.
pareertquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:43 schreef Sena het volgende:
[..]
jep geloof het wel
De MLooie Kletelland krijgt een bezoekje van mij
Pruma weet zich te verdedigenquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:44 schreef neen het volgende:
Pruma wordt aangevallen door chakkiepakkieland
fail na failquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:45 schreef cablegunmaster het volgende:
* valt little turkey aan na een mislukte aan val op een ander land
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:45 schreef Intxaurraga het volgende:
Is het trouwens bij te houden, kwiks? Ik had gisteren twee PC's en een schrijfblok, en het duizelde me al behoorlijk.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:45 schreef Intxaurraga het volgende:
Is het trouwens bij te houden, kwiks? Ik had gisteren twee PC's en een schrijfblok, en het duizelde me al behoorlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |