Pareert de aanval met overblijfselen van bianca!quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:18 schreef neen het volgende:
Chakkiepakkielands Doodseskader is goed voorbereid met de aanval op de Mlooie kletel begonnen
Je mag je aanval op verschillende (originele) manieren verkondigen, waarbij je gebruik kunt maken van trucjes (ik noem er geenquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:18 schreef amvrosios het volgende:
waarom dat plaatje? maakt het scrolle niet echt aantrekkelijker hoor
ja wanneer mag dat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:21 schreef Sena het volgende:
kunnen we al een gratis buuruitbreiding opeisen?
bijnaquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:21 schreef Sena het volgende:
kunnen we al een gratis buuruitbreiding opeisen?
verklap mijn slinkie methode nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je mag je aanval op verschillende (originele) manieren verkondigen, waarbij je gebruik kunt maken van trucjes (ik noem er geen). Het enige wat niet mag zijn spoiler-tags plaatsen, want dan krijg je mensen die in een post 100 ervan plaatsen en bij de 78e ofzo de aanval verkondigen.
vind dit wel een heel succesvolle aanval geblekenquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:20 schreef cablegunmaster het volgende:
De Mlooie Kletel begint de aanval op Nee Paultjuhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |