zeldzaam foutje mijnerzijdsquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus Animal veroordeeld wel mensen die een andere mening hebben dan de zijne?![]()
En dan tegen mij zeggen dat ik moet leren lezen!
de nieuw op te richten fusieclub. FC Gelderlandquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik kom uit de buurt van Arnhem en Nijmegen. Voor wie moet ik dan zijn?
Je komt of uit de buurt van Arnhem, of uit de buurt van Nijmegenquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
FC Wageningenquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
neej wij wonen echt er tussenin.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:04 schreef Pirata het volgende:
[..]
Je komt of uit de buurt van Arnhem, of uit de buurt van Nijmegen
Jullie wonen bij elkaar?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:05 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
neej wij wonen echt er tussenin.
het 2 steden punt zeg maarquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:05 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
Dan hebben jullie de keuze uit NEC of Vitessequote:Op woensdag 25 februari 2009 17:05 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
NEC is een dooie boel. en Vitesse denkt het. Hele dorp hier is wel beetje pro-vitesse. Dus extra leuk om goeie afkeer te hebben. Zondag weer diverse weddenschappen gesloten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:07 schreef Pirata het volgende:
[..]
Dan hebben jullie de keuze uit NEC of Vitesse
quote:
ik hoop dat het je niet al teveel geld gaat kosten danquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:08 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
Zondag weer diverse weddenschappen gesloten.
we gaan winnen hoor. Alleen zou zonde zijn als Karim niet mee doet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:10 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik hoop dat het je niet al teveel geld gaat kosten dan
ja laten we het eens over feyenoord hebbenquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:11 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
we gaan winnen hoor. Alleen zou zonde zijn als Karim niet mee doet.
Laat Schiedammert dan maar snel zijn kruisbanden afscheurenquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:10 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
ik draai alleen goed in een goedlopend team. Heb goeie mensen om mij heen nodig
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laat Schiedammert dan maar snel zijn kruisbanden afscheuren![]()
Kan alleen maar positief voor jou zijn.
de Cler komt er weer aan. Benieuwd of die nog iets van niveau gaat halen.quote:Karim El Ahmadi heeft woensdagmiddag de groepstraining op Varkenoord voortijdig verlaten. De middenvelder kreeg in een duel een tik op zijn scheenbeen en moest zich hierdoor in De Kuip laten verzorgen. ‘Het is even afwachten wat morgen de reactie is’, zei El Ahmadi na afloop van de behandeling. ‘Maar in principe moet meespelen tegen Vitesse geen probleem zijn.’
Het herstel van de knieblessure van Tim de Cler verloopt voorspoedig. De linkervleugelverdediger trainde woensdagmiddag voor de vierde achtereenvolgende keer volledig met de groep mee en een rentree in wedstrijdverband lijkt aanstaande. ‘Ik voel me fit’, zei De Cler. ‘Het is aan de trainer wanneer ik weer in een wedstrijd meespeel.’
De training onder leiding van coach Leon Vlemmings werd woensdagmiddag druk bezocht. Vanwege de schoolvakantie waren er vele kinderen, die na afloop de spelers bestormden voor handtekeningen en een foto’s. Diego Biseswar was na het zetten van tientallen krabbels de laatste speler die het trainingsveld verliet.
Ik zal deze post rapporteren bij de mods, dit kan niet he. Dat weet jij zelf ook wel!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laat Schiedammert dan maar snel zijn kruisbanden afscheuren![]()
Kan alleen maar positief voor jou zijn.
ik waardeer je steun hoor, maar laat hem maar joh, hij mag zeggen wat hij wilt, kan er niet wakker van liggen ofzoquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:16 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Ik zal deze post rapporteren bij de mods, dit kan niet he. Dat weet jij zelf ook wel!
Je ziet niet in waar het over ging? Animal_FR is net zoals El Ahmadi die doet het beter in een goed draaiend elftal. Dus als jij uit zou vallen zou dat positief voor hem zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:19 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik waardeer je steun hoor, maar laat hem maar joh, hij mag zeggen wat hij wilt, kan er niet wakker van liggen ofzo
klopt, verwacht niet dat hij gaat praten over hoe de situatie nu was. Zal wel zoiets worden van heb er niets over te zeggen, de spelers vertellen hun verhaal geen zin om er op te reageren. En dan gaat hij praten over de vrijgekomen functie bij de Graafschap.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:21 schreef buddyb het volgende:
waarschijnlijk al gepost, maar verbeek is zondag gast bij studio voetbal.
Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:21 schreef buddyb het volgende:
Wat heeft dat met Feyenoord te maken?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:21 schreef buddyb het volgende:
Het woord Feyenoord zal vast niet vallen tijdens die uitzending iddquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:26 schreef Pirata het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Feyenoord te maken?
Wel een beetje kansloos om daar nu te gaan zitten, hij zal weinig over Feyenoord melden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het woord Feyenoord zal vast niet vallen tijdens die uitzending idd
Vind het niet kansloos. Hij zal zijn zegje willen doen hoe het volgens hem is gegaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:28 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Wel een beetje kansloos om daar nu te gaan zitten, hij zal weinig over Feyenoord melden.
Ik weet niet of je hem toen bij Holland Sport heb gezien maar dat was vrij kansloos.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vind het niet kansloos. Hij zal zijn zegje willen doen hoe het volgens hem is gegaan.
Wie boeit dat nu nog danquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vind het niet kansloos. Hij zal zijn zegje willen doen hoe het volgens hem is gegaan.
Dat maakt niet uit. Jij zegt dat het niks met Feyenoord te maken heeft. En dat heeft het wel degelijk.quote:
Mosterd na de maaltijd, ik ga iig niet kijken, wat een onzin johquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Jij zegt dat het niks met Feyenoord te maken heeft. En dat heeft het wel degelijk.
Jezus... Wordt echt een VMBO niveautje hier.
Dat heeft alleen maar meer voordelen voor jou.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jezus... Wordt echt een VMBO niveautje hier.
Idd. Ik moet over 3 jaar die mensen een huis verkopen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat heeft alleen maar meer voordelen voor jou.
Al is het mosterd na de maaltijd, het gaat toch over Feyenoord? Of wil je nog steeds beweren dat Verbeek niets met Feyenoord te maken heeft.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:38 schreef Pirata het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd, ik ga iig niet kijken, wat een onzin joh
Je gaat de metro uitdelen aan zwervers op het station? Ik wist niet dat daar een opleiding voor was joh..quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd. Ik moet over 3 jaar die mensen een huis verkopen.
Verbeek heeft nu echt helemaal niks meer met Feyenoord te maken..quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Al is het mosterd na de maaltijd, het gaat toch over Feyenoord? Of wil je nog steeds beweren dat Verbeek niets met Feyenoord te maken heeft.
Vat hem niet helemaal?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:42 schreef Pirata het volgende:
[..]
Je gaat de metro uitdelen aan zwervers op het station? Ik wist niet dat daar een opleiding voor was joh..
Ok dan nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:42 schreef Pirata het volgende:
[..]
Verbeek heeft nu echt helemaal niks meer met Feyenoord te maken..
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:45 schreef Pirata het volgende:
[..]
HAahahhqhqhqhq!!!!!!!!111111111 VMBO mongooltje!!!1!!11
Juistquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:45 schreef Pirata het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:45 schreef Pirata het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gelezen had dat hij niet verhuurd maar verkocht werdt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
![]()
Anyway: Lee wordt blijkbaar weer verhuurd aan een nieuwe Koreaanse club, met als voorwaarde dat hij het eerste half jaar geen salaris krijgt... Hoeveel bloody heimwee moet je hebben om daarmee akkoord te gaan?
ging er toch om dat die nieuwe club geen salaris wilde betalen? en als hij dan na een half jaar goed gedrag heeft vertoond dan zouden ze hem kopen. Dacht ik dan. In dit geval zal FR wel gewoon salaris moeten betalen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
![]()
Anyway: Lee wordt blijkbaar weer verhuurd aan een nieuwe Koreaanse club, met als voorwaarde dat hij het eerste half jaar geen salaris krijgt... Hoeveel bloody heimwee moet je hebben om daarmee akkoord te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |