Bedoel je deze?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Euh ja... ik denk het ja. Ik weet alleen niet van welk merk. Het hing linksvooraan in de winkel.
edit: Dat Bliss Down Jacket van Burton is wel gaaf met oranje, denk ik. Mja.... waar je die vindt.... (op de website van Burton).
Ja, deze bedoel ik inderdaad. Gek inderdaad... kleuren vertekenen wel eens. Maar dit is wel heel extreemquote:Op zondag 8 maart 2009 17:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Op foto's is de kleur telkens mintgroen terwijl deze in het echt veel donkerder groen is.
Ik heb hier de broek van in deze kleur. En de jas in het zwart.
Neeeeeeeeeej! Niet gaan kijken! Ze hebben heél véél leuke, stoere jacks!quote:Op zondag 8 maart 2009 17:07 schreef Chicolate het volgende:
Stoffen schelp? Wat bedoel je daarmee?(mijn helm heeft wel zacht spul van binnen, maar dat werd niet nat ofzo, ook niet als je ermee in de sneeuw ging liggen).
En ga wel even op de site van Burton kijken dan. Als die een stoer jack hebben.
Ghehehe.. 'video-recording-backpack'. Alsof de tas uit zichzelf beelden vastlegt. Maaruhm... ziet er leuk uit! Laat je gauw eens de resultaten zien?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:12 schreef FlowDesign het volgende:
Heb overigens afgelopen week via 1dayfly een O'neill H4 Campack rugzak besteld voor ¤149![]()
http://www.crunchwear.com/video-recording-backpack/
Vet makkelijk om filmpjes te maken tijdens het snowboarden of motorrijden
Dat zullen dan onboard motor-filmpjes worden denk ik... snowboarden heb ik dit jaar al 2 weken gedaan en ben bang dat ik het daar weer mee moet doen voor de komende tijdquote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeej! Niet gaan kijken! Ze hebben heél véél leuke, stoere jacks!Teveel...
[..]
Ghehehe.. 'video-recording-backpack'. Alsof de tas uit zichzelf beelden vastlegt. Maaruhm... ziet er leuk uit! Laat je gauw eens de resultaten zien?
Oh stoerquote:Op zondag 8 maart 2009 17:12 schreef FlowDesign het volgende:
Heb overigens afgelopen week via 1dayfly een O'neill H4 Campack rugzak besteld voor ¤149![]()
http://www.crunchwear.com/video-recording-backpack/
Vet makkelijk om filmpjes te maken tijdens het snowboarden of motorrijden
Ik heb een handycam... en ik zag mezelf nou ook niet bepaald filmen tijdens het boardenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh stoer! Ik wilde tijdens het boarden nog filmpjes uit de hand gaan maken, maar er waren geen makkelijke stukken en was bang dat ik dan mn cam zou slopen tijdens een valpartij.
jibben is zeker vet, dat had ik eigelijk helemaal niet verwachtquote:Op zondag 8 maart 2009 08:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mja, was niet zo chill, maar was op zich wel komisch dat het 2 broers waren die op elkaar knalden (leed vermaak...)
De ebenfeld is echt een toppiste als je wilt jibben en lange bochten carven. Je hebt alle ruimte en hij niet zo stijl.
Jibben? Koop een Banana. Je zult er geen spijt van krijgen. Ik heb nog nooit zo veel jibtricks nieuw geleerd als dit seizoen. Zelfs op de TRice die 1 van de stijvere boards is.
Zo kan ik nu een backside 180 to fakie noseroll to tailroll. Kortom, back180 springen, fakie op je nose landen, 180 doorspringen (frontside) en op je tail landen
cab360 naar 360 nosepress
en ga zo maar door. Echt te leuke tricks. We zijn met een paar leraren gewoon samen een paar dagen lang alleen maar gaan jibben. Dan elkaar pushen om nieuwe dingen te doen. De 1 kan een 360 nosepress, de ander een cab360 (of nollie360 zoals ik hem op youtube doe) en dan elkaar na doen en de tricks aan elkaar plakken. Te vet
vrijdag was er veel verse sneeuw in gerlos, donderdag niet echt.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Viel er donderdag en vrijdag geen sneeuw in Gerlos? Ik dacht dat het daar ook gesneeuwd had.
[..]
Als ik heel eerlijk ben dan is een King ook wel een plank uit het lagere middensegment, denk dat die niet echt aan jouw eisen kan voldoen.
Ik heb heel de week heerlijk genoten van mn skatebanana... hij draait zo lekker makkelijk en je kunt er idd super mee jibben (hoewel ik dat niet zo veel doe) maar ook in de slush en de poeder issie zo lekkerDrijft makkelijk en je kunt heel makkelijk draaien. Ook in meer dan 30cm vers kun je op een stijl stuk (offpiste) toch nog ff makkelijk een scherp bochtje maken om op de juiste lijn uit te komen.
De king is ook mijn eerste board, hij heeft het prima gedaan maar wil toch wel wat anders volgend jaar, zat eigenlijk nog te denken tussen iets van bateleon of lib tech allebei hebben ze hun voordelen denk ik (gnarly sponsorenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
jibben is zeker vet, dat had ik eigelijk helemaal niet verwachtMaar ik moet voor het jibben eerst nog mijn switch rijden wat meer oefenen, blijft lastig
[..]
vrijdag was er veel verse sneeuw in gerlos, donderdag niet echt.
De king was vorig jaar mijn eerste plank, maar sindsdien ben ik alweer 6 keer op wintersport geweest en ik ben eigelijk ook wel wat verder dan beginnend boarderMoet nog veel dingen goed leren en oefenen, maar het wordt tijd om een nieuwe te kopen. Skate banana is eigelijk al de enige optie sinds iemand hier erover begon
overigens nog een dennenappel geraakt met mijn board, dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
Die dennenappel lag nogal vastgevroren jaquote:Op zondag 8 maart 2009 22:34 schreef FlowDesign het volgende:
Als je komend jaar een Skate Banana wil dan zou ik nu al ongeveer eentje gaan bestellen![]()
Nee dat is overdreven maar je moet er wel op tijd bij zijn![]()
Was wel een harde dennenappel zeg
alleen... cab is switch frontsidequote:
Ik dacht al zoiets, want iets dat los ligt richt niet zoveel schade aan...quote:Op zondag 8 maart 2009 23:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
Die dennenappel lag nogal vastgevroren ja![]()
en ja ik weet dat ik er op tijd moet bij zijn, maar dat komt wel goed
Ik niet. Maar wel leuk ideequote:Op maandag 9 maart 2009 03:10 schreef paffiedan het volgende:
Even tussendoor, heeft er iemand nog een trashboard voor mij?
Ik ben een beetje bezig met snowboard designs en zoek een board dat niet meer te gebruiken is maar waar ik wel mijn design op kwijt kan en daarna lekker aan de muur nagelen.
Ben bereid maximaal 35 euro te betalen, of iets in de richting, merk maakt me niets uit, enige vereiste is dat hij niet gebroken is ofzo, staalkanten eraf maakt allemaal niets uit, krassen ook niet.
quote:
spuitverf en merkstiftenquote:Op maandag 9 maart 2009 07:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik niet. Maar wel leuk idee
Met wat voor materialen werk je dan?
Alles is daar duur, maar niet duurder dan hier. Ze hebben gewoon dure spullen.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:13 schreef Fugie het volgende:
Wat ook wel grappig was, is die hotzone winkel in gerlos.
Alles is daar echt 2x zo duur als de winkels in nlMoet wel zeggen dat ze een groot assortiment hadden, dat dan weer wel.
dat zou kunnen, maar ik let nooit echt op of iets in de opruiming is of nietquote:Op maandag 9 maart 2009 20:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Alles is daar duur, maar niet duurder dan hier. Ze hebben gewoon dure spullen.
Misschien bedoel je met afprijzen. Dat is logisch want daar loopt het seizoen nog, in Nederland is het zo goed als voorbij....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |