abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2009 @ 17:38:44 #181
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_66831595
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Neeeeeeeeeej! Niet gaan kijken! Ze hebben heél véél leuke, stoere jacks! Teveel...
[..]

Ghehehe.. 'video-recording-backpack'. Alsof de tas uit zichzelf beelden vastlegt. Maaruhm... ziet er leuk uit! Laat je gauw eens de resultaten zien?
Dat zullen dan onboard motor-filmpjes worden denk ik... snowboarden heb ik dit jaar al 2 weken gedaan en ben bang dat ik het daar weer mee moet doen voor de komende tijd
Heel misschien nog een lang weekend poederhappen als het uitkomt.
Age of fruity enlightenment!
  zondag 8 maart 2009 @ 17:59:27 #182
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66832231
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:12 schreef FlowDesign het volgende:
Heb overigens afgelopen week via 1dayfly een O'neill H4 Campack rugzak besteld voor ¤149
http://www.crunchwear.com/video-recording-backpack/

Vet makkelijk om filmpjes te maken tijdens het snowboarden of motorrijden
Oh stoer ! Ik wilde tijdens het boarden nog filmpjes uit de hand gaan maken, maar er waren geen makkelijke stukken en was bang dat ik dan mn cam zou slopen tijdens een valpartij.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 8 maart 2009 @ 18:17:49 #183
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_66832808
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:59 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh stoer ! Ik wilde tijdens het boarden nog filmpjes uit de hand gaan maken, maar er waren geen makkelijke stukken en was bang dat ik dan mn cam zou slopen tijdens een valpartij.
Ik heb een handycam... en ik zag mezelf nou ook niet bepaald filmen tijdens het boarden
Ik ben allang blij als ik niet vals ga meezingen met muziek, omdat ik me tegelijkertijd concentreer op mn techniek, hihihi!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:15:00 #184
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_66836600
quote:
Op zondag 8 maart 2009 08:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Mja, was niet zo chill, maar was op zich wel komisch dat het 2 broers waren die op elkaar knalden (leed vermaak... )

De ebenfeld is echt een toppiste als je wilt jibben en lange bochten carven. Je hebt alle ruimte en hij niet zo stijl.

Jibben? Koop een Banana. Je zult er geen spijt van krijgen. Ik heb nog nooit zo veel jibtricks nieuw geleerd als dit seizoen. Zelfs op de TRice die 1 van de stijvere boards is.
Zo kan ik nu een backside 180 to fakie noseroll to tailroll. Kortom, back180 springen, fakie op je nose landen, 180 doorspringen (frontside) en op je tail landen
cab360 naar 360 nosepress
en ga zo maar door. Echt te leuke tricks. We zijn met een paar leraren gewoon samen een paar dagen lang alleen maar gaan jibben. Dan elkaar pushen om nieuwe dingen te doen. De 1 kan een 360 nosepress, de ander een cab360 (of nollie360 zoals ik hem op youtube doe) en dan elkaar na doen en de tricks aan elkaar plakken. Te vet
jibben is zeker vet, dat had ik eigelijk helemaal niet verwacht Maar ik moet voor het jibben eerst nog mijn switch rijden wat meer oefenen, blijft lastig
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:12 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Viel er donderdag en vrijdag geen sneeuw in Gerlos? Ik dacht dat het daar ook gesneeuwd had.
[..]

Als ik heel eerlijk ben dan is een King ook wel een plank uit het lagere middensegment, denk dat die niet echt aan jouw eisen kan voldoen.

Ik heb heel de week heerlijk genoten van mn skatebanana... hij draait zo lekker makkelijk en je kunt er idd super mee jibben (hoewel ik dat niet zo veel doe) maar ook in de slush en de poeder issie zo lekker Drijft makkelijk en je kunt heel makkelijk draaien. Ook in meer dan 30cm vers kun je op een stijl stuk (offpiste) toch nog ff makkelijk een scherp bochtje maken om op de juiste lijn uit te komen.
vrijdag was er veel verse sneeuw in gerlos, donderdag niet echt.

De king was vorig jaar mijn eerste plank, maar sindsdien ben ik alweer 6 keer op wintersport geweest en ik ben eigelijk ook wel wat verder dan beginnend boarder Moet nog veel dingen goed leren en oefenen, maar het wordt tijd om een nieuwe te kopen. Skate banana is eigelijk al de enige optie sinds iemand hier erover begon

overigens nog een dennenappel geraakt met mijn board, dit is het resultaat:
  zondag 8 maart 2009 @ 22:00:55 #185
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_66841103
Oei! Kunnen ze dat nog maken/herstellen?
  zondag 8 maart 2009 @ 22:34:57 #186
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_66842888
Als je komend jaar een Skate Banana wil dan zou ik nu al ongeveer eentje gaan bestellen
Nee dat is overdreven maar je moet er wel op tijd bij zijn

Was wel een harde dennenappel zeg
  zondag 8 maart 2009 @ 22:47:51 #187
117107 MarcoD
.........
pi_66843500
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:15 schreef Fugie het volgende:

[..]

jibben is zeker vet, dat had ik eigelijk helemaal niet verwacht Maar ik moet voor het jibben eerst nog mijn switch rijden wat meer oefenen, blijft lastig
[..]

vrijdag was er veel verse sneeuw in gerlos, donderdag niet echt.

De king was vorig jaar mijn eerste plank, maar sindsdien ben ik alweer 6 keer op wintersport geweest en ik ben eigelijk ook wel wat verder dan beginnend boarder Moet nog veel dingen goed leren en oefenen, maar het wordt tijd om een nieuwe te kopen. Skate banana is eigelijk al de enige optie sinds iemand hier erover begon

overigens nog een dennenappel geraakt met mijn board, dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
De king is ook mijn eerste board, hij heeft het prima gedaan maar wil toch wel wat anders volgend jaar, zat eigenlijk nog te denken tussen iets van bateleon of lib tech allebei hebben ze hun voordelen denk ik (gnarly sponsoren )dus ga volgend jaar maar aantal boardjes van hun proberen denk. Alleen omdat ik een wide board moet hebben is de keuze wel beperkter...
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  zondag 8 maart 2009 @ 23:08:44 #188
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_66844399
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:34 schreef FlowDesign het volgende:
Als je komend jaar een Skate Banana wil dan zou ik nu al ongeveer eentje gaan bestellen
Nee dat is overdreven maar je moet er wel op tijd bij zijn

Was wel een harde dennenappel zeg
Die dennenappel lag nogal vastgevroren ja

en ja ik weet dat ik er op tijd moet bij zijn, maar dat komt wel goed
  zondag 8 maart 2009 @ 23:31:14 #189
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_66845177
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:20 schreef Basje_B het volgende:

[..]

[..]
alleen... cab is switch frontside
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 8 maart 2009 @ 23:34:18 #190
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_66845306
quote:
Op zondag 8 maart 2009 23:08 schreef Fugie het volgende:

[..]

Die dennenappel lag nogal vastgevroren ja

en ja ik weet dat ik er op tijd moet bij zijn, maar dat komt wel goed
Ik dacht al zoiets, want iets dat los ligt richt niet zoveel schade aan...

Ik heb trouwens bijna mijn rijtje compleet... Mag ik er dan ook bij in het volgende topique?
Stats: 180, 74, 10, '85
Board: K2 Format 158 ('09)
Bindingen: Burton Custom black ('09)
Boots: Burton Q black
Goggle: huis-tuin- en keukenbril..
Protectie: Red Trace Black Denim onderweg...
Audio: misschien..
pi_66848847
Even tussendoor, heeft er iemand nog een trashboard voor mij?
Ik ben een beetje bezig met snowboard designs en zoek een board dat niet meer te gebruiken is maar waar ik wel mijn design op kwijt kan en daarna lekker aan de muur nagelen.
Ben bereid maximaal 35 euro te betalen, of iets in de richting, merk maakt me niets uit, enige vereiste is dat hij niet gebroken is ofzo, staalkanten eraf maakt allemaal niets uit, krassen ook niet.
  maandag 9 maart 2009 @ 07:24:07 #192
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_66849294
quote:
Op maandag 9 maart 2009 03:10 schreef paffiedan het volgende:
Even tussendoor, heeft er iemand nog een trashboard voor mij?
Ik ben een beetje bezig met snowboard designs en zoek een board dat niet meer te gebruiken is maar waar ik wel mijn design op kwijt kan en daarna lekker aan de muur nagelen.
Ben bereid maximaal 35 euro te betalen, of iets in de richting, merk maakt me niets uit, enige vereiste is dat hij niet gebroken is ofzo, staalkanten eraf maakt allemaal niets uit, krassen ook niet.
Ik niet. Maar wel leuk idee
Met wat voor materialen werk je dan?
  maandag 9 maart 2009 @ 08:56:38 #193
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_66850150
quote:
Op zondag 8 maart 2009 23:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

alleen... cab is switch frontside

haal ze altijd door elkaar
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_66854627
quote:
Op maandag 9 maart 2009 07:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ik niet. Maar wel leuk idee
Met wat voor materialen werk je dan?
spuitverf en merkstiften
  maandag 9 maart 2009 @ 13:18:31 #195
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_66857113
Zaterdag ben ik terug gekomen van een heerlijk weekje boarden in Italië. Ik heb altijd mijn spullen gehuurd en dat bevalt mij eigenlijk prima echter zitten mijn boots de ene vakantie beter dan de andere.

Nu kreeg ik vorige week super fijne boots mee; Flow Rival BOA. Ik zit er daarom aan te denken om ze aan te schaffen. Nu vind ik überhaupt mijn maat niet in de nederlandse winkels maat 47/ US13 maar wel in deze winkel voor een schappelijke prijs.

Heeft iemand van jullie ervaringen met aankopen vanuit Amerika of weet iemand een winkel in Nederland waar ik de schoenen zou kunnen vinden?
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
  maandag 9 maart 2009 @ 15:13:47 #196
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_66861349
Wat ook wel grappig was, is die hotzone winkel in gerlos.

Alles is daar echt 2x zo duur als de winkels in nl Moet wel zeggen dat ze een groot assortiment hadden, dat dan weer wel.
  maandag 9 maart 2009 @ 20:16:20 #197
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_66872201
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:13 schreef Fugie het volgende:
Wat ook wel grappig was, is die hotzone winkel in gerlos.

Alles is daar echt 2x zo duur als de winkels in nl Moet wel zeggen dat ze een groot assortiment hadden, dat dan weer wel.
Alles is daar duur, maar niet duurder dan hier. Ze hebben gewoon dure spullen.
Misschien bedoel je met afprijzen. Dat is logisch want daar loopt het seizoen nog, in Nederland is het zo goed als voorbij....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 9 maart 2009 @ 21:53:22 #198
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_66876344
Ze weten dat als je iets molt dat de kans groot is dat je het snel wil hebben en dan niet gaat wachten tot je in een grote stad komt.
En je hebt de kinderen die van papa en mama alles wel krijgen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 10 maart 2009 @ 08:06:11 #199
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_66885338
Vandaag sneeuwt het weer eens.
Ik heb nog nooit zo vaak sneeuw gezien als in de afgelopen weken.

Zo erg dat ik er wel een beetje klaar mee ben.
OK sneeuwval is goed, maar als het al zolang achter elkaar sneeuwt wordt ik daar ook niet vrolijk van.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 08:25:24 #200
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_66885512
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:16 schreef Komakie het volgende:

[..]

Alles is daar duur, maar niet duurder dan hier. Ze hebben gewoon dure spullen.
Misschien bedoel je met afprijzen. Dat is logisch want daar loopt het seizoen nog, in Nederland is het zo goed als voorbij....
dat zou kunnen, maar ik let nooit echt op of iets in de opruiming is of niet
  dinsdag 10 maart 2009 @ 09:26:58 #201
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_66886745
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 08:06 schreef Komakie het volgende:
Vandaag sneeuwt het weer eens.
Ik heb nog nooit zo vaak sneeuw gezien als in de afgelopen weken.

Zo erg dat ik er wel een beetje klaar mee ben.
OK sneeuwval is goed, maar als het al zolang achter elkaar sneeuwt wordt ik daar ook niet vrolijk van.
Stuur maar een beetje sneeuw hierheen, want ik kan hier wel wat vrolijke sneeuw gebruiken i.p.v. dit druilerige gedoe nu...
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:23:22 #202
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_66888163
Nah van mij mag het zomerweer wel komen hier in nederland hoor...
pi_66888271
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:23 schreef FlowDesign het volgende:
Nah van mij mag het zomerweer wel komen hier in nederland hoor...
Helemaal mee eens . Sneeuw in Nederland is niets aan, je kan er toch niet op boarden zonder bergen ... laat de zon hier maar gaan schijnen.

Ik ga vanmiddag mijn board ophalen bij de winkel (heeft een grote beurt gehad), maar heb mijn boardbag uitgeleend aan iemand. Kan geen kwaad toch, als ie drijfnat regent? De bindingen zitten er alleen niet op, kan het ook geen kwaad als die schroefgaten nat worden? Geen kans op roest toch? Even zeker weten, anders wacht ik 2 weken
  dinsdag 10 maart 2009 @ 11:26:46 #204
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_66890127
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Helemaal mee eens . Sneeuw in Nederland is niets aan, je kan er toch niet op boarden zonder bergen ... laat de zon hier maar gaan schijnen.
Pcies, kan ik tenminste m'n motor weer eens te voorschijn halen
quote:
Ik ga vanmiddag mijn board ophalen bij de winkel (heeft een grote beurt gehad), maar heb mijn boardbag uitgeleend aan iemand. Kan geen kwaad toch, als ie drijfnat regent? De bindingen zitten er alleen niet op, kan het ook geen kwaad als die schroefgaten nat worden? Geen kans op roest toch? Even zeker weten, anders wacht ik 2 weken
Sneeuw is ook water he Een board roest niet van wat nattigheid zolang je 'm niet nat wegzet op een koude vochtige plaats voor langere tijd.
Wat je ook kunt vragen is of ze zo'n boardhoes hebben waar ze in zitten als je ze koopt, of misschien heb je die zelf nog wel.
pi_66891316
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:26 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Pcies, kan ik tenminste m'n motor weer eens te voorschijn halen
[..]

Sneeuw is ook water he Een board roest niet van wat nattigheid zolang je 'm niet nat wegzet op een koude vochtige plaats voor langere tijd.
Wat je ook kunt vragen is of ze zo'n boardhoes hebben waar ze in zitten als je ze koopt, of misschien heb je die zelf nog wel.
Boardhoes heb ik er nooit bij gekregen, maar is inderdaad ook wel een idee. En ik weet dat sneeuw ook water is, maar normaal zitten er schroeven/bindingen over die schroefgaten, daarom vroeg ik het me af . En hij staat op een slaapkamer, niet echt koud of vochtig . Gewoon op gaan halen vandaag dus.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:51:30 #206
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_66894942
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:57 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Boardhoes heb ik er nooit bij gekregen, maar is inderdaad ook wel een idee. En ik weet dat sneeuw ook water is, maar normaal zitten er schroeven/bindingen over die schroefgaten, daarom vroeg ik het me af . En hij staat op een slaapkamer, niet echt koud of vochtig . Gewoon op gaan halen vandaag dus.
Bij mij houden bindingen ook niet zoveel water tegen. Maar als het goed is is het allemaal ook behoorlijk hard (roestvrij) staal wat ze voor boards gebruiken dus maar je geen zorgen. Gewoon ff afpoetsen met een droge doek.
Als je 'm voor langere tijd wegzet is het ook wel goed om 'm met een nieuwe waxlaag en evt. vaseline op de kanten (en evt. in de schroefgaten) weg te zetten
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:56:39 #207
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_66895145
*schrijft op* waxen, vaseline...

Ik vind sneeuw zo betoverend. Ik herken dan heel ff mn kleine vieze, modderige, koude vernederlandje niet meer terug Maar van mij mag het ook gewoon van de ene op de andere dag 25 graden zijn hoor, mij een biet!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:05:29 #208
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_66897759
Nou, ik denk eerlijk gezegd dat ik over een paar jaartjes wel serieus ga kijken of ik niet naar een Alpenland kan emigreren hoor Zwitserland of Oostenrijk, misschien Noord-Italië of Zuid-Duitsland. Ik hoef niet zo nodig in Nederland te blijven.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:13:12 #209
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_66900349
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:05 schreef FlowDesign het volgende:
Nou, ik denk eerlijk gezegd dat ik over een paar jaartjes wel serieus ga kijken of ik niet naar een Alpenland kan emigreren hoor Zwitserland of Oostenrijk, misschien Noord-Italië of Zuid-Duitsland. Ik hoef niet zo nodig in Nederland te blijven.
Als ik een talenknobbel had.....
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:27:54 #210
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_66901004
Duits kan ik al aardig en Italiaans heb je zo geleerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')