abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:37:20 #151
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_66802670
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 16:20 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Uiteraard. Ik ga de mannenafdeling toch niet overslaan als de broeken daar leuker zijn?
[..]

Voordeel van grote voeten: je kan ook mannensnowboardschoenen aan, dus meteen veel meer keuze . Ik draag altijd mannenschoenen vanwege de maat

Ben je nog geslaagd in het vinden van een broek?
Nou, ik ben heel blij met mijn Burton Q boots, want ze zitten goed

Vanmiddag heb ik een herenbroek van O'Neill gekocht. Soort grijze denim. Ik was nog op zoek naar een helm, maar blijkbaar heb ik een gek hoofd Heb ook meteen sokken gekocht.

Ennnnnnn..... Ik heb mijn snowboard met bindingen opgehaald
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:58:09 #152
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_66803399
blablabla

Dikke poeder gereden vandaag weer

blablabla
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 7 maart 2009 @ 18:14:23 #153
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_66803835
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:58 schreef Komakie het volgende:
blablabla

Dikke poeder gereden vandaag weer

blablabla
blablabla

hij wel

blabla
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 18:21:01 #154
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_66804042
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:58 schreef Komakie het volgende:
blablabla

Dikke poeder gereden vandaag weer

blablabla
ik ook, maar dan met een auto
pi_66804769
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:58 schreef Komakie het volgende:
blablabla

Dikke poeder gereden vandaag weer

blablabla
Wil ook, maar moet nog tot kerst volgend jaar wachten
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 7 maart 2009 @ 18:48:31 #156
117107 MarcoD
.........
pi_66804793
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:58 schreef Komakie het volgende:
blablabla

Dikke poeder gereden vandaag weer

blablabla
Blablabla

Dat het maar weer snel mooi weer wordt hier in NL
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:43:31 #157
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_66808678
blablabla

Morgen weer....

blablabla

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:57:10 #158
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_66809177
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 18:21 schreef Fugie het volgende:

[..]

ik ook, maar dan met een auto
Veel sneeuw gevallen of niet?

btw, bovenaan de ebenfeld-lift was echt vaag man.
Ik was echt met totaal andere dingen bezig, komt er iemand ineens langs die over Fok! begint. Niet iets waar ik me overdag op de berg mee bezig hou. Stond geloof ik een beetje stom te kijken maar goed.
Je herkende wel me handschoenen

Was trouwens wel vaag. Ging je nou dezelfde kant op als wij?
Ik ging weg en we sprongen daar geloof ik bij die liftpaal. Daarna knalden er 2 mensen op elkaar en daar was er 1 van niet helemaal ok. Bleek schouder uit de kom te hebben ofzo.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:41:40 #159
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_66810540
Vanochtend vertrokken uit Grindelwald. Wel jammer want het werd vandaag juist mooi weer terwijl we heel de week nog geen zon gezien hadden. Wel veel poeder

Ik had trouwens verkeerde sneeuwkettingen meegenomen, waren te klein. Dus vanochtend de besneeuwde weg omhoog rijden was wel feest. Bij poging 3 lukte het.. vol gas!!!
Age of fruity enlightenment!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:22:07 #160
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_66813364
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

Veel sneeuw gevallen of niet?

btw, bovenaan de ebenfeld-lift was echt vaag man.
Ik was echt met totaal andere dingen bezig, komt er iemand ineens langs die over Fok! begint. Niet iets waar ik me overdag op de berg mee bezig hou. Stond geloof ik een beetje stom te kijken maar goed.
Je herkende wel me handschoenen

Was trouwens wel vaag. Ging je nou dezelfde kant op als wij?
Ik ging weg en we sprongen daar geloof ik bij die liftpaal. Daarna knalden er 2 mensen op elkaar en daar was er 1 van niet helemaal ok. Bleek schouder uit de kom te hebben ofzo.
Het viel opzich wel mee met sneeuw, alleen de gerlospas af lag sneeuw en reden wat prutsers te langzaam. Verder wel veel regen en sneeuw onderweg, maar we waren ubervroeg vertrokken dus geen last van files etc.

Komakie zoeken is ook niet waar ik me de hele week mee heb bezig gehouden Maar we waren in het park en ik zag die roze handschoenen, die herkende ik wel. Duurde alleen ff voordat ik weer wist dat jij er hier mee had gepatst.

En ja ik ging diezelfde kant op, ideale piste om lekker op te klooien trouwens. Alleen een maatje van me was al bijna beneden, die moest ik nog even inhalen dus ging als de thalys naar beneden. Zag overigens wel de sneeuwscooter iemand oppikken bij jullie toen ik weer omhoog kwam. Maar ben daarna gelijk gaan lunchen.

Gerlos is me sowieso wel mee gevallen. Ik heb me ondanks het gebrek aan verse sneeuw en verschillende pistes wel erg goed vermaakt. Park lag er ook goed bij, en ik heb bijna 2 dagen alleen maar op die blauwe piste beetje lopen jibben. Merkte wel dat mijn king toch niet ideaal is wat dat betreft, volgend jaar maar eens kijken voor wat nieuws.
  zondag 8 maart 2009 @ 08:33:58 #161
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_66818375
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:22 schreef Fugie het volgende:

[..]

Het viel opzich wel mee met sneeuw, alleen de gerlospas af lag sneeuw en reden wat prutsers te langzaam. Verder wel veel regen en sneeuw onderweg, maar we waren ubervroeg vertrokken dus geen last van files etc.

Komakie zoeken is ook niet waar ik me de hele week mee heb bezig gehouden Maar we waren in het park en ik zag die roze handschoenen, die herkende ik wel. Duurde alleen ff voordat ik weer wist dat jij er hier mee had gepatst.

En ja ik ging diezelfde kant op, ideale piste om lekker op te klooien trouwens. Alleen een maatje van me was al bijna beneden, die moest ik nog even inhalen dus ging als de thalys naar beneden. Zag overigens wel de sneeuwscooter iemand oppikken bij jullie toen ik weer omhoog kwam. Maar ben daarna gelijk gaan lunchen.

Gerlos is me sowieso wel mee gevallen. Ik heb me ondanks het gebrek aan verse sneeuw en verschillende pistes wel erg goed vermaakt. Park lag er ook goed bij, en ik heb bijna 2 dagen alleen maar op die blauwe piste beetje lopen jibben. Merkte wel dat mijn king toch niet ideaal is wat dat betreft, volgend jaar maar eens kijken voor wat nieuws.
Mja, was niet zo chill, maar was op zich wel komisch dat het 2 broers waren die op elkaar knalden (leed vermaak... )

De ebenfeld is echt een toppiste als je wilt jibben en lange bochten carven. Je hebt alle ruimte en hij niet zo stijl.

Jibben? Koop een Banana. Je zult er geen spijt van krijgen. Ik heb nog nooit zo veel jibtricks nieuw geleerd als dit seizoen. Zelfs op de TRice die 1 van de stijvere boards is.
Zo kan ik nu een backside 180 to fakie noseroll to tailroll. Kortom, back180 springen, fakie op je nose landen, 180 doorspringen (frontside) en op je tail landen
cab360 naar 360 nosepress
en ga zo maar door. Echt te leuke tricks. We zijn met een paar leraren gewoon samen een paar dagen lang alleen maar gaan jibben. Dan elkaar pushen om nieuwe dingen te doen. De 1 kan een 360 nosepress, de ander een cab360 (of nollie360 zoals ik hem op youtube doe) en dan elkaar na doen en de tricks aan elkaar plakken. Te vet
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 8 maart 2009 @ 10:01:57 #162
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_66818804
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:41 schreef FlowDesign het volgende:
Vanochtend vertrokken uit Grindelwald. Wel jammer want het werd vandaag juist mooi weer terwijl we heel de week nog geen zon gezien hadden. Wel veel poeder

Ik had trouwens verkeerde sneeuwkettingen meegenomen, waren te klein. Dus vanochtend de besneeuwde weg omhoog rijden was wel feest. Bij poging 3 lukte het.. vol gas!!!
Ik neem aan dat je pas vol gas gaf op het moment dat je wél grip had, niet daarvoor. Anders best wel link..

Chicks! Ik zie bij Duijvestein in de webwinkel dit jack:
(Burton Mutiny)
Hij is er ook nog in True Red en beiden in XL. Zijn die jasmaten van Burton een beetje op grote dames afgesteld? Of niet?

[ Bericht 15% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 08-03-2009 10:11:16 ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_66820051
quote:
Op zondag 8 maart 2009 10:01 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je pas vol gas gaf op het moment dat je wél grip had, niet daarvoor. Anders best wel link..

Chicks! Ik zie bij Duijvestein in de webwinkel dit jack:
[ afbeelding ] (Burton Mutiny)
Hij is er ook nog in True Red en beiden in XL. Zijn die jasmaten van Burton een beetje op grote dames afgesteld? Of niet?
ik heb geen ervaring met Burton, draag zelf salomon of Protest. Heb beide maar gekocht kon geen keuze maken. Ja, zei je toch de Oniel heren snowboardbroeken zitten erg lekker. Vergeet niet dat de kleiding, schoenen ect vaak klein vallen. Als ik op mijn maten zou gaan letten.....hmm dan wordt ik spontaan depressief. Dus mijn tip is dan ook, en van vele andere, passen, passen, passen, retour brengen en nog meer passen.


nog 18 dagen en dan zooooeeeefff van de berg (of boem.. )
pi_66820110
quote:
Op zondag 8 maart 2009 08:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Mja, was niet zo chill, maar was op zich wel komisch dat het 2 broers waren die op elkaar knalden (leed vermaak... )

De ebenfeld is echt een toppiste als je wilt jibben en lange bochten carven. Je hebt alle ruimte en hij niet zo stijl.

Jibben? Koop een Banana. Je zult er geen spijt van krijgen. Ik heb nog nooit zo veel jibtricks nieuw geleerd als dit seizoen. Zelfs op de TRice die 1 van de stijvere boards is.
Zo kan ik nu een backside 180 to fakie noseroll to tailroll. Kortom, back180 springen, fakie op je nose landen, 180 doorspringen (frontside) en op je tail landen
cab360 naar 360 nosepress
en ga zo maar door. Echt te leuke tricks. We zijn met een paar leraren gewoon samen een paar dagen lang alleen maar gaan jibben. Dan elkaar pushen om nieuwe dingen te doen. De 1 kan een 360 nosepress, de ander een cab360 (of nollie360 zoals ik hem op youtube doe) en dan elkaar na doen en de tricks aan elkaar plakken. Te vet
woordenboek

  zondag 8 maart 2009 @ 11:39:10 #165
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_66820180
quote:
Op zondag 8 maart 2009 10:01 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je pas vol gas gaf op het moment dat je wél grip had, niet daarvoor. Anders best wel link..
wijsneus

Als je tegen een helling omhoog staat met de auto op een stuk sneeuw, dan heeft het überhaupt geen zin om veel gas te geven want dan spin je alleen maar. Dan moet je juist heel rustig proberen weg te komen.
Maar we gingen eerst een smal weggetje omlaag en dan bochtje om, daar moesten we vaart maken want daarna lag er sneeuw. Daarna was er weer een stukje geen sneeuw en dan weer wel. Bij poging 1 haalden we het niet voorbij het eerste stuk sneeuw. Bij poging 2 wel maar toen kwam er net een auto van de andere kant.. lame. Dus weer terug en toen vanaf een stuk waar geen sneeuw lag gewoon zo hard mogelijk omhoog gereden. Piece of cake maar volgende keer neem ik passende sneeuwkettingen mee
Age of fruity enlightenment!
  zondag 8 maart 2009 @ 12:12:27 #166
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_66820859
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:22 schreef Fugie het volgende:
Gerlos is me sowieso wel mee gevallen. Ik heb me ondanks het gebrek aan verse sneeuw en verschillende pistes wel erg goed vermaakt. Park lag er ook goed bij, en ik heb bijna 2 dagen alleen maar op die blauwe piste beetje lopen jibben.
Viel er donderdag en vrijdag geen sneeuw in Gerlos? Ik dacht dat het daar ook gesneeuwd had.
quote:
Merkte wel dat mijn king toch niet ideaal is wat dat betreft, volgend jaar maar eens kijken voor wat nieuws.
Als ik heel eerlijk ben dan is een King ook wel een plank uit het lagere middensegment, denk dat die niet echt aan jouw eisen kan voldoen.

Ik heb heel de week heerlijk genoten van mn skatebanana... hij draait zo lekker makkelijk en je kunt er idd super mee jibben (hoewel ik dat niet zo veel doe) maar ook in de slush en de poeder issie zo lekker Drijft makkelijk en je kunt heel makkelijk draaien. Ook in meer dan 30cm vers kun je op een stijl stuk (offpiste) toch nog ff makkelijk een scherp bochtje maken om op de juiste lijn uit te komen.
Age of fruity enlightenment!
  zondag 8 maart 2009 @ 12:20:24 #167
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_66821042
quote:
Mja, was niet zo chill(lekker/ rustig), maar was op zich wel komisch dat het 2 broers waren die op elkaar knalden (leed vermaak... )

De ebenfeld is echt een toppiste als je wilt jibben (spelen/ klooien) en lange bochten carven Carve Je hebt alle ruimte en hij niet zo stijl.

Jibben? Koop een Banana Banana. Je zult er geen spijt van krijgen. Ik heb nog nooit zo veel jibtricks nieuw geleerd als dit seizoen. Zelfs op de TRice (pro board van Travis Rise) die 1 van de stijvere boards is.
Zo kan ik nu een backside 180 to fakie noseroll to tailroll. Kortom, back180 springen, fakie (andere been voor) op je nose (neus van je board) landen, 180 doorspringen (frontside) en op je tail landen
cab360 naar 360 nosepress
en ga zo maar door. Echt te leuke tricks. We zijn met een paar leraren gewoon samen een paar dagen lang alleen maar gaan jibben. Dan elkaar pushen om nieuwe dingen te doen. De 1 kan een 360 nosepress, de ander een cab (switch backside) 360 (of nollie360 zoals ik hem op youtube doe) en dan elkaar na doen en de tricks aan elkaar plakken. Te vet

quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:35 schreef Metwo het volgende:

[..]

woordenboek


switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_66822840
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:20 schreef Basje_B het volgende:

[..]


[..]


Thanks
  zondag 8 maart 2009 @ 13:59:51 #169
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_66824561
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:39 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

wijsneus

Als je tegen een helling omhoog staat met de auto op een stuk sneeuw, dan heeft het überhaupt geen zin om veel gas te geven want dan spin je alleen maar. Dan moet je juist heel rustig proberen weg te komen.
Maar we gingen eerst een smal weggetje omlaag en dan bochtje om, daar moesten we vaart maken want daarna lag er sneeuw. Daarna was er weer een stukje geen sneeuw en dan weer wel. Bij poging 1 haalden we het niet voorbij het eerste stuk sneeuw. Bij poging 2 wel maar toen kwam er net een auto van de andere kant.. lame. Dus weer terug en toen vanaf een stuk waar geen sneeuw lag gewoon zo hard mogelijk omhoog gereden. Piece of cake maar volgende keer neem ik passende sneeuwkettingen mee
Sorry

Maaruh, passende sneeuwkettingen.. ja: handig! Kijk ook even naar gemakkelijke sneeuwkettingen. Sommige modellen zijn echt een crime om te gebruiken

Ik denk trouwens dat onze auto niet geschikt is voor de bergjes met sneeuw... Fiat Punto 1.2
Maar geeft niet, want ik ga met mn ouders mee. Volvo, vele onderdelen ligg....

Dusss...
Tsja, ik vind het zoiets om die jas te kopen. Ik heb er al eentje, een geel-witte van Falcon. Ik doe het hier wel mee en als ik volgend seizoen écht verliefd word op een andere jas....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 8 maart 2009 @ 14:14:13 #170
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66825082
quote:
Op zondag 8 maart 2009 10:01 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je pas vol gas gaf op het moment dat je wél grip had, niet daarvoor. Anders best wel link..

Chicks! Ik zie bij Duijvestein in de webwinkel dit jack:
[ afbeelding ] (Burton Mutiny)
Hij is er ook nog in True Red en beiden in XL. Zijn die jasmaten van Burton een beetje op grote dames afgesteld? Of niet?
Passen is het toverwoord . Maten kunnen per model verschillen.

Oh ja, als iemand nog een felgroene jas ergens ziet hangen, geef even een gil . Mijn huidige jas is (na een jaar , maar draag hem ook als gewone winterjas) kapot aan het gaan en heb besloten dat ik nu knalgroen wil. Staat wel leuk met een oranje broek .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 8 maart 2009 @ 14:38:38 #171
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_66825977
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:14 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Passen is het toverwoord . Maten kunnen per model verschillen.

Oh ja, als iemand nog een felgroene jas ergens ziet hangen, geef even een gil . Mijn huidige jas is (na een jaar , maar draag hem ook als gewone winterjas) kapot aan het gaan en heb besloten dat ik nu knalgroen wil. Staat wel leuk met een oranje broek .
Ik zag felgroen met schots ruit bij Duijvestein. Of er ook jacks hingen weet ik niet, maar het waren iig pants.
Damned... nou, ik denk dat ik toch maar ff bij dit jack blijf. Hij 'doet het nog'.
Je moet eens kijken op die site, er staan twee jacks op van rond de 800 euro Gekkenhuis!

Als je trouwens een helm met stoffen schelp koopt, is daar dan iets op tegen? Met vochtig worden enzo? Denk het niet.. maar ik check het ff

[ Bericht 3% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 08-03-2009 14:47:04 ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:25:17 #172
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_66829322
felgroen met scots ruit... was dat van Burton of van O'neill?
Ik heb nml. van O'neill dit jaar de felgroene broek met de bijbehorende zwarte jas gekocht. Beiden hebben wel horizontale en verticale streepjes maar misschien bedoel jij daar schotse ruit mee.
Age of fruity enlightenment!
  zondag 8 maart 2009 @ 16:34:12 #173
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_66829596
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:25 schreef FlowDesign het volgende:
felgroen met scots ruit... was dat van Burton of van O'neill?
Ik heb nml. van O'neill dit jaar de felgroene broek met de bijbehorende zwarte jas gekocht. Beiden hebben wel horizontale en verticale streepjes maar misschien bedoel jij daar schotse ruit mee.
Euh ja... ik denk het ja. Ik weet alleen niet van welk merk. Het hing linksvooraan in de winkel.

edit: Dat Bliss Down Jacket van Burton is wel gaaf met oranje, denk ik. Mja.... waar je die vindt.... (op de website van Burton).

[ Bericht 10% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 08-03-2009 16:43:18 ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_66829852
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Als je trouwens een helm met stoffen schelp koopt, is daar dan iets op tegen? Met vochtig worden enzo? Denk het niet.. maar ik check het ff
insmeren met varkensvet, dan word ie niet meer nat
nee ik zou het niet weten
  zondag 8 maart 2009 @ 16:44:18 #175
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_66829903
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:42 schreef MartijnIV2008 het volgende:

[..]

insmeren met varkensvet, dan word ie niet meer nat
nee ik zou het niet weten
Ik heb hem al besteld. We zien wel of die past. Denk van wel...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')