Dat probleem had ik dus ook de pants van Roxy zitten wel lekker, maar heb uiteindelijk voor het baggy effect een heren snowboardbroek gekozen van Oniel (zwart). Zit lekker ruim en staat nog stoer ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dan kan ik waarschijnlijk het beste ergens naar toe rijden om helmen te passen i.p.v. te bestellen en steeds terug te sturen
Hetzelfde euvel met pants. Mijn heupen zijn nogal breed en sommige merken schijnen alleen pants te maken voor poppedopjes![]()
Ik zoek echt een baggy pant, die niet te strak zit bovenaan. Bij Duijvestein nu vooral S en XS, dus dat wordt niks. Dit weekend eerst maar eens terug daarheen, want ze kregen nog spullen binnen vanuit Landgraaf.
Al bij de heren snowboardbroeken gekeken? Die vallen vaak wel lekker 'baggy'. Ik heb er zelf eentje bij Duijvenstein vandaan, die wijd zit, maar met een soort klittenbandconstructie rond je heup wat strakker te zetten is, zodat ie niet écht afzaktquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dan kan ik waarschijnlijk het beste ergens naar toe rijden om helmen te passen i.p.v. te bestellen en steeds terug te sturen
Hetzelfde euvel met pants. Mijn heupen zijn nogal breed en sommige merken schijnen alleen pants te maken voor poppedopjes![]()
Ik zoek echt een baggy pant, die niet te strak zit bovenaan. Bij Duijvestein nu vooral S en XS, dus dat wordt niks. Dit weekend eerst maar eens terug daarheen, want ze kregen nog spullen binnen vanuit Landgraaf.
whoohoo jij ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Al bij de heren snowboardbroeken gekeken? Die vallen vaak wel lekker 'baggy'. Ik heb er zelf eentje bij Duijvenstein vandaan, die wijd zit, maar met een soort klittenbandconstructie rond je heup wat strakker te zetten is, zodat ie niet écht afzakt.
Zit een een capstrap op hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:05 schreef KneusTeun het volgende:
Moet je ff kijken of je capstraps kan fixen.
Want ik heb die sp supa fly's en das de zelfde binding (sp brotherhood) en sinds mijn ride delta's gebruik ik ze nooit meer.
Capstrap is toch wel fijner.
Nou énquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:03 schreef FlowDesign het volgende:
blablabla...
Heel de dag poeder gereden in 30cm verse pow op en naast de pistes![]()
blablabla...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Nou én
Luxaflex?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablaquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:03 schreef FlowDesign het volgende:
blablabla...
Heel de dag poeder gereden in 30cm verse pow op en naast de pistes![]()
blablabla...
Jaloeziequote:
Burton Clash was ook één van mijn opties, maar ik ga toch voor de K2 Format, denk ik. Er is me verteld dat ik daarmee in de toekomst meer vorderingen kan maken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:29 schreef bbbb het volgende:
Heb toch een setje opgehaald, wat uiteindelijk een:
Burton Clash ('09) 1,58m
Burton Cartel bindingen
K2 schoenen
Heb verschillende schoenen gepast, maar deze vallen goed om je voet. Zijn erg comfortabel en was naar mijn mening de ''beste''. Als het toch niks is kan ik hem komen ruilen.Voor een beginner wel een ''leuk'' setje denk ik. Hoop er i.i.g. nog wat plezier van te hebben.
75 Euro inc verzenden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:01 schreef MaCk- het volgende:
@Bas: make me an offer I can't refuse
De combi is inderdaad wel nice, maar zijn het ook een beetje knappe bindingen?
De zwarte met een 'grijze binnenschoen met kleine K2 logo's erop.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Burton Clash was ook één van mijn opties, maar ik ga toch voor de K2 Format, denk ik. Er is me verteld dat ik daarmee in de toekomst meer vorderingen kan maken.
edit: Welke kleur heb je van K2 Domain?
Tofquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:57 schreef bbbb het volgende:
[..]
De zwarte met een 'grijze binnenschoen met kleine K2 logo's erop.
Edit: deze zegmaar, http://www.crazysnowboard(...)2007/Domain_1203.png
Ah, dat kan ja. Ik heb er nooit zo op gelet eigenlijk. Bovendien zie je de schoenen amper, want ze zitten enigszins verstopt onder de bindingen en er komt ook veel sneeuw op je board.. en je broek hangt er zo'n beetje overheen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:52 schreef Bramvanlith het volgende:
zo zagen 'alle' boots er 5 jaar geleden uit....
Heel de dag verse sneeuw rijden en toch goed zicht, echt ideaalquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
blablabla
de hele week al warm en nu snds gisteren weer sneeuw
En er komt weer veel sneeuw
Ergens wel minder want mijn parkskills verbeteren gaat het niet worden op deze manier
Dat maakt me geen drol uit eerlijk gezegd. Schoenen zitten lekker, en dat vind ik belangrijker dan een mooie schoen (alhoewel ik deze ook niet lelijk vind) die niet lekker zit! En wat zie je nou nog van je schoen als je op je board staat en je broek eroverheen valt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:52 schreef Bramvanlith het volgende:
zo zagen 'alle' boots er 5 jaar geleden uit....
Uiteraard. Ik ga de mannenafdeling toch niet overslaan als de broeken daar leuker zijn?quote:
Voordeel van grote voeten: je kan ook mannensnowboardschoenen aan, dus meteen veel meer keuzequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:01 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik heb overigens ook vaak herensneakers aan, met die monstervoeten van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |