nee niet echt. Maar bedoel maar, kopen ze een macbook, gaan ze over opscheppen, starten ze hem op met Windowsquote:
Dit dus.quote:
Ow begrijp me niet verkeerd, ik vind zowel Windows als Mac lekker werken en werk ook graag op beide.quote:
[flame]quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:47 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Ow begrijp me niet verkeerd, ik vind zowel Windows als Mac lekker werken en werk ook graag op beide.
Maar koop geen macbook van 1300 euro en zet er dan windows op.
3 jaar geleden jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:49 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
[flame]
wist je dat windows beter draait op een mac als op een vergelijkbare pc?
[/flame]
Nee, ik heb het overwogen. Maar de meerprijs voor een zwarte (quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Niet zo gek lang geleden wilde je er nog 1 kopen.
Je bedoelt dat je met een bod plaatsen iets overweegt?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, ik heb het overwogen. Maar de meerprijs voor een zwarte () weerhield me er toch van om verder op onderzoek uit te gaan.
Dat ging helemaal niet over een Macbook. Maar om je toch maar gewoon te woord te staan, voor dat bedrag wilde ik die desktop wel proberen ja. 200 euro extra voor een zwarte met een iets grotere harde schijf is belachelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je met een bod plaatsen iets overweegt?
volgens mij, combinerend, deducerend en nog zoiets:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je met een bod plaatsen iets overweegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |