Ik denk dat er nog veel gaan volgen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:24 schreef Pieter-utd het volgende:
ben benieuwd hoe lang het gaat duren...
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:28 schreef balaguer222 het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu over miereneters.
[ afbeelding ]
Dat beest is wel lelijk zegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:28 schreef balaguer222 het volgende:
[ afbeelding ]
Het ging dan ook meer over de OP.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Je topic heeft het 3 2 posts volgehouden TS
Wat is het toch een mal beestquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:35 schreef Afwazig het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af wat die rare snuiter (haha) met dat blik moet, het is tenslotte helemaal niet natuurlijk. Gek ding.
Wie zou winnen, een miereneter of een panda?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:28 schreef balaguer222 het volgende:
[ afbeelding ]
miereneter natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:36 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Wie zou winnen, een miereneter of een panda?
Over miereneters gesproken...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:28 schreef balaguer222 het volgende:
[ afbeelding ]
tafelmanierenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:37 schreef LudoSanders het volgende:
Zeer benieuwd naar de komende posts!
[ afbeelding ]
Mwoh, zoveel vleisch zit er niet aan.quote:
LIEVVVV!!!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:43 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wombats zijn oneindig veel toffer![]()
[ afbeelding ]
Hou toch op.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:43 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wombats zijn oneindig veel toffer![]()
[ afbeelding ]
Heey dus je haat mijquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:23 schreef leolinedance het volgende:
De laatste tijd zie ik nog wel wat topics voorbij komen die allemaal leuk beginnen enzo, maar dan later een hele wending krijgen. Dat is natuurlijk zwaar irritant want het kost je weet kostbare minuten om alle onzin te lezen.
Zie bijvoorbeeld:
gekken in mijn straat
Mijn vrouw gaat vreemd.
Klacht: Zie OP
Samenvatting: Niet nodig, de OP is niet lang en heeft geen zogenaamd toffe wending.
sterf danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:49 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Heey dus je haat mij,
ik ben namelijk verantwoordelijk voor een paar topicturns.
je wordt sowieso gehaatquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:49 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Heey dus je haat mij,
ik ben namelijk verantwoordelijk voor een paar topicturns.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |