Loop je ook stage in Cuijk dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:39 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Heb gisteren een moderate kroegentocht in Cuijk gehad, nu weer op Stage, na gisteren met mn semi-relatie (nog steeds ja) lekker op de bank gelegen te hebben. Ik mocht kijken naar het voetbal
Hmmm ik was wat voorbarig met mijn conclusiequote:
Vliegen is nog steeds de meest veilige manier van reizen toch ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dit soort nieuws is nooit leuk om te horen. Mag wel eens na gaan denken over het vragen van gevarengeld voor de rizeen die ik doe voor mijn werk.
Dat wordt gezegdquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vliegen is nog steeds de meest veilige manier van reizen toch ?
Nouja, als je op reis gaat naar de zelfde locatie maar dan per bus/auto ben je dan per saldo toch nog beter uit in een vliegtuig? En daar zou het om gaan als je bij je baas 'gevarengeld' wil claimenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ligt eraan hoe je het uitrekent. De luchtvaartindustrie wil ons dat graag laten geloven. Ze berekenen het over het totaal aantal gevlogen kilometers. Wat reeeler zou zijn is het berekenen per aantal gevlogen vluchten, het maakt niet zoveel uit wanneer het namelijk mis gaat tussen start en landing.
Lang leve de massa psychologie
Nou ja, elke keer als er een vliegtuig neerstort is het groot nieuws. Bij de auto is dat niet zo. Misschien dat trein of boot iets veiliger is, maar dat duurt ook langerquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ligt eraan hoe je het uitrekent. De luchtvaartindustrie wil ons dat graag laten geloven. Ze berekenen het over het totaal aantal gevlogen kilometers. Wat reeeler zou zijn is het berekenen per aantal gevlogen vluchten, het maakt niet zoveel uit wanneer het namelijk mis gaat tussen start en landing.
Lang leve de massa psychologie
Nee, maar wel daar dichtbijquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Loop je ook stage in Cuijk dan?
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:29 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Gisteravond weer met Jair in de draagdoek rondgewandeld in huis, lekker makkelijkslapend (warm) kind tegen je borst, en dan gewoon de was kunnen ophangen
Midlifecrisis is written all over......quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:28 schreef Soempie het volgende:
Bram Moszkowicz doet het met zijn opvolger
Mijn God, wat een loser.
Whehehequote:
Ik wou wel weer eens lesquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:07 schreef Soempie het volgende:
Ik wil hierna nog een week vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |