quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:14 schreef AQuila360 het volgende:
Disjfa je bent een faalhaas!
Je kunt niet zonder ruwe woorden over en weer!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:14 schreef AQuila360 het volgende:
Disjfa je bent een faalhaas!
Je kunt niet zonder ruwe woorden over en weer!
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:18 schreef AQuila360 het volgende:
Geen bitch please plaatjes meer please!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:25 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb al m'n hoop gevestigd op Koei! Zij kan hier de orde nog herstellen maar anders zie ik het somber in
Nee echt!! Daar kan koei ook van genieten!!quote:
Ik ben nog erg weinig onzin tegen gekomen dit topic..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:30 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn post was voor die onzin daar boven allemaal nadat ik geen antwoord kreeg op een ''normale'' vraag
Dan moet je waarschijnlijk minder bier gaan drinkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:33 schreef Poit het volgende:
Ik ben nog erg weinig onzin tegen gekomen dit topic..
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan moet je waarschijnlijk meer bier gaan drinken
quote:
quote:
Onderzoek heeft aangetoond dat ruim 47% van de onderzoeken nergens op gebaseerd is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:40 schreef AQuila360 het volgende:
Uit onderzoek blijkt dat deze SC het laagste niveau heeft van alle SC'en!
ow, vind 'm persoonlijk nou eigenlijk niet echt heel tof... beetje saaie track.quote:
Ik vind hem op z'n zachtst gezegd GRUWELIJK!!!!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
ow, vind 'm persoonlijk nou eigenlijk niet echt heel tof... beetje saaie track.
Je herkent haar gewoon!!quote:
Ik ben jaloers...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:39 schreef Fallen het volgende:
Ik heb een aantal jaar in Amsterdam in een electrozaak gewerkt en haar daar wel een aantal keer geholpen.
Moet zeggen dat ze in het echt leuker is dan dat ze af en toe op tv overkomt.
Moet eerlijk vertellen dat ik wel een keer heb gehad dat ik echt een beetje van slag was na haar gesproken te hebben...![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Och, Fallen.. Wat waren het vroeger toch mooie tijden he..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:46 schreef Fallen het volgende:
Hoewel ik Fabienne toch wel leuker vind. Maar inderdaad, Angela.. ook.
Was jij Masterchief dan? Dan herkennen we je toch niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:25 schreef koei het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben vandaag in Amsterdam geweest bij de onthulling van een beeld van de Master Chief in Madame Tussauds! En ik ben daar heel erg veel gefotografeerd, dus wie weet sta ik morgen in de krant
Toffe fotoquote:
Spoooooookyyy!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:08 schreef koei het volgende:
Dat is toevallig Lennie, ik heb jou ook niet gezien
Koei is de linker (op de foto rechter) Master Chiefquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:17 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je achter Masterchief ofzo
Die prijsvraag is een ander pakket. Met dit soort perstripgoodies mag je zelf beslissen wat je ermee doet en het grootste deel gaat dan naar de kerstprijsvraag. Alleen vind ik de kerstprijsvraag nu nog wat te ver weg om daar dingen voor te doneren, tegen de tijd dat die prijsvraag is, is Halo Wars alweer een oud spelquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:11 schreef AQuila360 het volgende:
Koei doe mij dat pakket! Of is dat voor die prijsvraag of is dit voor jezelf?
Geef het aan AQuila dat is lief! Hij zal er zo blij mee zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:29 schreef koei het volgende:
[..]
Die prijsvraag is een ander pakket. Met dit soort perstripgoodies mag je zelf beslissen wat je ermee doet en het grootste deel gaat dan naar de kerstprijsvraag. Alleen vind ik de kerstprijsvraag nu nog wat te ver weg om daar dingen voor te doneren, tegen de tijd dat die prijsvraag is, is Halo Wars alweer een oud spelIk ga nog even bedenken wat ik ermee ga doen.
Ik heb 3 jaar gedaan met m'n iPod 40GB, maar ben al een tijdje over gegaan op m'n N95 8GB met Bluetooth koptelefoonquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:47 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn oude iPod ( 30 GB ) heeft bijna een playtijd van 1 jaar achter de rug.
Heb inmiddels een Classic met 120 GB
Netjes, kom ik aan met me 17030 plays since 28 Oct 2004quote:
ik niet :pquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:09 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Netjes, kom ik aan met me 17030 plays since 28 Oct 2004Heel vaak gewoon vergeten die plugin te installeren
Laatste 2 jaar ik ook nietquote:
ikkkkiquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:39 schreef koei het volgende:
Ik moet stiekem bekennen dat ik Twitter eigenlijk best leuk vindIk had het alleen genomen zodat ik alle knopjes aan kon zetten, maar het heeft me vanmiddag al een eetafspraak opgeleverd
Ik moet alleen nog wat meer mensen kennen die ook Twitter hebben...
iPodquote:
Dat is de naam héquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:11 schreef Tain het volgende:
[..]
iPodHeb er nu nog steeds spijt van dat ik een iPod Touch heb gekocht in plaats van een Creative of Cowon geval
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:28 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge. het is woensdag. Tijd voor wat mythbusting.
[ afbeelding ]
Lima Bravo.quote:
ik heb dan ook een ipod nano. Lekker klein, ideaal voor tijdens het sportenquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:11 schreef Tain het volgende:
[..]
iPodHeb er nu nog steeds spijt van dat ik een iPod Touch heb gekocht in plaats van een Creative of Cowon geval
Het blijft een iPodquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:05 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ik heb dan ook een ipod nano. Lekker klein, ideaal voor tijdens het sporten
ow, help... zo'n audiofreak die het geluid van de iPod niet goed genoeg vindt....quote:
En gewoon knoppen op het apparaat toch? Zo'n touch screen is leuk, maar makkelijk in gebruik... neequote:Op woensdag 25 februari 2009 10:05 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ik heb dan ook een ipod nano. Lekker klein, ideaal voor tijdens het sporten
en aangezien het een verouderd model was, ging er ook aardig wat korting over heen
Klopt, dit is Kari:quote:
Yep gewone knoppen. Ik raak de Ipod toch amper aan tijdens het sportenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:04 schreef Tain het volgende:
[..]
En gewoon knoppen op het apparaat toch? Zo'n touch screen is leuk, maar makkelijk in gebruik... nee
ik zei niets over geluid, niet dat het de beste is. Ik heb het over dat ik hem in mijn pc wil stoppen en dan zonder ook maar iets nodig te hebben muziek erop zettenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
ow, help... zo'n audiofreak die het geluid van de iPod niet goed genoeg vindt....
Tja Itunes is niet het makkelijkste programma, maar gelukkig verander ik amper de inhoud op me Ipod. Dus zoveel tijd besteed ik er toch niet aanquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
ik zei niets over geluid, niet dat het de beste is. Ik heb het over dat ik hem in mijn pc wil stoppen en dan zonder ook maar iets nodig te hebben muziek erop zetten
Ik gebruik mn mp3 speler ook als data meenemer. En als de andere partij een pc heeft wil ik zut kunnen overzetten zonder ingewikkeld te doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:05 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Tja Itunes is niet het makkelijkste programma, maar gelukkig verander ik amper de inhoud op me Ipod. Dus zoveel tijd besteed ik er toch niet aan
okay okay okay... jij wint...quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
ik zei niets over geluid, niet dat het de beste is. Ik heb het over dat ik hem in mijn pc wil stoppen en dan zonder ook maar iets nodig te hebben muziek erop zetten
Van die mensen met een koptelefoon van 3000 euroquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik word namelijk een beetje moe van de vele "audiofreaks" die altijd maar weer komen aanzetten met zogenoemde "kut kwaliteit geluid" uit de iPod.
Dat is voor mij ook echt de enige reden waarom ik niet op de hypetrain zit die Apple heet. Compatibiliteit met de "normale" windows pc is veel te veel gezeik.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
okay okay okay... jij wint...![]()
Ik word namelijk een beetje moe van de vele "audiofreaks" die altijd maar weer komen aanzetten met zogenoemde "kut kwaliteit geluid" uit de iPod.
Ik snap wat jij bedoelt, jij wil natuurlijk niet vastzitten aan iTunes...
Compatibiliteit van wat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook echt de enige reden waarom ik niet op de hypetrain zit die Apple heet. Compatibiliteit met de "normale" windows pc is veel te veel gezeik.
M'n mp3 speler is gewoon een klein geil samsungdingetje wat ik als normale usb stick kan gebruiken. Ook in m'n PS3
je faalt gewoon. Je maakt pacts met de duivelquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:16 schreef SocialDisorder het volgende:
iPod is kut, Apple is de duivel. De enige reden waarom SB en ik nog een iPod hebben is vanwege de aansluiting in de auto. En we gebruiken iDump om muziek op het apparaatje te krijgen, fuck iTunes.
als anti-christ kun je nu eenmaal bepaalde dingen doen die normale stervelingen niet mogenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
je faalt gewoon. Je maakt pacts met de duivel
faler
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
je faalt gewoon. Je maakt pacts met de duivel
faler
Ik hoor ook bij de massaquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:20 schreef Poit het volgende:
Wat we dan wel weer hebben is een HTC apparaat met windows mobile, veel makkelijker voor de massa.
Zoals?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als anti-christ kun je nu eenmaal bepaalde dingen doen die normale stervelingen niet mogen
Ik ga een Mac kopenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoor ook bij de massa![]()
Windows
Waarom een Mac dan? Ik zie nooit wat daar het voordeel aan is?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga een Mac kopen![]()
Wat een zooitje trouwens op Schiphol
Beetje die strijd houden, jij een xbox, ik een ps3, jij windows, ik macquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom een Mac dan? Ik zie nooit wat daar het voordeel aan is?
Ja idd maar het aantal doden valt me nog wel mee!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Beetje die strijd houden, jij een xbox, ik een ps3, jij windows, ik mac
Ik wil altijd een beetje sleutelen aan me PC en dan moet ik geen MAC nemenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb ik 4 weken geleden ook gedaan, ga NOOIT meer terug.
Dan vervalt je garantie als je dat bij een Mac doetquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:02 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik wil altijd een beetje sleutelen aan me PC en dan moet ik geen MAC nemen
quote:
Dodgeball!!quote:
Ik heb ook een beurse duimquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:05 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/index/videos/review-street-fighter-iv/
Begin stukje is vet grappig met dennis met zijn blarenduim en steven!
Ook van de 360 controller?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Dodgeball!!
[..]
Ik heb ook een beurse duim
nope, gewoon uitputtingsverschinselenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ook van de 360 controller?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, xbox.. Heb hem zelf nog niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ook van de 360 controller?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link doet het nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:25 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Moest echt hardop lachen
De hel voor jouquote:
Neequote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
NeeEn ik vond hem wel tof
![]()
Maar ik wou je bang maken
Wat een truttenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:27 schreef Edwinuss het volgende:
Media Markt wil mijn Left4Dead niet terug nemen![]()
Gisteravond gekocht om 20:04
Met wat voor reden niet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:27 schreef Edwinuss het volgende:
geef dan maar aan mij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:27 schreef Edwinuss het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:52 schreef Poit het volgende:
Supah tuuurtuuuuullll
Rooster hem en eet hem op.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Om dat er op de bon staat dat het in de originele verpakking moet , hij was gesealed..
Maar het is een kutgame en 2e hands kan je er max 10 euro voor krijgenquote:
Dan PM ik zo m'n bankrekening, want je had beloofd dat je me altijd zou laten winnen met Skate!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als je een potje Skate van me wint krijgt je 20 euro. Kan je ook eten halen
Wanneer heb ik dat beloofdquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:44 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dan PM ik zo m'n bankrekening, want je had beloofd dat je me altijd zou laten winnen met Skate!
YAY!
2e hand max 10 euroquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar het is een kutgame en 2e hands kan je er max 10 euro voor krijgen
Kan je hem beter roosteren
Toen ik je die sticker van GTA IV stuurdequote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:44 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Toen ik je die sticker van GTA IV stuurde![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Dat ding pronkt mooi op mijn laptop![]()
Ben ik je nog altijd dankbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:
En jij..... eigenlijk nooit...quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Soms ben je wel super grappig Disjfa
Wel waar ik ben de grappigste hier!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel waar ik ben de grappigste hier!Doe dat maar eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Poit dwong mequote:Op woensdag 25 februari 2009 16:02 schreef disjfa het volgende:
Poll: wie maakt de meest kansloze pollAQuila360 AQuila2600 AQuilaii AQuilaMAGNOVOX AQuila
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Op jezelf stemmen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef AQuila360 het volgende:
Poll: Wie vind je grappig in de SC?AQuila360 Poit Disjfa LennartB.nl Edwin Rkatier SpankmasterC Koei
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Kan ik niet eens!quote:
Om de Poll eerlijk te houden heb ik zelf niet gestemdquote:
Kom eens onverwachts uit de hoek!quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:08 schreef Fallen het volgende:
en jullie kennen mij natuurlijk niet zo goed.... ik ben nog mysterieus, geheimzinnig en onvoorspelbaar...
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:12 schreef Rkatier het volgende:
Ik twijfel nog tussenPoit Disjfa LennartB.nl Edwin SpankmasterC Koei
AQuila heeft Duitse humor die alleen hijzelf denkt te snappen
Waarom is iemand een rotzak als diegeen niets meer doet dan de waarheid vertellenquote:
Omdat het de waarheid niet is en dat weet die! Een slecht mens ben je Rkatierquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:22 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarom is iemand een rotzak als diegeen niets meer doet dan de waarheid vertellen![]()
QFTquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:12 schreef Rkatier het volgende:
Ik twijfel nog tussenRKatier Disjfa LennartB.nl Edwin SpankmasterC Koei
AQuila heeft Duitse humor die alleen hijzelf denkt te snappen
En ik maar denken dat je nonstop killzone zou spelenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:25 schreef Poit het volgende:
[..]
QFT
Oh, en Time Crises 4 is echt nice!
Killzonequote:Op woensdag 25 februari 2009 16:27 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je nonstop killzone zou spelen
Kijk uit dat je je vinger niet prikt aan dat spul, dan ben je doodquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:29 schreef Poit het volgende:
Ik heb straks een cursus over het glasvezelnetwerk wat ze in gouda gaan leggen. Als ik daar van terug kom gaat de seal pas van killzone af
Dat is zeker ook je openingszin bij vrouwenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Kijk uit dat je je vinger niet prikt aan dat spul, dan ben je dood
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
KillzoneSuf grouw schietspelletje
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Kijk uit dat je je vinger niet prikt aan dat spul, dan ben je dood
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is zeker ook je openingszin bij vrouwen
Je kan de dikke en lelijke wijven die er zijn natuurlijk wel even in hun nek stekenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:33 schreef Poit het volgende:
[..]Heerlijk
[..]Ik wilde zo graag gaan rondprikken daarmee...
Dat noemen ze swaffelenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:35 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Je kan de dikke en lelijke wijven die er zijn natuurlijk wel even in hun nek steken
Heb jij enig idee hoeveel tijd mij dat gaat kosten?? Dacht ut ff niet, vanavond killzonequote:Op woensdag 25 februari 2009 16:35 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Je kan de dikke en lelijke wijven die er zijn natuurlijk wel even in hun nek steken
quote:
quote:Swaffelen
Ook wel: Zwaffelen
"Swaffelen is de manier om de vrouw (of man, zoals enkele dubieuze figuren verkiezen) van je dromen tot nieuwe ongekende hoogtes en fabuleuze genotsmomenten te stuwen. Alleen mannen kunnen deze erotische uiting beoefenen (vrouwen ook, mits in het bezit van hulpmiddelen)."
GEEK!quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:14 schreef Poit het volgende:
Damn, echt bizar..
Ik werk nu vanaf een Ubuntu OS die van de CD draait. Als ik de prestaties van het internetten vergelijk met die van mń firefox in Windows XP dan gaat dit echt velen malen sneller..
Misschien toch de full version maar eens proberen
Had ik laatst ook, ik had hem geboot van een usb stickquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:14 schreef Poit het volgende:
Ik werk nu vanaf een Ubuntu OS die van de CD draait. Als ik de prestaties van het internetten vergelijk met die van mń firefox in Windows XP dan gaat dit echt velen malen sneller..
Misschien toch de full version maar eens proberen
En ondertussen met de pielemaus spelen zekerquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:23 schreef disjfa het volgende:
Moet er alleen nog een multiboot van maken. Ga vandaag proberen windows via het netwerk te instaleren
Die vet dunne glasvezel die uit de kabel steekt als je m stript. Als je je daaraan prikt kan het afbreken en in je bloed komen en dan ben je doodquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En ondertussen met de pielemaus spelen zeker![]()
En LennyB wat is dat met die glasvezel en prikken?
Is dat echtquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:58 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Die vet dunne glasvezel die uit de kabel steekt als je m stript. Als je je daaraan prikt kan het afbreken en in je bloed komen en dan ben je dood
Maar dat kan alleen als je de kabel open hebt liggen dus
Dat vertelde mijn oude collega tenminste toen ik glasvezel moest aanleggenquote:
Geloof het niet want dan was Disjfa er ook al niet meer geweest en die is nog springlevendquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:07 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat vertelde mijn oude collega tenminste toen ik glasvezel moest aanleggen
Maar ik ben oldschool. Ik hou van mijn vrouwen met okselhaar. En netwerken op coaxquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geloof het niet want dan was Disjfa er ook al niet meer geweest en die is nog springlevend
Baas Disjfa!quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar ik ben oldschool. Ik hou van mijn vrouwen met okselhaar. En netwerken op coax
Lijkt op mn xcubejequote:Op woensdag 25 februari 2009 22:35 schreef disjfa het volgende:
WIndows geinstaleerd. Ene bootloader eruit, andere aangepast, derde omgegooit en nu is het goed!
Wat zijn computers toch leukNu nog een plek voor de computer en dan een leuk printje op de voorkant
[ afbeelding ]
Gaaf ding Disjfa! Is dat gewoon een normale pc?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:35 schreef disjfa het volgende:
WIndows geinstaleerd. Ene bootloader eruit, andere aangepast, derde omgegooit en nu is het goed!
Wat zijn computers toch leukNu nog een plek voor de computer en dan een leuk printje op de voorkant
[ afbeelding ]
Nee AQnoobie, met deze kun je ook in de tijd reizenquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaaf ding Disjfa! Is dat gewoon een normale pc?
Zullen terug in de tijd gaan om die seal er nog eens af te halen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee AQnoobie, met deze kun je ook in de tijd reizen
Je weet! Ik zit toch niet tegen je te jokken!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:54 schreef koei het volgende:
Poit! [Rec] was tof! Freaky film is het...
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:02 schreef Edwinuss het volgende:
heb net die hard 4 gezien, geniaal.
Vette film jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:02 schreef Edwinuss het volgende:
heb net die hard 4 gezien, geniaal.
En ik heb ook nog ergens een ubuntu op cd, dus double nerdquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:13 schreef Poit het volgende:
nerd
Serieus.. Zit nu trouwens weer gewoon op m'n trage windows..quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:16 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
En ik heb ook nog ergens een ubuntu op cd, dus double nerd
Alles werkte bij mij ook lekker de paar keer dat ik m nodig had. Maarja heb m altijd alleen gebruikt om bestanden te redden als windows weer eens was flauwgevallen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Serieus.. Zit nu trouwens weer gewoon op m'n trage windows..
Wel nice trouwens dat die Ubuntu disc wel gewoon m'n wireless lan kaart herkent. Had ik niet verwacht...
Ik in eerste instantie ook, toen gebruikte ik Knoppix, maar daarbij moest je je HD nog mounten enzo. Ik heb nog een stukje HD ruimte vrij dus misschien morgen maar eens een install proberenquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Alles werkte bij mij ook lekker de paar keer dat ik m nodig had. Maarja heb m altijd alleen gebruikt om bestanden te redden als windows weer eens was flauwgevallen.
Zit standaard een soort van verkenner in nu.. Kon zonder problemen de inhoud van m'n hd bekijken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:21 schreef koei het volgende:
Ik vond Ubuntu maar lastig werken, ik miste mn windows verkenner... Maar goed, dat was dan ook een versie van 3 jaar geleden, toen was het nog veel minder mainstream en dus minder simpel.
Kom je wat moois bij me maken dan??quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:27 schreef lennartb.nl het volgende:
Over twee maand plaats ik hier een foto van de vetste muurschildering OOIT!
Whehe, dat vond ik wel een goede grap!quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zullen terug in de tijd gaan om die seal er nog eens af te halen?
Zo moooi
Voor een PS3quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Kom je wat moois bij me maken dan??
Haha, je prijsvraagquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:33 schreef koei het volgende:
Ik moet ook ooit nog eens mijn toffe deurschildering makenDoe ik vast vlak voordat ik ga verhuizen pas
Hebben jullie overigens de prijsvraag op mijn blog al gezien?
Pff, dan klodder ik zelf wel wat op m'n muur...quote:
Wacht maar 2 maand, dan zie je hoe goed ik benquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, dan klodder ik zelf wel wat op m'n muur...
Nee, af en toe heb ik gewoon even een rare bui... Op FOK!games zag ik veel prijsvragen staan en dus dacht ik "dat ga ik ook doen!"quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, je prijsvraag
Verkapte datingservice??
Hoeveel deelnemers heb je al??quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:39 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, af en toe heb ik gewoon even een rare bui... Op FOK!games zag ik veel prijsvragen staan en dus dacht ik "dat ga ik ook doen!"
Neuh, meer richting de lege schil van een pistache nootjequote:
Die zijn tofquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Neuh, meer richting de lege schil van een pistache nootje
Tsjah, als je nou een leuke prijs zou hebben...quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Tsjah, als je nou een leuke prijs zou hebben...
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Tsjah, als je nou een leuke prijs zou hebben...
Als je ubuntu had had je een harem van mannen om je heen. Nu huil jejezelf in slaapquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:09 schreef koei het volgende:
Nou, de batterij van mn laptop is ook bijna leeg, dus ik ga mezelf maar in slaap huilen
Patrick Stewart!quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:51 schreef Poit het volgende:
............................................______ __
....................................,.-‘”...................``~.,
.............................,.-”...................................“-.,
.........................,/...............................................” :,
.....................,?........................... ...........................\,
.................../.................................................. .........,}
................./.................................................. ....,:`^`..}
.............../.................................................. .,:”........./
..............?.....__............................ .............:`.........../
............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../
.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`. ......._/
..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}
...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../
...,,,___.\`~,......“~.,....................`... ..}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”
............/.`~,......`-...............................\....../\
.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__
,,_..........}.>-._\...................................|........... ...`=~-,
.....`=~-,_\_......`\,.................................\
...................`=~-,,.\,...............................\
................................`:,,.............. .............`\..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_\........ ..._,-%.......`\
...................................,<`.._|_,-&``................`\
Sterkte...quote:
Ik zet m'n geld in op Orlando Bloom.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef Poit het volgende:
Remake van Total Recal?? Wie gaat Arnie vervangen??
Niemand kan zo sexy gillen als hij dat kan..
[ afbeelding ]
Ik zet mn geld in op "iedereen die van films houd moet deze meuk boycotten"quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld in op Orlando Bloom.
De remake van Debbie Does Dallas was gewoon geniaal.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:41 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik zet mn geld in op "iedereen die van films houd moet deze meuk boycotten"
Na de fatale ondergang van het eeuwige gecover in de muziekindustrie is de ondergang verder gegaan in de filmindustrie. Daar waar remakes ooit uit liefde waren is het nu alleen nog maar voor in de kont misbruikt worden
Ik wacht wel gewoon op de remake van de remake van de verfilming van superman
Mjah, als je kijkt naar de Batman films en ook The Hulk dan is zo'n remake helemaal niet zo verkeerd. Alleen waren de oude batman films wat soft en was de eerste "grote" hulk film drie keer ruk. De remake met Edward Norton was zeer goed te behappen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:41 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik zet mn geld in op "iedereen die van films houd moet deze meuk boycotten"
Na de fatale ondergang van het eeuwige gecover in de muziekindustrie is de ondergang verder gegaan in de filmindustrie. Daar waar remakes ooit uit liefde waren is het nu alleen nog maar voor in de kont misbruikt worden
Ik wacht wel gewoon op de remake van de remake van de verfilming van superman
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:44 schreef Bart het volgende:
Turkse piloot skipt 1 les Nederlandse grammatica:
Ik land, jij landt, hij landt, wei land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |