sorryquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wilde net de lp pakken ben je me voor
kan ik weer geen MLI achtige taffarelen uitvoeren :S
Jazekers, maar niet niet alleen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:28 schreef Duimelot het volgende:
oh je valt wel een beetje voor vrouwtjes met een tintje!?
jij bent momenteel even elders nodigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:36 schreef Adolecens het volgende:
De nachtploeg vermeldt even dat het geen SC is
als je jaren lang verplicht om 5 uur een gezond potje op tafel hebt moeten zetten en daar dan alsnog gezeik over hoorde telkens weer dan vergaat die zin wel!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:36 schreef Messenga het volgende:
Koken is best tof, mits niet te vaak.
*OP aanpast in wikiquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:36 schreef Adolecens het volgende:
Daar heb ik dan nooit last vanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je jaren lang verplicht om 5 uur een gezond potje op tafel hebt moeten zetten en daar dan alsnog gezeik over hoorde telkens weer dan vergaat die zin wel!
doe mij maar een man die graag kookt, ik doe de afwas wel!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jij bent momenteel even elders nodig
Zeker niet als je in je eentje de nachtploeg bent...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:36 schreef Adolecens het volgende:
Ben bllijquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wilde net de lp pakken ben je me voor
kan ik weer geen MLI achtige taffarelen uitvoeren :S
De afwas doen boeit me ook niet, maar eh, wassen en strijken.... hoe zit dat bij jou?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
Ja! Ik zei het ook al!quote:
om 5 uur eten?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je jaren lang verplicht om 5 uur een gezond potje op tafel hebt moeten zetten en daar dan alsnog gezeik over hoorde telkens weer dan vergaat die zin wel!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:36 schreef Adolecens het volgende:
sorryquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:39 schreef Nouk84 het volgende:
TVP! Geen SC hier..
wat is er fout aan?quote:
Ben blij dat er uberhaupt een TT isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja! Ik zei het ook al!
De TT is helemaal fout!
Dag lekker ding, fijn dat jij er ook bent!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tis ook geen muziek topic zeggen wij van de dagploeg toch ook niets van
geen probleem al strijk ik niet echt graagquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:39 schreef Techno het volgende:
[..]
De afwas doen boeit me ook niet, maar eh, wassen en strijken.... hoe zit dat bij jou?
Het enige recht van een vrouw...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:39 schreef Techno het volgende:
[..]
De afwas doen boeit me ook niet, maar eh, wassen en strijken.... hoe zit dat bij jou?
haai schatjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dag lekker ding, fijn dat jij er ook bent!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |