sorryquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wilde net de lp pakken ben je me voor
kan ik weer geen MLI achtige taffarelen uitvoeren :S
Jazekers, maar niet niet alleen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:28 schreef Duimelot het volgende:
oh je valt wel een beetje voor vrouwtjes met een tintje!?
jij bent momenteel even elders nodigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:36 schreef Adolecens het volgende:
De nachtploeg vermeldt even dat het geen SC is
als je jaren lang verplicht om 5 uur een gezond potje op tafel hebt moeten zetten en daar dan alsnog gezeik over hoorde telkens weer dan vergaat die zin wel!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:36 schreef Messenga het volgende:
Koken is best tof, mits niet te vaak.
*OP aanpast in wikiquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:36 schreef Adolecens het volgende:
Daar heb ik dan nooit last vanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je jaren lang verplicht om 5 uur een gezond potje op tafel hebt moeten zetten en daar dan alsnog gezeik over hoorde telkens weer dan vergaat die zin wel!
doe mij maar een man die graag kookt, ik doe de afwas wel!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jij bent momenteel even elders nodig
Zeker niet als je in je eentje de nachtploeg bent...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:36 schreef Adolecens het volgende:
Ben bllijquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wilde net de lp pakken ben je me voor
kan ik weer geen MLI achtige taffarelen uitvoeren :S
De afwas doen boeit me ook niet, maar eh, wassen en strijken.... hoe zit dat bij jou?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
Ja! Ik zei het ook al!quote:
om 5 uur eten?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je jaren lang verplicht om 5 uur een gezond potje op tafel hebt moeten zetten en daar dan alsnog gezeik over hoorde telkens weer dan vergaat die zin wel!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:36 schreef Adolecens het volgende:
sorryquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:39 schreef Nouk84 het volgende:
TVP! Geen SC hier..
wat is er fout aan?quote:
Ben blij dat er uberhaupt een TT isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja! Ik zei het ook al!
De TT is helemaal fout!
Dag lekker ding, fijn dat jij er ook bent!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tis ook geen muziek topic zeggen wij van de dagploeg toch ook niets van
geen probleem al strijk ik niet echt graagquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:39 schreef Techno het volgende:
[..]
De afwas doen boeit me ook niet, maar eh, wassen en strijken.... hoe zit dat bij jou?
Het enige recht van een vrouw...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:39 schreef Techno het volgende:
[..]
De afwas doen boeit me ook niet, maar eh, wassen en strijken.... hoe zit dat bij jou?
haai schatjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dag lekker ding, fijn dat jij er ook bent!![]()
Nee, maar blijven wel de hele nacht en ontbijten meequote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
haai schatje
blijf je eigenlijk slapen als je langskomt??
Pluralis majestatis?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, maar blijven wel de hele nacht en ontbijten mee
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, maar blijven wel de hele nacht en ontbijten mee
en blauw bloedquote:
nee, dat was geen sollicitatiequote:
mijn handen zijn mijn vaatwasserquote:
Blijven er inmiddels al zoveel meer dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]ok duidelijk houd ik daar rekening mee met de ontbijtzooi
ja..bij tapas heb je ook meteen heul veul afwasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gisteren eindelijk de zooi weg gewerkt van het weekendje tapas eten
hier staat echt bijna nooit afwas, doe altijd tussendoor al wegwerkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gisteren eindelijk de zooi weg gewerkt van het weekendje tapas eten
hele huis ligt vol dan jah....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Blijven er inmiddels al zoveel meer dan?![]()
troost je, er zijn er genoeg hier...noem je eisen en ze voldoen er spontaan allemaal aanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
eindelijk de perfecte man wil ie niet
hmmzz...quote:
Ik heb er 2!quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb er 2!
Ze moeten alleen nog wat groeien..
Tja weet waar je aan begintquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb er 2!
Ze moeten alleen nog wat groeien..
Of je vaat daar nou schoner van wordt....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Die van mij zijn nog vloeibaar
Of juist nietquote:
Daarom gebruik ik mijn Miele maar voor dat soort zakenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Of je vaat daar nou schoner van wordt....
Hmz. Beter dan andersom lijkt me, ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik mijn Miele maar voor dat soort zaken
De mijne niet, die mag je wel een keer lenen als je wilquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Die van mij zijn nog vloeibaar
Hebben wel kleine vingertjes dus kunnen alle viezigheid er tussenuit peuterenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De mijne niet, die mag je wel een keer lenen als je wil
Was niet de deal hequote:
Heel logisch.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:01 schreef JoeyT het volgende:
Ok we gaan van eten naat afwassen. Logisch...
Kenker he
hey die deal heb jij ervangemaaktquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey die deal heb jij ervangemaakt
was wel aantrekkelijk natuurlijk
maar komen er veel van ver en zo is t handiger
ah joh wat flauwquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Ik hou er wel over op hier an publiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah joh wat flauw
mogen mensen niet weten dat je de hele avond met mn poesje wilde spelen......een exotic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah joh wat flauw
mogen mensen niet weten dat je de hele avond met mn poesje wilde spelen......Dat kan nog wel steeds toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat kan nog wel steeds toch?
lul ik je eruit omdat je niet en publiek wilde doorgaan en verpruts jij t weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lul ik je eruit omdat je niet en publiek wilde doorgaan en verpruts jij t weer!
Ik ben wakker he.. ik gaap nog namelijkquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:07 schreef Adolecens het volgende:
Tof, net te horen gekregen dat mijn collega zijn intake gesprek verprutst heeft hij mijn potentiële nieuwe opdrachtgever
Dat is afhankelijk van de eisen die je stelt aan 'normaal'quote:
als je genoeg verschillende dingen maaktquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja..bij tapas heb je ook meteen heul veul afwas
jij wast kinderen in een Miele?? Kan dat dan? Interesant!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik mijn Miele maar voor dat soort zaken
Tapas eten is bij jou gewoon 1 klein hapjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
als je genoeg verschillende dingen maakt
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:24 schreef Duimelot het volgende:
* duimelot wacht maar niet tot ze eindelijk de LP heeft.... veel plezier nog hier, ik ben er vandoor
*geeft handdoek*quote:
waar lees je dat dan? had het deze keer beperkt. 5 gerechten vond ik ff genoeg.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tapas eten is bij jou gewoon 1 klein hapje
*note: geen tapas gaan eten bij D_H
Douchen heb ik gisteravond gedaan, voordat we in bed kropenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
*geeft handdoek*
euh ook achter je oren goed droog maken he!
Ja goedquote:
zie PIquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
waar lees je dat dan? had het deze keer beperkt. 5 gerechten vond ik ff genoeg.
aah tis gelukt dusquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Douchen heb ik gisteravond gedaan, voordat we in bed kropen
Drie woorden: Maastricht was ge-wel-dig!![]()
Kijk aan! Dat is de goede instellingquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja goed
Ik heb gisteren besloten dat ik gewoon ga genieten en wel zie. Dat heeft geholpen. Ik voel me lekker
Haha! Nee, niet gezoend, maar wel heel veel geknuffeld, want dat was nodig (het was best frist buiten).quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Nee, niet gezoend, maar wel heel veel geknuffeld, want dat was nodig (het was best frist buiten).
Post Iconquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kijk aan! Dat is de goede instellingMooi dat het geholpen heeft.
Maogh erg moe en op zoek naar iets anders dan dit forumquote:
Okay, geef me er een kwartiertje, kom ik er zo op terugquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maogh erg moe en op zoek naar iets anders dan dit forum![]()
Weet alleen nog niet wat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |