Dit zijn onuitgebrachte liedjes, zijn wel een aantal goede opnames van te vinden:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Op welke release kan ik deze nummers vinden?
Put me in a Terror Pocket
The Fire And The Thud
Sandtrap
De eerste en de laatste zijn vaak live gespeeld tijdens de vorige tour, de 2e is tijdens een radioshow gespeeld.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Op welke release kan ik deze nummers vinden?
Put Me In A Terror Pocket
The Fire And The Thud
Sandtrap
The Fire And the Thud klinkt wel redelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:20 schreef Haunter het volgende:
[..]
De eerste en de laatste zijn vaak live gespeeld tijdens de vorige tour, de 2e is tijdens een radioshow gespeeld.
YouTube dus!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
The Fire And the Thud klinkt wel redelijk.
Maar de geluidskwaliteit van die andere is wel erg matig zeg
Tot nu toe eigenlijk nog geen enkele moeite gehad met keuzes maken. Ok, poule 7 was best lastig. Goede poules ookquote:Poule 1
Leave Before The Lights Come On
7
Too Much To Ask
When The Sun Goes Down
Poule 2
505
Only Ones Who Know
Brianstorm
Bigger Boys And Stolen Sweethearts
Poule 3
Fake Tales Of San Francisco
Plastic Tramp
What If You Were Right The First Time?
Settle For A Draw
Poule 4
A Certain Romance
Matador
Despair In The Departure Lounge
If You Were There, Beware
Poule 5
Da Frame 2R
Teddy Picker
Riot Van
Do Me A Favour
Poule 6
Fluorescent Adolescent
Cigarette Smoker Fiona
No Buses
Sandtrap
Poule 7
Mardy Bum
The View From The Afternoon
Put Me In A Terror Pocket
The Fire And The Thud
Poule 8
I Bet You Look Good On The Dancefloor
Wavin' Bye To The Train Or The Bus
Old Yellow Bricks
Still Take You Home
Volgens mij heb je hier poule 8 gezet ipv 3..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:48 schreef Haunter het volgende:
<lijstje>
Poule 3
I Bet You Look Good On The Dancefloor
Temptation Greets You Like A Naughty Friend
Old Yellow Bricks
Still Take You Home
<lijstje>
Ik zie het inderdaadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:50 schreef kciR het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hier poule 8 gezet ipv 3..
Het zou een beetje lullig zijn als je het hebt uitgezocht en je een poule vergeten bent aan het einde..
max. is 4 per rondequote:Op woensdag 25 februari 2009 01:52 schreef Riches het volgende:
Poule 7
Dancing Shoes
Mardy Bum
The View From The Afternoon
You Probably Couldn't See For The Lights But You Were Looking Straight At Me
Who The Fuck Are Arctic Monkeys?
Ja sorry, zie het nu net pas.quote:
Hoop niet dat dit voor elke ronde geldt. Anders zijn we met de zomer pas klaarquote:Alleen stemmen binnen 2 weken vanaf het plaatsen van dit topic zijn geldig;
Eén te weinigquote:Op zondag 1 maart 2009 19:24 schreef tha_dark het volgende:
Poule 5
Teddy Picker
Riot Van
If You Found This It's Probably Too Late
Eens!quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
En mensen bedankt voor het corrigeren van mensen die een verkeerd lijstje gepost hadden!
[..]
Dat vind ik dus ook! Maar ik betrap me er de hele tijd op, als ik de dvd kijk/cd luister, dat ik tegen mezelf zeg: dit is echt 1 van m'n lievelingsnummers! Maar dat zeg ik dan bijna elk nummer tegen mezelfquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:42 schreef Thijsssss het volgende:
Nettles eruit, eeuwig zonde, misschien wel het beste AM nummer...
Over 6 en een half uur om precies te zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:59 schreef Aisumasen het volgende:
Laatste ronden, laatste kansen. De stembus sluit binnen 24 uur!
naar tha dark; volgens mij hebben ze liever dat je de nummers weg laat die je niet wilt hebben ipv de nummers die je wilt vet te drukkenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:13 schreef tha_dark het volgende:
From the Ritz to the Rubble - Old Yellow Bricks
The View from the Afternoon - A Certain Romance
Teddy Picker - This House is a Circus
Do me a Favour - What if you were Right the First Time?
Brianstorm - Fluorescent Adolescent
Still Take you Home - 505
Leave Before the Lights Come On - When the Sun Goes Down
I Bet that you Look Good on the Dancefloor - Fake Tales of San Francisco
Je moet ook nog kiezen tussen "Fake Tales" en "Dancefloor".quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:18 schreef febster het volgende:
Ik zal ook maar een keer mee doen
From the Ritz to the Rubble
A Certain Romance
This House is a Circus
Do me a Favour
Brianstorm
505
Leave Before the Lights Come On
Je moet ook je favorieten posten, afvallers weghalen!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:29 schreef Thijsssss het volgende:
Denk dat veel mensen nog de fout in gaan door hun favorieten hier te posten in plaats van hun gewenste afvallers
Ga ik zelf ook nog de fout in ook...
Old Yellow Bricks
505
When the Sun goes Down
This House is a Circus
OYB dus nietquote:Op maandag 6 april 2009 16:19 schreef Leonos het volgende:
Old Yellow Bricks en When the sun goes down gaan door zo te zien
This House is a Circusquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:35 schreef AMDB het volgende:
When the Sun goes Down - This House is a Circus
A Certain Romance - Brianstorm
Nu wordt het echt lastig! Niet voor niets de halve finale alweer, succes met kiezen! Jullie hebben weer een week de tijd. Zelfde regels als vorige keren.
Wat jij zegt!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:06 schreef BoerBert het volgende:
I bet that you look good on the dancefloor is voor mij toch wel hét Arctic Monkeys nummer. Vind het niet de beste, maar als ik aan hun denk, denk ik aan dat nummer.
Dat is nog vrij close hoor.. Brianstorm heeft maar één stem meerquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:46 schreef Panic_A het volgende:
Jammer dat Brianstorm gaat winnen, A Certain Romance had ik toch leuker gevonden.
Die kan je helemaal niet stemmenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:29 schreef maan. het volgende:
ik wil niet stemmen zijn echt niet de beste nummers:s Maar goeddddd Omdat ik sentimentele waarde met I bet heb doen we die maar;)
I bet you look good on the dancefloor
Brainstorm
Vind je het gek, als de beste nummers er al in de tweede ronde uit zijn gevlogenquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:02 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Vind je het gek, als de beste nummers er al in de tweede ronde uit zijn gevlogen
En hoe kan "Circus" ooit de finale halen, dat is echt één van de weinige tracks die ik echt haat.
When the Sun goes Down
Brianstorm
Zelfde hierquote:Op woensdag 15 april 2009 19:23 schreef conobram het volgende:
A Certain Romance
Favoriet is Fluorescent Adolescent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |