This House is a Circusquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:35 schreef AMDB het volgende:
When the Sun goes Down - This House is a Circus
A Certain Romance - Brianstorm
Nu wordt het echt lastig! Niet voor niets de halve finale alweer, succes met kiezen! Jullie hebben weer een week de tijd. Zelfde regels als vorige keren.
Wat jij zegt!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:06 schreef BoerBert het volgende:
I bet that you look good on the dancefloor is voor mij toch wel hét Arctic Monkeys nummer. Vind het niet de beste, maar als ik aan hun denk, denk ik aan dat nummer.
Dat is nog vrij close hoor.. Brianstorm heeft maar één stem meerquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:46 schreef Panic_A het volgende:
Jammer dat Brianstorm gaat winnen, A Certain Romance had ik toch leuker gevonden.
Die kan je helemaal niet stemmenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:29 schreef maan. het volgende:
ik wil niet stemmen zijn echt niet de beste nummers:s Maar goeddddd Omdat ik sentimentele waarde met I bet heb doen we die maar;)
I bet you look good on the dancefloor
Brainstorm
Vind je het gek, als de beste nummers er al in de tweede ronde uit zijn gevlogenquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:02 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Vind je het gek, als de beste nummers er al in de tweede ronde uit zijn gevlogen
En hoe kan "Circus" ooit de finale halen, dat is echt één van de weinige tracks die ik echt haat.
When the Sun goes Down
Brianstorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |