quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wel. En waarom komt Jitze niet meer? En je mag ook in PM sturen
Zie hierboven.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoezo komt jitzzze niet meer?
Maar ik zeg ook niet dat ik humor heb.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind jouw humor anders ook van een bedroevend laag niveau.
Dag hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
En nu ga ik eten en werkenciaoooo.
Fail Laren?quote:
Nouja dat vind ik ook, maar een aantal users zijn wel tof. En die andere SC's zijn nog matiger.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nooit gezien.
Hij vind het steeds dezelfde onzin en dus niet zo leuk meer.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja dat vind ik ook, maar een aantal users zijn wel tof. En die andere SC's zijn nog matiger.
Ik ook. Sowieso is er 's ochtends geen zak meer te beleven nu.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
ik zal jitzzzze missen, hij was kankertof
De SC is echt matig de laatste tijd inderdaad.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja dat vind ik ook, maar een aantal users zijn wel tof. En die andere SC's zijn nog matiger.
Shay Laren.quote:
Oh, ik dacht dat er bij het zien van die foto wel iets anders groot zou zijn.quote:
mijn dank is helaas groterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er bij het zien van die foto wel iets anders groot zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |