quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben slechts op zoek naar geweldig mooie foto's van je.... Zolang er maar geweldige foto staat ga ik niet reageren natuurlijk
Hihiquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik denk dit account gehacked is door mijn vriendin....
Ze zeiden al, rechts boven kun je je layout selecteren. Je moet de 2e van links hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:52 schreef Bootje84 het volgende:
shirt+enter ken ik wel, maar ik wil gewoon niet moeilijk hoeven te doen.. Als ik 2 regels wil, druk ik wel 2x op enter
Overigens kan je dat al langer gebruiken dan in 2007quote:
Neem je hem even in de hand ?quote:
Heb je deze 2 wel aangevinkt?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:52 schreef Bootje84 het volgende:
shirt+enter ken ik wel, maar ik wil gewoon niet moeilijk hoeven te doen.. Als ik 2 regels wil, druk ik wel 2x op enter
Het woordje één ontbrak, zolang er maar één geweldige foto staat reageer ik nog niet... Ik wil meeeerquote:
Dat is geen probleem, zodra ik hem heb kan datquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hihi
Ik wil gewoon graag in je Golf 6 rijden met geile tunes aan
Dan moet je maar naar me hyves gaan en daar reagerenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Het woordje één ontbrak, zolang er maar één geweldige foto staat reageer ik nog niet... Ik wil meeeer.
Heb ik je op hyves danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan moet je maar naar me hyves gaan en daar reageren
Mooiquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is geen probleem, zodra ik hem heb kan dat![]()
?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Das je kleurenschema eens aanDat blauwe ziet er niet uit
Basisquote:
Tnx! het is opgelost.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze zeiden al, rechts boven kun je je layout selecteren. Je moet de 2e van links hebben.
[ afbeelding ]
Die met het rode vierkant dus.
Ik ben niet zo'n PIMP als het om pc's gaatquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Basis!
(ok ok.... ik heb het zelf ook)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |