Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
jazekerquote:
tuurlijk mag datquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik kom gezellig hier weer eens buurten
als het mag![]()
Lowlands kan mij gestolen worden, ik ga naar Amerikaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:36 schreef Fems het volgende:
Hoi!
Ik ga waarschijnlijk naar Lowlands dit jaar, joepie!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lowlands kan mij gestolen worden, ik ga naar Amerika
hbo?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, maar eens beginnen aan mn scriptie
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scriptiequote:
quote:Een scriptie, thesis of (eind-)verhandeling is een wetenschappelijk opstel dat een verplicht onderdeel vormt van een academische opleiding of HBO-opleiding.
Er zijn inderdaad bijna geen MBO-opleidingen die aan scripties doen, maar mijn studierichting doet daar wel aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scriptie
[..]
zelfde als dat student-gerel. ik vind het gewoon onzin.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scriptie
[..]
heejquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik kom gezellig hier weer eens buurten
als het mag![]()
is het eenquote:
ow, heb nu beide offertes binnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heejlang niet gezien hier...
[..]
is het eenwaard?
quote:
waarom staat het dan in je msn naam?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik nog niet, zit er zeker aan te denken te gaan. Als ik ga, gaan we bier drinken
Om mensen het als tip te gevenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom staat het dan in je msn naam?
goedzo. brave jongenquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga morgen denk ik eens een kaartje halen.
welterustenquote:
voor precies dezelfde configuratie?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
er zit 160 euro verschil tussen de 2 winkels (azerty ¤1680 en alternate ¤1840).
waar?quote:Op woensdag 25 februari 2009 06:39 schreef Bob-B het volgende:
gothics!
jupquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor precies dezelfde configuratie?
en goedemorgen
nice, congratz!quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:49 schreef Roycoooooo het volgende:
Moggel!
Nieuwe opdracht binne, 6 maanden naar Delft! Kijken of daar nog wat te beleven is!
nu nog meer offertes aanvragen of ga je voor die van Azerty?quote:
Ik heb dr laatst ook wat besteld. Ook alles netjes opgehaald. 2 maand later boete 150 eurotjes. Iets te hard gereden op dit weg daarquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:47 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga nu gewoon voor azerty. ook omdat hun nog een beetje in de buurt liggen. ik wil de computer eigenlijk niet verzenden.
Onderdak weer in Roffa?quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:49 schreef Roycoooooo het volgende:
Moggel!
Nieuwe opdracht binne, 6 maanden naar Delft! Kijken of daar nog wat te beleven is!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb dr laatst ook wat besteld. Ook alles netjes opgehaald. 2 maand later boete 150 eurotjes. Iets te hard gereden op dit weg daar![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:03 schreef ReMcOrE het volgende:
maar dan houd je nog een tientje voordeel over in jouw geval Wouter
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:34 schreef Lamzak_ het volgende:
En zo heb je douglas ineens in je winkel staan, Kheb hem succes gewenst voor morgen, hij had er zin in
waarvoor?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:11 schreef Fems het volgende:
Joah, wel goed!denk ik!
Ik ga maar eens een to do lijstje maken.
kun je 's morgens niet een half uur eerder beginnen? dan ben je om half 5 al vrijquote:
hej 't zo druk dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:31 schreef Fems het volgende:
[..]
Wat ik allemaal moet doen deze dagen!
maar dan duurt de dag nog steeds even lang qua urenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kun je 's morgens niet een half uur eerder beginnen? dan ben je om half 5 al vrij
ja maar ik denk dat de dag qua beleving wel korter duurtquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dan duurt de dag nog steeds even lang qua uren
Nathquote:
ojah, daar ben ik ook heel goed inquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:55 schreef Fems het volgende:
Hmm, neeh. Maar anders voer ik geen flikker uit!
hoe was je dag?quote:
maar een half uurtje eerder uit bed, dacht het nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja maar ik denk dat de dag qua beleving wel korter duurt
mijne was erg rustigquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar een half uurtje eerder uit bed, dacht het niet
quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wouter de nachtbraker nog aanwezig?
moet je morgen naar school dan?quote:
half 1 tot half 4. Dus valt mee. Jij was de hele week vrij? Of las ik t niet goed?quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je morgen naar school dan?
ja, maar morgen om half 12 motorrijlesquote:Op donderdag 26 februari 2009 02:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
half 1 tot half 4. Dus valt mee. Jij was de hele week vrij? Of las ik t niet goed?
ik denk het nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
daar wen je snel genoeg aan (denk ik)
wat betekent het dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:31 schreef Samzz het volgende:
Ik weet eindelijk wat 'Joost mag het weten' betekend!
Dat wist ik nooit
De Duivel mag het wetenquote:
-1 voor slechte garp!quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Joost mag weten wat het betekent.
weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Duivel mag het weten
Ik wist nooit wie Joost was... Maar Joost is dus een ander woord voor de Duivel
heeft niks met sint maarten te maken?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:54 schreef Samzz het volgende:
Ik weet wat het betekent... maar ik weet niet wie Maarten is
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:49 schreef ReMcOrE het volgende:
"de pijp aan de planeet van de oorlog geven"
dat is hem net niet
volgens die link in mijn vorige post zou dat wel kunnenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heeft niks met sint maarten te maken?
die heb ik niet gelezenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens die link in mijn vorige post zou dat wel kunnen
Lekker hoor!quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:48 schreef Roycoooooo het volgende:
Net ff hotelletje geboekt, mooi van der Valk 4 sterren hotelIdeale afstand, 10 min. van mijn werk. Fitness al gevonden op 20 min. rijden, chilll
!
Juist het boeiendste wat er is.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
9 april toelatingstoets voor het Saxion... ik ben echt bang voor Economie
Maatschappijleerquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooja, voor de verandering ben ik tegen ajax vanavond
MUTU
waarom toelatingstoets dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
9 april toelatingstoets voor het Saxion... ik ben echt bang voor Economie
Voor mijn werk dopeiquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Hotelletje voor vanavond neem ik aan, of voor 6 maanden?
Lekker hoor! Best wel relaxed.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Voor mijn werk dopei! Dus voor 6 maand, toch een ander hotel geworden
! Ook 4 sterren, midden in Delft, nog dichterbij mn werk en fitness zit dr al bij in
! Gratis internet enzo, ideaal!
![]()
hmm, das wel kutquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn proefperiode zit erop en ik mag niet verder bij de bieb in Wassenaar
Ze hadden de inschattingsfout gemaakt qua ervaring. Ze hadden iemand nodig die makkelijk kan switchen tussen front- en backoffice, en dan kan ik niet. Het feit dat ik een geweldige front-officemedewerker ben deed er niet meer toeKan ik verdomme na 2 maanden alweer op zoek naar een nieuwe baan... zucht
wil je een eerlijk of een beschaafd antwoord?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:55 schreef ACT-F het volgende:
Ik kijk zelden voetbal, maar je zult altijd zien dat als ik kijk 'ons' partij verliest. Moet ik verder kijken?
Ik wil beidequote:Op donderdag 26 februari 2009 19:17 schreef rulerofdeath het volgende:
wil je een eerlijk of een beschaafd antwoord?
dat wordt wel erg moeilijkquote:
En het is wederom uitgekomenquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:55 schreef ACT-F het volgende:
je zult altijd zien dat als ik kijk 'ons' partij verliest.
Laatste keer na (Heracles - Roda) penalties heb ik tot 6 uur s'ochtends geen oog dicht gedaan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:30 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga spelletje spelen. bah, hele aamd naar de klote
Ik gun het de Nederlandse clubs altijd wel. Wat een sfeertje in de ArenA trouwens, ongekend, ook lange zijdes gingen helemaal los.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jammer van Twente, nog jammerder van Ajax
Ik schat Fiorentina als team hoger in dan Marseille, compacter en lastiger tegen te spelen denk ik. Ajax zal voor een groot deel afhankelijk zijn van de scheids, vind ze achterin minder dan Twente en met zulke duidelijkaars ga je eraf als je niet constant geconcentreerd bent en een kutscheids hebt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Achja, voor het Nederlandse voetbal is het wel leuk. Maar ajax lijkt me vrij kansloos tegen OM.
Ach, ik vind ajax de laatste tijd de derde plek in de ranglijsten ook niet waard, 't is een feit dat de bal rond is natuurlijk. Maar ik hoop stiekem op 2 afslachtingenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik schat Fiorentina als team hoger in dan Marseille, compacter en lastiger tegen te spelen denk ik. Ajax zal voor een groot deel afhankelijk zijn van de scheids, vind ze achterin minder dan Twente en met zulke duidelijkaars ga je eraf als je niet constant geconcentreerd bent en een kutscheids hebt.
Ik hoop op UEFA-Cup winst.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, ik vind ajax de laatste tijd de derde plek in de ranglijsten ook niet waard, 't is een feit dat de bal rond is natuurlijk. Maar ik hoop stiekem op 2 afslachtingen
Klopt, maar hopen mag altijd. Hoop ook dat Heracles Europa ingaat als ik zulke wedstrijden zie.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal onmogelijk voor dit ajax.
Met alle respect; dat zou de Nederlandse naam helemaal naar beneden halen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Klopt, maar hopen mag altijd. Hoop ook dat Heracles Europa ingaat als ik zulke wedstrijden zie.
Veel minder punten dan PSV zullen ze niet halen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met alle respect; dat zou de Nederlandse naam helemaal naar beneden halen.
Hehehe, da's ook weer waar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Veel minder punten dan PSV zullen ze niet halen.
succesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op naar mn laatste werkdag in Wassenaar, zucht.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yup, van Twente en van mn bier gister
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Die stomme verlenging van gisteravond heeft mijn opa een hartstilstand bezorgd.![]()
Hij ligt nu in het ziekenhuis. Ze houden hem onderkoeld zodat zijn hart de mogelijkheid krijgt om te herstellen en hij ligt aan de beademing maar waarschijnlijk heeft hij te lang zonder zuurstof gezeten.
Net terwijl mijn zus bijna moet bevallen van zijn eerste achterkleinkind. Die gaat hij waarschijnlijk niet meer meemaken.
hmm, dan wordt het wel erg spannend.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Dankje.![]()
Mijn ouders zijn de hele nacht in het ziekenhuis geweest en belden net dat we maar beter die kant op konden komen dus ik ga even een tas inpakken en dan stappen we in de auto. Morgenvroeg brengen ze hem weer op temperatuur en de kans is vrij groot dat het dan mis gaat. En haalt hij het wel dan is de kans groot dat hij naar een verpleegtehuis moet.
Zijn hart functioneerde ook nog maar voor 60% na eerdere hartinfarcten dus deze klapper kan het waarschijnlijk niet meer verwerken.
89 volgens mij.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dan wordt het wel erg spannend.
naja hopen dat hij er uit komt zonder al te veel pijn.
hoe oud is je opa?
ok.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
89 volgens mij.
Maar ik heb mijn tas klaar dus ik stap in de auto.
Fijn weekend allemaal.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:52 schreef Fems het volgende:
Wouter![]()
Oké, mijn reacties;
Twente speelde ook geen mooi voetbal zeg. Er waren amper doelpogingen en er werd teveel naar achteren gespeeld. Jammer jammer. En stomme n'kufo. Je gaat een bal toch niet over schieten. sukkel.
En MM, bah. sterkte!
ik vond kufo gister ook niet erg goed.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:56 schreef Fems het volgende:
Ik moet over 10 minuten naar school, waarschijnlijk dan op de foto (examenfoto), maar dat is allemaal niet duidelijk, stomme school.
Ik vond dat n'kufo gewisseld moest worden, ipv denneboom. Hij speelde nou niet zijn beste wedstrijd, was te langzaam en hij had nou niet echt prachtige acties!
fransen waren weer goed aan het schoppenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:00 schreef Fems het volgende:
Braafheid speelde ook wel netjes, vond ik. Perez speelde niet ontzettend slecht, beter kan altijd.
De fransen waren ontzettend gemeen, poehhee.
succesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:02 schreef Fems het volgende:
En nu vertrek ik naar school!
Tot vanmiddag
hmm, tjah, denk dat je dan toch wel even heel raar voelt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo afgelopen, over, uit. Best een dramatisch eindeIk knipte mn kaartje door, leverde mn badge in en nam afscheid van alle aanwezige collega's. 2 oudere vrouwtjes gaven me nog een knuffel
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn proefperiode zit erop en ik mag niet verder bij de bieb in Wassenaar
Ze hadden de inschattingsfout gemaakt qua ervaring. Ze hadden iemand nodig die makkelijk kan switchen tussen front- en backoffice, en dan kan ik niet. Het feit dat ik een geweldige front-officemedewerker ben deed er niet meer toeKan ik verdomme na 2 maanden alweer op zoek naar een nieuwe baan... zucht
bah, en daar wil je ook nog mee spelen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:49 schreef Fems het volgende:
Nope.
Ik loop met een ei op mijn enkel. Volgens de fysio die woensdag gekeken heeft zijn mijn enkelbanden waarschijnlijk opgerekt. En als ik ga spelen morgen dan kan ik niet meer lopen denk ik zaterdagavond! En we zijn laat terug van de wedstrijd.
Mijn zondag bestaat uit: Slapen, in mijn pyjama + ochtendjas op de bank hangen, eten, douchen, aankleden, bank hangen, computeren, etc etc.
Hmm, we zijn maar met 6 mensen zaterdag waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bah, en daar wil je ook nog mee spelen?
klassieke zondag
hmm, als je maar wel voorzichtig bent, je moet er nog een tijd meequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:57 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, we zijn maar met 6 mensen zaterdag waarschijnlijk.En die waar we tegen moeten zijn opzich best goed! Maar even zien hoe dik hij morgen is, en dan goed intapen, nog een brace er over.
![]()
Even kijken wat verstandig is. of ik morgen gewoon kan lopen (loop nu mank)
jou zondag ziet er vaak ook zo uit?
hoeve jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:21 schreef Fems het volgende:
Op zondag, bah. Bij hoeve vooruit (zo heet dat toch? of is het buurse vooruit?).
Tja, mijn voeten en knieën zijn toch al flop.
HALLOWquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
HALLOW!!
Heerlijke pot gisteren, werd gek toen Leo scoorde![]()
![]()
![]()
psv
Wouterquote:
Markoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wouter
Gister Almelo in geweest, dus rond uur of 4 in me nest. Zitten de buren te boren om half 9 sochtends....
Daar was gister dat hardstyle feest onnie, en nog 15 jarige meisjes gepakt?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddag
gisteravond verjaardag gehad en daarna Lucky, was gezellig
vanavond weer verjaardag en daarna Lucky
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daar was gister dat hardstyle feest onnie, en nog 15 jarige meisjes gepakt?
quote:
ik hoop het beste voor Heraclesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niet dus.
Vanmiddag naar Willem 1 - Heracles. Hopen dat heracles een keer weet te winnen in een uitduel. Maar ik vrees t ergste
Nee, ik verwacht om een uurtje of 11 terug te zijn in Almelo..en morgenvroeg weer voetballen. Dus ff goeie nacht maken hehe. (na 4 uurtjes vannacht)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoop het beste voor Heracles
ga je vanavond nog uit dan?
Wouterquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:16 schreef rulerofdeath het volgende:
Remco
wel veel lucky onieen verjaardag
ja, daar was gisteren een hardstyle-feest. en nee, daar waren bijna geen 15 jarige meisjesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daar was gister dat hardstyle feest onnie, en nog 15 jarige meisjes gepakt?
neuh, denk het niet. heb net een duur weekend achter de rug, en ik moet morgen ook voetballenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht om een uurtje of 11 terug te zijn in Almelo..en morgenvroeg weer voetballen. Dus ff goeie nacht maken hehe. (na 4 uurtjes vannacht)
Jij wel?
vast familie oidquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wouter
2 keer dezelfde verjaardag ook nog
vond je wel jammer ofnietquote:[..]
ja, daar was gisteren een hardstyle-feest. en nee, daar waren bijna geen 15 jarige meisjes
broer van vriendin was dinsdag jarig, viert het vanavond. maar omdat vriendin vanavond moet werken, zijn wij gisteravond geweest; daarna met haar naar Lucky gegaan. toen wij weggingen, vroeg broer of ik dan morgenavond ook kwam, de rest was er dan ook en ze gingen daarna toch naar Luckyquote:
tjah, mooi tochquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
broer van vriendin was dinsdag jarig, viert het vanavond. maar omdat vriendin vanavond moet werken, zijn wij gisteravond geweest; daarna met haar naar Lucky gegaan. toen wij weggingen, vroeg broer of ik dan morgenavond ook kwam, de rest was er dan ook en ze gingen daarna toch naar Luckydus vanavond weer dezelfde verjaardag en daarna naar Lucky, zodat ik m'n meisje ook nog zie
of zou hij de breezer-handleiding van afwazig niet hebben gelezen?quote:
haha geweldig!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of zou hij de breezer-handleiding van afwazig niet hebben gelezen?
Beetje moe. Maar wel goed verder! Metjou?quote:
heb ik niet gelezen neequote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of zou hij de breezer-handleiding van afwazig niet hebben gelezen?
ik voetbal bij Hoeve Vooruit. en ik moet tegen een andere clubquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha geweldig!
Waar voetbal je, en tegen wie moet je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik voetbal bij Hoeve Vooruit. en ik moet tegen een andere club
Hoeve VooruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
okeequote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje moe. Maar wel goed verder! Metjou?
Ja, ontzettend veel zin inquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
okee
zin in morgen dan?
hier is het goed. hard aan het werk
kee. had je die kaarten al eerder gekocht of pas op het laatste moment beslist?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ontzettend veel zin in
Nee, had ze alquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kee. had je die kaarten al eerder gekocht of pas op het laatste moment beslist?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, had ze al
Maar ik ben niet zo van "Ik zet al een half jaar van tevoren in mn naam waar ik heen ga"
Femkequote:
Haha, moet je zelf wetenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik was toen echt heel blij met die kaarten van AC/DC omdat die verrekte snel weg waren
tjah, zo'n hele lijst ga ik ook niet makenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, moet je zelf wetenIk vind het zelf alleen nogal onzin.
Net als dat ik nu niet in mn naam ga zetten dat ik 30 april naar Amerika ga..
Zie soms mensen met een lijst van waar ze het gehele jaar naartoe gaan.. vind dat absoluut niet boeiend
quote:
Ik ken het.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, zo'n hele lijst ga ik ook niet maken
ik ben eigenlijk niet zo van het constant veranderen van m'n msn naam
zoietsquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ken het.
Gewoon mijn naam, meer simpelheid kan niet!
is dat NSFW?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]http://www.expornstar.com/expornstar.html
dan kijk ik er thuis even naarquote:
nou, vraag het eensquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef Samzz het volgende:
Als jij Friesland en Friezen ook boven Nederland verheven vind.
Ze willen een rechtszaak aanspannen omdat Fries niet is toegestaan op marktplaats... Nu vraag ik je.
Ik vind Fries wel meer een taal dan het twents en welk ander dialect.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef Samzz het volgende:
Ze willen een rechtszaak aanspannen omdat Fries niet is toegestaan op marktplaats... Nu vraag ik je.
Het is gewoon een officiële spreektaal in Nederland, dus ze hebben een punt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef Samzz het volgende:
Moet je dan Marokkaans, Turks, Antilliaans en zo ook toestaan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:27 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het is gewoon een officiële spreektaal in Nederland, dus ze hebben een punt.
Sorry dat ik je verbeter, maar het is Friesen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je dan Marokkaans, Turks, Antilliaans en zo ook toestaan?
Daarbij, wie kan er nu Fries behalve Friezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |