Die zittende aandeelhouders zijn eerder zware misdadigers van hun eigen portemonnee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:10 schreef hetzwartegat het volgende:
Nationalisatie zou een zware misdaad zijn tegen de zittende aandeelhouders.
koop er ING aandelen vanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het bedrijf opsplitsen en de slechte onderdelen failliet laten gaan. de voor de nl economie essentiële onderdelen nationaliseren. [edit] mn spaarrekening werkt weer, zal ik het eraf halen, of moet ik het nog even aanzien?
Dat gaat mij weinig moeite kostenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als ING alsnog genationaliseerd gaat worden mag Bos zijn biezen pakken natuurlijk. Er zijn enorme risico's. Ik zorg er gewoon voor dat ik minder dan een ton op mn spaarrekening heb staan, dan zie ik het verder wel. Ik denk dat Bos verder wacht tot het echt niet anders meer kan en hij voor een relatief klein bedrag kan overgaan tot nationalisatie. (zoals inderdaad die 50 cent per aandeel) Nu is het nog relatief duur.
En velen hier (op Fok!) met onsquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:46 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat gaat mij weinig moeite kosten
quote:Op donderdag 26 februari 2009 06:39 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Zolang het commercieel vastgoed nog niet ontplofd is, en ING dat blijkt te overleven, blijf ik er ver van weg
Nu zijn het alleen nog de subprime kredieten, maar de de echte klap (bedrijfskredieten, en dan vooral de financiering van commercieel vastgoed) moet nog komen. Als ze dat overleven, is er toekomst, zij het dat de magische jaren '90 en '00 niet meer terugkomen. ING zal moeten krimpen, en veel ook.
Er valt best op te traden, met al die koersbewegingen, maar met beleggen heeft het niet veel te maken.
Het voornaamste probleem dat Fortis had was dat de spaarders miljarden uit de bank haalden in een paar weken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 06:39 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Zolang het commercieel vastgoed nog niet ontplofd is, en ING dat blijkt te overleven, blijf ik er ver van weg
Nu zijn het alleen nog de subprime kredieten, maar de de echte klap (bedrijfskredieten, en dan vooral de financiering van commercieel vastgoed) moet nog komen. Als ze dat overleven, is er toekomst, zij het dat de magische jaren '90 en '00 niet meer terugkomen. ING zal moeten krimpen, en veel ook.
Er valt best op te traden, met al die koersbewegingen, maar met beleggen heeft het niet veel te maken.
Ben echt benieuwd naar de cijfers van komende en vertrekkende spaarders bij ING.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:29 schreef HarryP het volgende:
[..]
Het voornaamste probleem dat Fortis had was dat de spaarders miljarden uit de bank haalden in een paar weken.
Dat lijkt mij ook voor ING de voornaamste zorg. Daarom roepen alle banken ook dat ze zich weer meer met primaire bankzaken zoals sparen gaan bezig houden. Alleen maar om de spaarders niet weg te jagen.
eergisteren?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:55 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Man, man, man, wanneer duiken die gasten weer onder de 3eu. Dan wil ik er wel instappen
Dat is toch wel vaker met die 'penny'-achtige aandelen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:39 schreef LXIV het volgende:
Dat extreem volatiele koersverloop slaat toch helemaal nergens meer op. Nu weer ruim boven de vier euro, net als aan het begin van de week. Ik vraag me nu af: Wie verkoopt er dan op 2,80? En is het mogelijk om over 1 maandje weer op zes euro te verkopen? Gelukkig was ik carnaval aan het vieren afgelopen dinsdag en is het allemaal langs me heen gegaan.
Goeie kans dat ING als systeembank een saai overheidsinstituut gaat worden, met vaste normen omtrent het aangaan van risico's en aangestuurd vanuit Brussel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:10 schreef deepart het volgende:
Ben aan het twijfelen of ik een aantal aandelen ING koop. En ze gewoon een jaar of 5 vast laten staan.
Jullie mening?
Dat klinkt niet erg aantrekkelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:15 schreef henkway het volgende:
[..]
Goeie kans dat ING als systeembank een saai overheidsinstituut gaat worden, met vaste normen omtrent het aangaan van risico's en aangestuurd vanuit Brussel.
zeker de eerste vijf jaar zonder dividend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |