Bron: DFT, http://www.telegraaf.nl/d(...)ng_S_P__.html?p=15,1quote:ING en Aegon onderuit na aankondiging S&P
di 24 feb 2009, 11:51
AMSTERDAM (AFN) - Bankverzekeraar ING en verzekeraar Aegon maakten dinsdagochtend een koersval op de Amsterdamse beurs na een aankondiging van de Amerikaanse kredietbeoordelaar Standard & Poor (S&P). De beoordelaar liet weten zeven verzekeraars, waaronder ING en Aegon, onder de loep te nemen.
“De aanhoudende zwakheid van financiële markten en de snelle verslechtering van de globale economie oefenen druk uit op de winstgevendheid van verzekeraars”, aldus S&P in een verklaring. De beoordelaar gaat komende maand bekijken hoe de zeven verzekeraars zich staande houden in de voortdurende financiële crisis.
S&P bekijkt naast de twee Nederlande financiële concerns onder meer het Duitse Allianz, het Britse Aviva en het Franse Axa. ING dook na de aankondiging tot 14 procent in de min tot 3,09 euro. Aegon, dat voor de aankonding al ruim 5 procent lager stond, daalde tot 13 procent naar 2,77 euro.
Niet minder dan 0% en niet meer dan 100%quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef Amokzaaier het volgende:
Wat is nu de kans dat ING kapot gaat? 20%? (ik noem maar iets)
Als mensen dat toch eens zouden weten he...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef Amokzaaier het volgende:
Wat is nu de kans dat ING kapot gaat? 20%? (ik noem maar iets)
Het lijkt me niet passen in een risicomijdende strategiequote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:30 schreef Revolution-NL het volgende:
tvp
In hoeverre zou het verstandig zijn om nu aandelen ING te kopen voor de lange termijn ?
Hoe verstandig was het om Fortis te kopen op 3 euroquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:30 schreef Revolution-NL het volgende:
tvp
In hoeverre zou het verstandig zijn om nu aandelen ING te kopen voor de lange termijn ?
Vraag mezelf dit ook al af.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:30 schreef Revolution-NL het volgende:
tvp
Ik twijfel al langer om iets met aandelen te gaan doen voor de fun lijkt met wel leuk om nu voor 200 euro wat aandeeltjes te kopen en kijken wat het opleverd. Gewoon even aftasten dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Vraag mezelf dit ook al af.
Als ze het overleven, dan kun je flink winst maken in een paar jaar.
Maar ja...het risico he...
Wat doet een aandeeltje fortis tegenwoordig?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe verstandig was het om Fortis te kopen op 3 euro
Bij welke brooker ga je dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:35 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik twijfel al langer om iets met aandelen te gaan doen voor de fun lijkt met wel leuk om nu voor 200 euro wat aandeeltjes te kopen en kijken wat het opleverd. Gewoon even aftasten dus.
Ing is al TOASTquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef Amokzaaier het volgende:Wat is nu de kans dat ING kapot gaat? 20%? (ik noem maar iets)
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Bij welke brooker ga je dan?
Zelf zit ik bij Alex, maar dat is toch iedere keer 10 euro aankoopkosten, 10 euro verkoopkosten...al met al 20 euro, en dat is 10% van je startkapitaal...
Nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:40 schreef King_MT het volgende:
heeft iemand een tip welke speeders ik het best kan kopen
Ach ja, Nederlanders die nu dumpen naaien zich zelf 2x zo hard. Ze raken geld kwijt op de beurs en Bos moet belastingcenten er weer in pompen....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tijdens de eerste bailout was oa de lage koers verantwoordelijk voor 't dalen van de ratio's en om nog te kunnen concurreren met de andere wereldwijde spelers hadden ze geld nodig. Wat was de koers toen, 8 euro?
ben toch stiekem steeds blijer dat ik lekker aan de andere kant van de wereld woon. Hier is echt niet alles perfect, maar het weggooien van zoveel miljarden is waanzin.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:50 schreef existenz het volgende:
[..]
Ach ja, Nederlanders die nu dumpen naaien zich zelf 2x zo hard. Ze raken geld kwijt op de beurs en Bos moet belastingcenten er weer in pompen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |