Wel voor 200 euro?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:15 schreef Charmedmatzzie het volgende:
(Maar alle mannen die alle vrouwen zomaar kuthoeren vinden, moet ik niet. stelletje slappe piemels. bwahahah)
quote:
Huigelarij?? Leg uit....quote:Bron: www.wikipedia.nl
Hypocrisie is het voorwenden van geloof, gevoelens, moraal of deugden zonder daar volledig achter te staan of de daaraan verbonden normen en waarden zelf in praktijk te brengen, in het bijzonder bij het bekritiseren van anderen. De term wordt vaak gebezigd in tegenstelling tot oprecht (zie integriteit). Een synoniem voor hypocrisie is huichelarij.
Hoe herken je ze dan?quote:[b]Op dinsdag 24 februari 2009 19:15 schreef Charmedmatzzie het volgende:[/b]
Oh my god...
(Maar alle mannen die alle vrouwen zomaar kuthoeren vinden, moet ik niet. stelletje slappe piemels. bwahahah)
Toch wordt de benaming :"hoer" in het normaal dagelijks verkeer opgevat als " typisch vrouwelijk"quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:11 schreef Rijstenmelk het volgende:
En de mannen die met hoeren naar bed gaan zijn zelf ook hoeren!
Hebben jullie het zelf naar gemaakt, stelletje kuthoeren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:24 schreef bentham het volgende:
[..]
Toch wordt de benaming :"hoer" in het normaal dagelijks verkeer opgevat als " typisch vrouwelijk"
Dat vind ik dan wel weer opvallend...
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Hebben jullie het zelf naar gemaakt, stelletje kuthoeren.
En de cirkel is weer rond.
Nee, ik heb gewoon de enige goeie genomenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:30 schreef bentham het volgende:
[..]
![]()
Ooit wel eens overwogen om een Kringspierkoerier te worden?
Oftewel, vrouwen faken gevoelens en genegenheid puur uit eigenbelang en wanneer het ze uitkomt. Als een vrouw zegt dat ze van je houdt, dan kan dat net zo goed zijn vanwege je status, je auto, je huis, whatever.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:52 schreef keuvelaar het volgende:
[..]
Dus vrouwen benaderen het eigenlijk een stuk rationeler
Tenzij je al die dingen niet bezit, Yi-Long.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oftewel, vrouwen faken gevoelens en genegenheid puur uit eigenbelang en wanneer het ze uitkomt. Als een vrouw zegt dat ze van je houdt, dan kan dat net zo goed zijn vanwege je status, je auto, je huis, whatever.
Klinkt helemaal aannemelijk...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon de enige goeie genomen![]()
Waarom faken?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oftewel, vrouwen faken gevoelens en genegenheid puur uit eigenbelang en wanneer het ze uitkomt. Als een vrouw zegt dat ze van je houdt, dan kan dat net zo goed zijn vanwege je status, je auto, je huis, whatever.
Rationeel dusquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, dan kun je ongezien de tyfus krijgen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Tenzij je al die dingen niet bezit, Yi-Long.
Zei de Zenmeester.
In dat geval 'faked' ze dat ze daar niets om geeft, totdat ze een man tegenkomt die haar dat wel allemaal kan bieden...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Tenzij je al die dingen niet bezit, Yi-Long.
Zei de Zenmeester.
Zijn we toch weer sexistischquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, dat roep ik echt vaak(!)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:27 schreef Rijstenmelk het volgende:
[..]
Zijn we toch weer sexistischen dat van iemand die overal discriminatie zit te roepen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Andersom hetzelfde. Hij doet alsof ie om haar geeft, mooi, knap en lekker vindt om vervolgens haar het bed in te kunnen krijgen. Ik denk dat dit aanzienlijk vaker voorkomt, dan dat vrouwen liefdes gevoelens of orgasmen faken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In dat geval 'faked' ze dat ze daar niets om geeft, totdat ze een man tegenkomt die haar dat wel allemaal kan bieden...
Bron?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mannen zijn sletterig, dus als ze een vrouw leuk vinden, dan is voor hun de drempel vrij laag om er ook sex mee te hebben.
Vrouwen zijn veel .... opportunistischer. Ze zullen veel eerder met een man naar bed gaan als die 'benefits' heeft, oftewel status, mooie auto, groot mooi eigen huis, veel geld, etc etc. Ze nemen veel meer randvoorwaarden mee in hun beslissing om met zo'n man een relatie te beginnen.
(En dan hebben ze een rijke, hardwerkende man, en dan neuken ze de tuinman, want manlief 'heeft geen aandacht voor ze'...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |