abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:17:07 #1
244834 last-generation18
I can't live without it
pi_66326522
hallo

We hebben er een met slechte versiertrucs, dus...

Wat zijn goede versiertrucs ( die je zelf hebt meegemaakt, gehoord of gelezen hebt etc.) ?

Groetjes
sterf school, sterf!!
pi_66326716
Versiertrucs vind ik het verkeerd woord aangezien je niet met die intentie op een dame moet stappen.

Veel lachen, niet te snel willen, oogcontact zoeken, eventjes vasthouden, erop af stappen, wat je gaat zeggen hangt van de situatie af, komt er op neer dat je zo snel mogelijk op een concreet gespreksonderwerp komt. Daarna gewoon praten, niet te veel over jezelf, wat drinken aanbieden, als het klikt: lichaamscontact zoeken (eventjes je hand op haar arm/schouder leggen + een grapje maken). Dan merk je snel genoeg of zij geïnteresseerd is.

Zelf niet te dronken worden
pi_66326909
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:24 schreef Heider00sje het volgende:
Versiertrucs vind ik het verkeerd woord aangezien je niet met die intentie op een dame moet stappen.

Veel lachen, niet te snel willen, oogcontact zoeken, eventjes vasthouden, erop af stappen, wat je gaat zeggen hangt van de situatie af, komt er op neer dat je zo snel mogelijk op een concreet gespreksonderwerp komt. Daarna gewoon praten, niet te veel over jezelf, wat drinken aanbieden, als het klikt: lichaamscontact zoeken (eventjes je hand op haar arm/schouder leggen + een grapje maken). Dan merk je snel genoeg of zij geïnteresseerd is.

Dit dus

Slotje.
pi_66326947
She lost that loving feeling, natuurlijk!
Succes gegarandeerd, máár.. je moet wel weten wat je doet en zelfverzekerd zijn.

pi_66326974
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:17 schreef last-generation18 het volgende:
hallo

We hebben er een met slechte versiertrucs, dus...

Wat zijn goede versiertrucs ( die je zelf hebt meegemaakt, gehoord of gelezen hebt etc.) ?

Groetjes
Groetjes terug
pi_66327023
Versiertrucs? Met karnaval? Als die "een" zelfs nu niks aan de haak kan slaan word het tijd voor het COC ben ik bang,. Dan gaat het nooit meer lukken
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_66327562
Hier komt 'ie dat: de enige echte werkende versiertruuk! Met deze 'skill' zal
iedereen van de andere sekse je interessant vinden! Achter deze spoiler
zit het grote geheim verborgen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66327593
Niet een drankje aanbieden, maar vragen of zij een drankje voor jou halen. Zoja dan zit het wel goed.
You make me come
You make me complete
You make me completely miserable
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:58:44 #9
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_66327624
"Hey heb jij toevallig een windje gelaten?"
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:59:37 #10
202014 JJH
Knetter. O+
pi_66327647
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:34 schreef SadKingBilly het volgende:
Versiertrucs? Met karnaval? Als die "een" zelfs nu niks aan de haak kan slaan word het tijd voor het COC ben ik bang,. Dan gaat het nooit meer lukken
Dat ja.

En de rest van het jaar gewoon jezelf zijn. Don't overdo it.
pi_66327715
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:57 schreef Joy_Division het volgende:
Niet een drankje aanbieden, maar vragen of zij een drankje voor jou halen. Zoja dan zit het wel goed.
Ehm, volgens mij haal je wat dingen door elkaar. Als ze een drankje aanbieden, of als ze aan jou een drankje vragen waarop je reageert "ik lust wel een biertje" oid en ze gaan het nog halen ook. Dan zit je wel goed. Lijkt mij nogal apart om het te vragen, aangezien vrouwen dat nog weleens willen doen en vrij irritant gedrag is.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_66327996
Eerst je bedoelingen duidelijk maken en dán de niceguy uithangen. Werkt immer.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  † In Memoriam † zaterdag 21 februari 2009 @ 23:20:04 #13
25682 2cv
Niet subtiel
pi_66328253
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_66328329
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:24 schreef Heider00sje het volgende:

Maakt niet uit als je over jezelf praat, mits het maar avontuurlijk het.
Over jezelf vertellen plus saai onderwerp is idd een dooddoener.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zondag 22 februari 2009 @ 02:05:32 #15
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_66332005
"Zie ik er gay uit in deze broek" doet het altijd goed bij mij

daarna gewoon een hele hoop liegen als ze 'waarom'-vragen begint te stellen
Well, I can take you far away, with my mind
pi_66332315
Je zou bijna zeggen dat dames/vrouwen/meisjes ook mensen zijn. Gemeend moet het zijn: Geen versiertrucs uithalen, dat merken ze snel genoeg. Persoonlijk geloof ik daar dus niet in.

'Gewoon', jezelf zijn, Schijt aan de dame hebben, niks versieren. 'Zij wil jou hebben', dat is de instelling. Lekker geinen werkt altijd, behalve als ze gewoon saai is. Dan heb je er zelf ook geen flikker aan. Als het op het begin niet klikt, dan heeft ze pech.

Met haar praten, maakt geen ruk uit waarover, als je maar merk dat zij zich vermaakt. Alle onderwerpen bovenhalen die je te binnen schiet, en pas dit toe op het juiste moment. Gespreksvoering (communicatie) dat ik heb geleerd op school heeft mij daar veel bij geholpen (luisteren + goede vragen stellen). Verplaats je in haar schoenen, zover dit mogelijk. Let op lichaamstaal!

Als je begint te merken, in wat voor een stadium dan ook, dat ze 'moeilijk' begint te doen, zelf de benen nemen.. zeg maar dat je moet pissen, of dat je ergens anders heen gaat. Ze kijkt raar op dat je dit -zomaar ineens- doet. Ze gaat zich waarschijnlijk achter de oren krabben, laat haar maar op haar ongemakkelijk voelen, dat zet ze.. aan het denken!

Maar het gaat erom dat je haar aan het denken zet! In sommige gevallen heeft mij dit zelfs een tweede kans opgeleverd als je haar laten tegenkomt!

En, weg ben jij, degene waarmee zij net zat te praten..'alsof ze moeilijk te krijgen is'. En dan staat ze me lege handen, denkend, hoe dat ineens mogelijk is, dat je weg bent. Ligt het aan haar?

Speel met de dames, praat met ze, en leer wat ze bezig houdt. Het lijkt meestal alsof ze niet willen, maar vrouwen/dames/meisjes gaan (on)bewust stappen om te scoren, net als jij.l Maar dat is niet altijd zo, en jij moet gewoon lekker los zijn. Schijt aan iedereen, het maakt geen ruk uit .. wat jij hebt niks te verliezen(!!)

geloof me. Als vrouwen een vriend hebben, zie je ze amper meer uitgaan. In mijn ogen betekend dit dat een vornamelijke reden is dat ze, net als jij, uitgaan om mensen te 'leren kennen'.

Fijne carnaval verder en conslusie: Maak een indruk dat jij wilt maken, en als zij daar geen interesse in heeft: dan mag ze met een mindere jonge het hazenpad nemen, no hard feelings (+slet)

[ Bericht 0% gewijzigd door Heider00sje op 22-02-2009 02:45:27 ]
pi_66332338
Hoi, jij bent lekker, ik ook... Neuken?
Ja, dat doet het altijd weer
  zondag 22 februari 2009 @ 02:42:56 #18
246172 Kloodje
Ik ben tenminste eerlijk!
pi_66332376
Mijn complimenten aan Heider00sje
  zondag 22 februari 2009 @ 02:56:31 #19
239053 trifko
One Minute!
pi_66332494
vertel deze mop, en ze wil gelijk met je neuken..
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_66332579
Wil nog even toevoegen dat het woorden 'opschrikken' een goede term is bij het 'overhalen dat ze jou leuk gaat vinden'. Maak haar maar aan het schrikken door 'spannende' opmerkingen te maken. Wees 'lullig', en kritisch. Dat onderscheidt je. heel makkelijk hoor.

Vraag haar maar eens een vraag in de trant van: "Leuke broek heb je aan, alleen staan die schoenen er niet goed bij'. Goed theoretisch voorbeeld, want dit daagt haar uit, ze moet antwoorden! Tof is dat hè, ze moet wel een reactie geven.. en hier weer: let op haar reactie. Als je een vraag stelt in deze trant, dan -zet je haar aan het denken-.

Het enige wat de bedoeling is, is dat je HAAR AAN HET DENKEN ZET (en goede vragen stelt)

Ze moet er alleen wel antwoord op hebben natuurlijk. Dit is de kern van het hele 'versieren' zoals jij dat wil noemen. Dansen met persoon in kwestie wil ook wel werken, als ze hier aan toe is (merk je vanzelf)
  zondag 22 februari 2009 @ 03:12:10 #21
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_66332620
- Wow.
- Wat?
- Zie je het niet?
- Nee wat?
- De lichten, en het geronk?
- Nee wat WAT WAT?
- Het is een enorme versiertruck.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zondag 22 februari 2009 @ 03:13:07 #22
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_66332631
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zondag 22 februari 2009 @ 03:13:35 #23
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_66332634
quote:
Wil nog even toevoegen dat het woorden 'opschrikken' een goede term is bij het 'overhalen dat ze jou leuk gaat vinden'. Maak haar maar aan het schrikken door 'spannende' opmerkingen te maken. Wees 'lullig', en kritisch. Dat onderscheidt je. heel makkelijk hoor.

Vraag haar maar eens een vraag in de trant van: "Leuke broek heb je aan, alleen staan die schoenen er niet goed bij'. Goed theoretisch voorbeeld, want dit daagt haar uit, ze moet antwoorden! Tof is dat hè, ze moet wel een reactie geven.. en hier weer: let op haar reactie. Als je een vraag stelt in deze trant, dan -zet je haar aan het denken-.

Het enige wat de bedoeling is, is dat je HAAR AAN HET DENKEN ZET (en goede vragen stelt)

Ze moet er alleen wel antwoord op hebben natuurlijk. Dit is de kern van het hele 'versieren' zoals jij dat wil noemen. Dansen met persoon in kwestie wil ook wel werken, als ze hier aan toe is (merk je vanzelf)
Pas je dit ook toe of blijft het bij keyboardjockeyen..?

Wel goede inhoud van je posts though, maar ik vroeg het me af.
Well, I can take you far away, with my mind
pi_66332687
quote:
Op zondag 22 februari 2009 03:13 schreef Armoed het volgende:

[..]

Pas je dit ook toe of blijft het bij keyboardjockeyen..?

Wel goede inhoud van je posts though, maar ik vroeg het me af.
Neezeker, ik ben hier juist heel veel mee bezig. Komt misschien ook allemaal omdat ik ze zelfverzekerd ben, en en beetje schijt overal aan heb.. dan zoek je verdere grenzen op.

Persoonlijk ben ik hier altijd ontzettend veel mee bezig (geweest). Ik heb mij al geruime tijd afgevraagd hoe vrouwen denken, en ik ben er eigenlijk achter gekomen dat de meeste dames dezelfde onzekerheden hebben als de normale mens.

'Versieren' = toch uiteindelijk domineren (in welke mate dan ook?)

[ Bericht 7% gewijzigd door Heider00sje op 22-02-2009 03:25:49 ]
pi_66332704
En of ik het vaak toepas? Soms, zoals vanavond nog tijdens carnaval.. dan is het extra makkelijk

(ik + zij + drank)

En nu saai op FOK

[ Bericht 12% gewijzigd door Heider00sje op 22-02-2009 03:26:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')