Dit dusquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:24 schreef Heider00sje het volgende:
Versiertrucs vind ik het verkeerd woord aangezien je niet met die intentie op een dame moet stappen.
Veel lachen, niet te snel willen, oogcontact zoeken, eventjes vasthouden, erop af stappen, wat je gaat zeggen hangt van de situatie af, komt er op neer dat je zo snel mogelijk op een concreet gespreksonderwerp komt. Daarna gewoon praten, niet te veel over jezelf, wat drinken aanbieden, als het klikt: lichaamscontact zoeken (eventjes je hand op haar arm/schouder leggen + een grapje maken). Dan merk je snel genoeg of zij geïnteresseerd is.
Zelf niet te dronken worden
Groetjes terugquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:17 schreef last-generation18 het volgende:
hallo
We hebben er een met slechte versiertrucs, dus...![]()
Wat zijn goede versiertrucs ( die je zelf hebt meegemaakt, gehoord of gelezen hebt etc.) ?
Groetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:34 schreef SadKingBilly het volgende:
Versiertrucs? Met karnaval? Als die "een" zelfs nu niks aan de haak kan slaan word het tijd voor het COC ben ik bang,. Dan gaat het nooit meer lukken
Ehm, volgens mij haal je wat dingen door elkaar. Als ze een drankje aanbieden, of als ze aan jou een drankje vragen waarop je reageert "ik lust wel een biertje" oid en ze gaan het nog halen ook. Dan zit je wel goed. Lijkt mij nogal apart om het te vragen, aangezien vrouwen dat nog weleens willen doen en vrij irritant gedrag is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:57 schreef Joy_Division het volgende:
Niet een drankje aanbieden, maar vragen of zij een drankje voor jou halen. Zoja dan zit het wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Maakt niet uit als je over jezelf praat, mits het maar avontuurlijk het.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:24 schreef Heider00sje het volgende:
Versiertrucs vind ik het verkeerd woord aangezien je niet met die intentie op een dame moet stappen.
Veel lachen, niet te snel willen, oogcontact zoeken, eventjes vasthouden, erop af stappen, wat je gaat zeggen hangt van de situatie af, komt er op neer dat je zo snel mogelijk op een concreet gespreksonderwerp komt. Daarna gewoon praten, niet te veel over jezelf, wat drinken aanbieden, als het klikt: lichaamscontact zoeken (eventjes je hand op haar arm/schouder leggen + een grapje maken). Dan merk je snel genoeg of zij geïnteresseerd is.
Zelf niet te dronken worden
Pas je dit ook toe of blijft het bij keyboardjockeyen..?quote:Wil nog even toevoegen dat het woorden 'opschrikken' een goede term is bij het 'overhalen dat ze jou leuk gaat vinden'. Maak haar maar aan het schrikken door 'spannende' opmerkingen te maken. Wees 'lullig', en kritisch. Dat onderscheidt je. heel makkelijk hoor.
Vraag haar maar eens een vraag in de trant van: "Leuke broek heb je aan, alleen staan die schoenen er niet goed bij'. Goed theoretisch voorbeeld, want dit daagt haar uit, ze moet antwoorden! Tof is dat hè, ze moet wel een reactie geven.. en hier weer: let op haar reactie. Als je een vraag stelt in deze trant, dan -zet je haar aan het denken-.
Het enige wat de bedoeling is, is dat je HAAR AAN HET DENKEN ZET (en goede vragen stelt)
Ze moet er alleen wel antwoord op hebben natuurlijk. Dit is de kern van het hele 'versieren' zoals jij dat wil noemen. Dansen met persoon in kwestie wil ook wel werken, als ze hier aan toe is (merk je vanzelf)
Neezeker, ik ben hier juist heel veel mee bezig. Komt misschien ook allemaal omdat ik ze zelfverzekerd ben, en en beetje schijt overal aan heb.. dan zoek je verdere grenzen op.quote:Op zondag 22 februari 2009 03:13 schreef Armoed het volgende:
[..]
Pas je dit ook toe of blijft het bij keyboardjockeyen..?
Wel goede inhoud van je posts though, maar ik vroeg het me af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |