Dankjewel. Jammer dat die 2x zo duur zijn, als die 1,98 earphones in doosjes kwamen kon ik ze makkelijk verkopen voor 10 euro en zo 8,5 euro winst makenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:12 schreef Wunny het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13244
Of
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14472
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:07 schreef raaavi het volgende:
Ik had die van 1.98 ook besteld. Ik kreeg hem wel in een doosje! Toen wou ik er 20 bestellen voor doorverkoop en nu twijfel ik. Omdat veel mensen klagen dat er geen doosje meer by zit! Best kut.
Het schijnt dat het sinds kort is verandert, vroeger verzendde ze ze wel met doosje erbij maar nu niet meer. Kijk maar in die reviews, de kwaliteit schijnt ook acheruit gegaan te zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:07 schreef raaavi het volgende:
Ik had die van 1.98 ook besteld. Ik kreeg hem wel in een doosje! Toen wou ik er 20 bestellen voor doorverkoop en nu twijfel ik. Omdat veel mensen klagen dat er geen doosje meer by zit! Best kut.
Ik las ook op DX dat meerdere mensen er geen doosje meer bij krijgen. Kun je ze beter bij FP bestellen, gaat een stuk sneller. Had laatst nog een envelop met 15 stuks in zilveren plastic zakje binnen gekregen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het schijnt dat het sinds kort is verandert, vroeger verzendde ze ze wel met doosje erbij maar nu niet meer. Kijk maar in die reviews, de kwaliteit schijnt ook acheruit gegaan te zijn.
Niettemin ga ik toch proberen om deze dingen voor 10 euro te slijten
krijg je de order ook dubbel waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:58 schreef mcwops het volgende:
kreeg zojuist tegelijkertijd 2 shipping-mailtjes van FP van dezelfde order
Nou, kijk dit eens dan:quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:31 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dankjewel. Jammer dat die 2x zo duur zijn, als die 1,98 earphones in doosjes kwamen kon ik ze makkelijk verkopen voor 10 euro en zo 8,5 euro winst maken
Weetjewel zeker dat die oordopjes in doosjes komen? bij die andere staat ook een plaatje van een doosje en die komen net binnen in zakjes!
Bij mij stonden ze na 1 week al van een incassobureau op de stoepquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:05 schreef julian6 het volgende:
Na vandaag heb ik voor 2 weken insufficient funds op PayPalBen benieuwd wat er gaat gebeuren want ik heb volgende week pas geld
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:16 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Bij mij stonden ze na 1 week al van een incassobureau op de stoep
dat dus.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:20 schreef RRGJL het volgende:
Het is veel handiger om die gewoon direct aan je bankrekening te koppelen?
Niet? Als je het gekoppeld hebt is het voor de verkoper gewoon betaald, PayPal heeft het dan voorgeschoten voor je, en haalt het later van je rekening af. De verkoper ziet niet dat het een voorschot van PayPal is, of dat jij het vanaf je bankrekening direct betaalt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:36 schreef raaavi het volgende:
[..]
dat dus.
Nadeel is dat het bestellen 4dagen langer duurd.
Wat bedoel je precies?quote:
Bij deze voorbeelden is het misschien niet zo groot als bij DX. Maar bij DVD's/Blu-ray's is het soms meer dan de helft van de prijs van hier in NL! En bij veel flashgeheugen zie ik toch ook dat het ongeveer de helft kost dan hier in NL in de winkels.quote:SanDisk MicroSD HC 4GB, Retail
Informatique 9,95 euro
Alternate 9,- euro
Blahdvd £6.98 = 7,28 euro (En dit inclusief verzendkosten)
SanDisk Ultra II Secure Digital Card 8GB
Informatique 21 euro
Alternate 22,- euro
Blahdvd £15.98 = 16,67 euro (En dit inclusief verzendkosten)
Dat wordt dan leuk, ze hebben mij de laaste keer (ik wacht nu op items) 3 mails verstuurd dat ie geshipped wasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:37 schreef Andyy het volgende:
fijn, Focalprice heeft een order dubbel verstuurd(dacht al waarom krijg ik 2 mailtjes ?)
en nu willen ze dat ik het terugstuur, wat te doen ?
Heb ik ook, maar mijn bankrekening had ook niet zoveel sufficient fundsquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:20 schreef RRGJL het volgende:
Uh, domme vraag misschien maar hoe kun je insufficient funds op PayPal hebben?
Het is toch veel handiger om die gewoon direct aan je bankrekening te koppelen?
sorry jij bent echt domquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:35 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Hé vriend, als je de eerste post leest over dit product en het filmpje kijkt, zie ik geen draai-mode, jij wel?
-->
quote:Pros: looks like apple earphones, good price
Cons: these used to came in nice retailboxes, but not anymore, so i cant sell them anymore. also, the sound quality has worsened, the rubbery ring became hard plastic, and the white cable is now more greyish. some of the packaging is even not sealed, so the earphones were shipped loose, without any protection...
Other Thoughts: wont buy them anymore unless they ship the old version again.
Bottomline: nice earphones, but too bad they changed manufacturer/the manufacturer changed the earphones.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |