quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:46 schreef Beach het volgende:
Ja
de Ford Torino van Starsky en Hutch
De Aston Martin uit Goldfinger
Die 'Eleanor' (welk merk weet ik niet meer) uit Gone in 60 seconds
zou moeten kunnenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:01 schreef LostFormat het volgende:
Ik dus net wat proberen te bestellen op amazon.co.uk. Klopt het dat ze bepaalde games niet mogen verzenden naar NL? Probeerde lekker cheap LBP te kopen, maar niet dus.
nog geen probleem gehad met amazon.co.uk. Lijkt me beetje raar dus.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:01 schreef LostFormat het volgende:
Ik dus net wat proberen te bestellen op amazon.co.uk. Klopt het dat ze bepaalde games niet mogen verzenden naar NL? Probeerde lekker cheap LBP te kopen, maar niet dus.
Eleanor was toch een Shelby Cobra?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:46 schreef Beach het volgende:
Ja
de Ford Torino van Starsky en Hutch
De Aston Martin uit Goldfinger
Die 'Eleanor' (welk merk weet ik niet meer) uit Gone in 60 seconds
Yepquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:52 schreef Wessiej het volgende:
Hij pakt gewoon zo'n doorverkoop spel, ipv de originele van Amazon.
ik ben zo slim geweest om die games te bundelen met Empire Total War (release date: 3 maart) met alles-in-1 verzending.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:22 schreef Kremers het volgende:
YESS, SFIV en Killzone 2 onderweg, met TNT
Gelukkig niet via Royal Mail, want die zuigt
quote:officiele sony headset voor 20,49 pond inclusief verzenden bij www.mymemory.co.uk, ik dacht dat dat wel ff het vermelden waard was hier (en niet alleen in games import topic)..
super koopje voor een super headset
Ja,... ik geloof dat er een aantal zijn die dit laatst nog zochten en er teveel voor betaald hebbenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:32 schreef Vince22 het volgende:
Effe quote vanaf tweakers, ik heb hem meteen besteld
[..]
Sim only voor een jaar nemen of anders wachten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hmm ik mag een nieuwe gsm uitkiezen,maar degene die ik wil komt voorlopig nog lang niet uit
![]()
Wat nu
Een andere foon halenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hmm ik mag een nieuwe gsm uitkiezen,maar degene die ik wil komt voorlopig nog lang niet uit
![]()
Wat nu
htcquote:
tappen of ingedrukt houden, want bij tappen ga je vliegje doen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Op L2 tappen bij een voorwerp dat niet te groot voor je is.
Ik kom net terug van het feestje. De sparta remix was ook vet over die speakers in dat kleine zaaltjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:23 schreef SocialDisorder het volgende:
Killzone 2 releaseparty: Trey4Life!
Wat krijgen we nou? Is dit het vraag-welk-nieuw-gsmtoestel-moet-ik-kopen-topic?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
Wat nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |