Op L2 tappen bij een voorwerp dat niet te groot voor je is.quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:17 schreef Platina het volgende:
ben ik nou achterlijk of is dat nobynobyboy spel dat?
Hoe moet ik dingen opeten? kan mezelf alleen uitrekken!
ps. merk wel dat je bij dit spel waar je continue je duimen op de analoge sticks moet houden dat ze er gemakkelijk af glijden.
hier staat hoe je hem GOED moet pairen zodat je ook daadwerkelijk de HQ geluidsetting gebruiktquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb zojuist de headset (van Sony) ontvangen alleen je connect 'm door de USB kabel in het station te pluggen neem ik aan?
edit: Oh wacht, iets schiet me te binnen dat ik het apparaat moet zoeken. Hoe ging dat ook alweer?
Ik heb gigantisch lopen vloeken in het begin omdat er niet duidelijk bij staat hoe je hem moet verbinden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb zojuist de headset (van Sony) ontvangen alleen je connect 'm door de USB kabel in het station te pluggen neem ik aan?
edit: Oh wacht, iets schiet me te binnen dat ik het apparaat moet zoeken. Hoe ging dat ook alweer?
Ik heb 'm inmiddels al aangesloten via USB dus dan connect ie ook in feite? In dat geval zou dat voor stap 2 gevolgen hebben?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:35 schreef Tumble het volgende:
[..]
hier staat hoe je hem GOED moet pairen zodat je ook daadwerkelijk de HQ geluidsetting gebruikt
http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage.php?board=939539&topic=45979838
Kijk dit is een stuk duidelijker.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:41 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb gigantisch lopen vloeken in het begin omdat er niet duidelijk bij staat hoe je hem moet verbinden.
MAAR: Laad hem eerst volledig op door hem in de cradle aan te sluiten. Als hij opgeladen is kan je hem pairen, dit doe je door de usb kabel direct te verbinden met de headset. Op de achterkant van de headset zit zo'n mini usb aansluiting en zo ku nje hem pairen.
Dat laaste wist ik niet, en dus lukte het mij niet om hem te pairen.. De meegeleverde handleiding is nogal kort zeg maar
Supertroopersquote:
Het rondje knippert als hij aan het laden is, en blijft branden als hij vol isquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk dit is een stuk duidelijker.Hoe lang duurt het opladen trouwens en waaruit kan ik afleiden dat ie vol is?
Die zeven stappenplan van die Amerikaan, wat een ellende....
Toch bedankt voor de moeite Tumble.
Hij is aan het laden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Het rondje knippert als hij aan het laden is, en blijft branden als hij vol is
Simpel
Ik vind er geen bal aanquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:08 schreef merino het volgende:
mijn hawx download is sloom
kijk echt al sinds september uit naar dit spel
Dromen over FOK!quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:22 schreef SuperFruitig het volgende:
whuh is er een store update?
Dan heb ik gedroomd dat ik op fok las dat Cyb zei dat er vandaag geen store update zou zijn
Nou nou, das wel wat overdreven. Maar hijs niet super briljant nee.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik vind er geen bal aanHAWX gaat van mijn misschien lijst af
Automaticquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand met verstand van zaken graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |