Ik las ook ergens dat een gozer hem voor 55 had, ligt blijkbaar echt aan de plaats van aankoop.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:09 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
wtf? Hier in Groningen moest ie 69,99 opleveren. Yeah right... Zelfs de gewone versie was nog 64,99. Ben ik niet van hun gewend.
eeeh, wat is daarmee?quote:
MM Arnhem gisteren gezien Steelcase voor 55 euroquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Iedereen moet KZ2 gewoon bij de frs gaan halen. Niet dat ik een voorstander van hun ben, in tegendeel zelfs. Maar hij was bij de MM 70 verdomde euro's![]()
Fail. Bij de FRS isie 65 (Steelbox!!) en je krijgt er gratis een killzone 2 cap bij. En hijs nog leuk ook
AAAAAAAAAAaah wat erg die moet ik hebbenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:13 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
MM Arnhem gisteren gezien Steelcase voor 55 euro
Vond het een mooi plaatjequote:
quote:Goedenavond met ........., hebben jullie Killzone 2 inmiddels ook in de verkoop staan?
Killzone 2? Jajajajaaaaaa
En hebben jullie ook de Collector's Edition?
Je bedoeld de Limited Edition? Ja zeker!
En wat is de prijs als ik vragen mag?
De prijs is 70 euro en we hebben hier nog een maar een aantal exemplaren, dus wees er snel bij!
Dan weet ik genoeg, vriendelijk bedankt.
en dan niet eens naar mijn heerschende review linken om je salespotentieel op te krikken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb de headset inmiddels besteld bij Bol in combinatie met End War.
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006408603/index.html
Mocht iemand interesse in het spel hebben dan hoor ik het wel. Mag voor een prikje weg.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:27 schreef Vaud het volgende:
Ook net een ps3 gekocht, met lbp, sf4, burnout, heavenly sword en oblivion voor 410EUR!Ga me mooi even opsluiten
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:27 schreef Vaud het volgende:
Ook net een ps3 gekocht, met lbp, sf4, burnout, heavenly sword en oblivion voor 410EUR!Ga me mooi even opsluiten
hahahaquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel grappig trouwens toen ik gisteren voor de grap even belde om te vragen of ze het spel al op voorraad hadden.
[..]
Hahaha!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GRATZ!
Rare k wel dan..quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:50 schreef Griebus het volgende:
Die NZ is 100% KZ. De rest moet ik nog ff ontcijferen.
Dat valt wel mee als je die rechterpoot wegdenkt van de Kquote:
Ik heb gewoon echt niets met RTS'en en al die andere soortgelijke meuk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en dan niet eens naar mijn heerschende review linken om je salespotentieel op te krikken.
Ik ben teleurgesteld in je Cybje.
grappig, die aanbieding heb ik ook al meerdere mensen aangepraat.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb de headset inmiddels besteld bij Bol in combinatie met End War.
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006408603/index.html
Mocht iemand interesse in het spel hebben dan hoor ik het wel. Mag voor een prikje weg.
quote:First details of PS3 exclusive MAG to hit next month
Posted on February 25, 2009 by Nick
MAG, or Massive Action Game, was first announced last year at E3 by a pre-rendered teaser trailer. The game, due sometime within the 2009 fiscal year, will employ a new server set up that will allow for up to 256 players to engage in epic battles across large landscapes. Outside of that, though, Zipper Interactive has been silent about the title.
Earlier today, popular gaming magazine GamePro revealed their cover for April 2009. The April issue features the worldwide premiere of the G.I. Joe game, hitting just about every platform since the Atari Jaguar. PS3 enthusiasts may have something more to look forward to, though. The cover also promises some new info on MAG and Uncharted 2 as well.
The April 2009 issue should be hitting newstands relatively soon, so if you're interest in MAG has been piqued, keep those eyes peeled!
MAG is a massively multiplayer online shooter, developed by Zipper Interactive(creators of the original SOCOM games). The titles is due out in the 2009 fiscal year, exclusively on the PS3.
Ja sorry, het is gewoon niet mijn game. Bovendien richt ik mijn aandacht nu liever op Killzone 2.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:15 schreef merino het volgende:
[..]
grappig, die aanbieding heb ik ook al meerdere mensen aangepraat.
zonde alleen dat je de brilliantie van End War niet kan waarderen
Soms i het wel rete irritant hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:15 schreef merino het volgende:
[..]
grappig, die aanbieding heb ik ook al meerdere mensen aangepraat.
zonde alleen dat je de brilliantie van End War niet kan waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |