Oke, hopelijk hebben de caracters van SF4 wel meer dan 3 moves per mannetjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:28 schreef Agiath het volgende:
Kheb nu street fighter 2 hd remix, kosten gedeeld met andere dus maar voor 2,50
Maar als het erg goed bevalt ga ik misschien ook IV halen
Wat dacht je van Amazon? Sure, het duurt een paar daen langer, maar dan heb je hem wel voor ¤44 of ¤37,50 (afhankelijk van of je hem los besteld of samen met een ander spel)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Iedereen moet KZ2 gewoon bij de frs gaan halen. Niet dat ik een voorstander van hun ben, in tegendeel zelfs. Maar hij was bij de MM 70 verdomde euro's![]()
Fail. Bij de FRS isie 65 (Steelbox!!) en je krijgt er gratis een killzone 2 cap bij. En hijs nog leuk ook
Hij was verkleed....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[...]
Had trouwens wel verwacht dat gedrocht Fruit tegen het lijf te lopen ,maar heull nie gezien
62 bij MM gehaald met steel casequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Iedereen moet KZ2 gewoon bij de frs gaan halen. Niet dat ik een voorstander van hun ben, in tegendeel zelfs. Maar hij was bij de MM 70 verdomde euro's![]()
Fail. Bij de FRS isie 65 (Steelbox!!) en je krijgt er gratis een killzone 2 cap bij. En hijs nog leuk ook
Ze verkopen 'm al? Welke MM trouwens?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:37 schreef DretoX het volgende:
[..]
62 bij MM gehaald met steel case.
Fool had dan even gebeldquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ben terug van 2 dagen Carnaval vieren in Eindhovuh![]()
Helemaal lam als een balletje geweest![]()
Had trouwens wel verwacht dat gedrocht Fruit tegen het lijf te lopen ,maar heull nie gezien
Ik heb alleen je PSN nrquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Fool had dan even gebeld
Niet dat ik gecarnavalled () heb, maar dan had ik je ass ff kunnen wipen met lumines oid
wtf? Hier in Groningen moest ie 69,99 opleveren. Yeah right... Zelfs de gewone versie was nog 64,99. Ben ik niet van hun gewend.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:37 schreef DretoX het volgende:
[..]
62 bij MM gehaald met steel case.
Ik las ook ergens dat een gozer hem voor 55 had, ligt blijkbaar echt aan de plaats van aankoop.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:09 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
wtf? Hier in Groningen moest ie 69,99 opleveren. Yeah right... Zelfs de gewone versie was nog 64,99. Ben ik niet van hun gewend.
eeeh, wat is daarmee?quote:
MM Arnhem gisteren gezien Steelcase voor 55 euroquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
AAAAAAAAAAaah wat erg die moet ik hebbenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:13 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
MM Arnhem gisteren gezien Steelcase voor 55 euro
Vond het een mooi plaatjequote:
quote:Goedenavond met ........., hebben jullie Killzone 2 inmiddels ook in de verkoop staan?
Killzone 2? Jajajajaaaaaa
En hebben jullie ook de Collector's Edition?
Je bedoeld de Limited Edition? Ja zeker!
En wat is de prijs als ik vragen mag?
De prijs is 70 euro en we hebben hier nog een maar een aantal exemplaren, dus wees er snel bij!
Dan weet ik genoeg, vriendelijk bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |