Same here.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:27 schreef Mattytrix het volgende:
wel problemen, kan niet smsen heb HI
Die zeggen na 20min wachten nog steeds niksquote:
Omdat ze om 22.00uur al gesloten zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 23:03 schreef blaten het volgende:
[..]
Die zeggen na 20min wachten nog steeds niks
niet om storingen te melden..quote:Op maandag 23 februari 2009 23:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat ze om 22.00uur al gesloten zijn
Wat slechtquote:Op maandag 23 februari 2009 23:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
niet om storingen te melden..maar ze werken eraan, kan nog tot morgen ochtend duren..
Ik heb Hi, maar kan inderdaad niet smsen.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:23 schreef blaten het volgende:
Zijn er meer mensen die rond regio Apeldoorn/Deventer niet kunnen smsen bij kpn?
? Das toch juist de reden om voor Hi te kiezen? Wel het netwerk van KPN (quote:Op maandag 23 februari 2009 23:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb Hi, maar kan inderdaad niet smsen.
Hi zal vast wel weer onderdeel van KPN zijn, maar daar houd ik me niet mee bezig.
Als ik niet kan smsen heb ik geen keus hequote:Op maandag 23 februari 2009 23:52 schreef LoggedIn het volgende:
ja, maar je vriendin wakker smsen is toch veel leuker dan wakker bellen
Hi = KPN ?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:42 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
? Das toch juist de reden om voor Hi te kiezen? Wel het netwerk van KPN (wat normaal best goed is), maar niet de prijzen
Ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:06 schreef Chinless het volgende:
[..]
Hi = KPN ?
En nee niet zo iets als Debitel of Tele2
ik denk de meeste van onsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:38 schreef RuntimeError het volgende:
kut kpn... k wou net een smsje sturen naar een meisje....
Liever ff geen bereik dan bij een of ander stom boerenbedrijf klant te zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:58 schreef ricost het volgende:
Hmm toevallig onderdeel van een reclame campagne.. "kan nie smsen nie"
T-Mobile
Een van de weinigen die nog kan smsen, en dan stuurt ie een sms naar.... zijn broertjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
1 minuut geleden nog een SMS verstuurd via Simyo (ook KPN netwerk) naar m'n broertje..
Ik weet dat die nog wakker is..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:04 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Een van de weinigen die nog kan smsen, en dan stuurt ie een sms naar.... zijn broertje
Wat maakt dat uit dan? Mensen smsen mij 24/7quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weet dat die nog wakker is..Ik sms mensen liever niet die aan het maffen zijn...
Overigens krijg ik net een SMS van em terug, hij heeft ook Hi!. "Hoezo?"
Kleine hickup in het netwerk?
Ik had hetzelfde. Ik ga altijd nog even internetten in bed, vanaf mijn telefoon. Werkte niet. Godverquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:46 schreef aaipod het volgende:
Net in Groningen niet. Nu weer wel. Kon overigens ook niet op internet en mistte mijn bus
Hier in Ouweschubbekuttenveen ook nergens last van.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:24 schreef The_Terminator het volgende:
Hier in Gasselternijveenschemond geen probleem.
Nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:30 schreef uitje4life het volgende:
ligt t weer plat ofzo? Ik kan weer niet smsen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |