Je meent het?! Maar bij ons zie je het gemis aan een spelbepaler/aanvallende middenvelder (10) wel heel duidelijk. Nog duidelijker dan het gebrek aan een spelverdeler/verdedigende middenvelder (4).quote:Op maandag 23 februari 2009 20:17 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Zon speler zoekt iedere club bijgoochem
Geef Aissati eens wat tijd...quote:Op maandag 23 februari 2009 20:22 schreef Barca het volgende:
[..]
Je meent het?! Maar bij ons zie je het gemis aan een spelbepaler/aanvallende middenvelder (10) wel heel duidelijk. Nog duidelijker dan het gebrek aan een spelverdeler/verdedigende middenvelder (4).
Is het niet topic nr. 1216?
Na dit seizoen welquote:Op maandag 23 februari 2009 20:21 schreef Jasza het volgende:
Er zijn geen 3000 EU uitkaarthouders hoor Kevin, maar ik denk dat alles weer vast zal gaan lopen dan.
Niet?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:21 schreef Jasza het volgende:
Er zijn geen 3000 EU uitkaarthouders hoor Kevin, maar ik denk dat alles weer vast zal gaan lopen dan.
EU uitkaarthouders?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:21 schreef Jasza het volgende:
Yup.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
EU uitkaarthouders?
zit er bij jullie verschil tussen EU uitkaarthouders en gewone uitkaarthouders
Nee man, na 30 minuten zie je al dat we onmiddellijk op zoeken moeten naar een nieuwe speler.quote:
Waarom?quote:
Die is te klein en te licht.quote:
Nee, daar ga ik niet van uit.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:26 schreef peaceman het volgende:
Zal Suarez volgend seizoen nog in Amsterdam spelen?
Whehe, Marseille. Dat wordt één grote bende danquote:Op maandag 23 februari 2009 20:23 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Niet?
Naja, ik heb in ieder geval geen voorrang. Dus kut. Dus ik wil Marseille.
Nou vertel dan maar even wie wel geschikt is....quote:
Vervolgvraagquote:
Ik wil Fiorentinaquote:Op maandag 23 februari 2009 20:23 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Niet?
Naja, ik heb in ieder geval geen voorrang. Dus kut. Dus ik wil Marseille.
Vluchten zijn nog knap kut. Of duur. Afgezien van die paar goedkope vluchten die zo vol zitten.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Whehe, Marseille. Dat wordt één grote bende dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |