Oh thnx a million!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:48 schreef E.T. het volgende:
Ik doe biaisband altijd 'verkeerd' volgens de boekjes.
Eerst openvouwen, goede kant band op verkeerde kant stof.. even uitvogelen hoe je uitkomt met vouwen enzo. .dan op het flapje stikken wat 'binnenin' zit. dan omvouwen over de stof heen, flapje naar binnen doen en op de goede kant netjes op de rand doorstikken. Het eerste stiksel valt onder het band, dus dat zie je niet en je ziet alleen je nette stiksel wat je op de goede kant hebt gedaan.
Aha, je ziet dus altijd iig 1 naad. Maar kun je die naad dan niet beter aan de binnenkant (verkeerde kant van de stof) doen, die zie je dan toch niet. Dus precies andersom als jij zei?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:48 schreef E.T. het volgende:
Ik doe biaisband altijd 'verkeerd' volgens de boekjes.
Eerst openvouwen, goede kant band op verkeerde kant stof.. even uitvogelen hoe je uitkomt met vouwen enzo. .dan op het flapje stikken wat 'binnenin' zit. dan omvouwen over de stof heen, flapje naar binnen doen en op de goede kant netjes op de rand doorstikken. Het eerste stiksel valt onder het band, dus dat zie je niet en je ziet alleen je nette stiksel wat je op de goede kant hebt gedaan.
Zo deed ik het ook altijd, tot ik een keer bij mijn ouders was en mijn moeder opmerkte dat het officeel anders hoort.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:47 schreef Bianca1976 het volgende:
Bij een badcape kan je beide kanten zien he. Morgen komt mijn moeder. Ik zal haar eens vragen.
want als ik het zo zou doen als ET zegt. dan krijg ik aan 1 kant een dubbel stiksel. of niet? Ik denk en denk. Naai je misschien op dat smalle strookje.
Ik begin te begrijpen dat ik het veel te simpel eraan probeer te naaien......![]()
ik deed het volgende..... biaisband om heen vouwen en hop in 1 x naaien. Zie mijn fout geloof ik al.
Volgens mij zie ik het licht van het naaien van biaisband
Heeeeeeeeee, in Den Bosch...quote:Op woensdag 1 april 2009 18:11 schreef Deceit het volgende:
halloooo...!
Jullie zijn al bij deel 8, maar hoop dat jullie een antw. kunnen vinden voor mij tijdens jullie naaigesprekken!
Wil heel graag naailessen volgen.. maar kan er geen vinden die in denbosch (of in de buurt) zit!
Hoop dat jullie nog wat adresjes hebben..
Oeh, die zijn inderdaad leuk. Vooral de Monchichi aapjesquote:Op donderdag 2 april 2009 12:17 schreef E.T. het volgende:
leuke hangers: http://www.lamaisondelaperle.nl/
monchichi-aapjes waren al bejaard toen er dufties kwamenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oeh, die zijn inderdaad leuk. Vooral de Monchichi aapjes(ze doen me wel een beetje denken aan dufties)
Weet ik, ik heb met allebei gespeeldquote:Op woensdag 8 april 2009 12:05 schreef E.T. het volgende:
[..]
monchichi-aapjes waren al bejaard toen er dufties kwamen
Maar het was uit de super-simpel-zodat-zelfs-dummies-'t-kunnen-maken-serie, zodat zelfs ik 't kanquote:Op donderdag 16 april 2009 22:26 schreef anne_Chris het volgende:
Wat leuk Merel! Jij ging toch een overslagshirt maken? Zag er indrukwekkend uit op het plaatje.
Paarse jersey, staat me goedquote:Vind je zelf dat het goed gelukt is tot nu toe, ondanks het gemiste stukje? En wat voor stof heb je daarvoor gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |