Ik deed het ook puur uit interesse.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:26 schreef BOKA het volgende:
[..]
hmz, een beetje matige muziek, vooral de zang spreekt me niet echt aan.
Dat heb ik altijd met Iron Maiden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:26 schreef BOKA het volgende:
[..]
hmz, een beetje matige muziek, vooral de zang spreekt me niet echt aan.
Ga je schamen in een hoekje!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met Iron Maiden.
niet true genoeg inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met Iron Maiden.
Hun eerste album is zeer goed maar hun tweede viel me zwaar tegen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Toevallig, ik heb net 2 albums van the Sword binnengehaald.
En niet kvlt genoeg.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:10 schreef BOKA het volgende:
[..]
niet true genoeg inderdaad. [ afbeelding ]
Hoezo? Wat is er met The Sword gebeurt dan? Volgens mij boeren ze best aardig de afgelopen tijd...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:18 schreef lifeblind het volgende:
The Sword?
Wat is er gebeurd met dat leuke kleine bandje wat ik een paar jaar geleden op Roadburn live gezien heb
EDIT: Wat een bagger line-up trouwens
Echt waarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja, die schijnen ook metal te spelen.
Daar wilde ik ook heen. Alleen toen lag ik in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:12 schreef BOKA het volgende:
Ik had ze kunnen zien op Tattoo The Planet in 2001 als ze niet hadden afgezegd.
Ja, ik had met dezelfde insteek een kaartje gekocht verdammt noch mal!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:12 schreef BOKA het volgende:
Ik had ze kunnen zien op Tattoo The Planet in 2001 als ze niet hadden afgezegd.
Meer van, hier in de buurt?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja, die schijnen ook metal te spelen.
Ja, maar niet dat ze in Eindhoven kwamen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja, priestfest enzo, maar dat was je zo onderhand al wel duidelijk dacht ik zo.
Was daar eerst sprake van?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:35 schreef Quir het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat ze in Eindhoven kwamen.
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:41 schreef Tokus het volgende:
Nieuw, en hopelijk leuk, metalfestivalletje in Nijmegen:
FortaRock - the Festival, 11 juli 2009, in Nijmegen
Daarom juist, ze zijn ineens heel bekend (support van metallica, liedje in guitar hero). Ik vind 't helemaal niet leuk als kleine bandjes groot wordenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er met The Sword gebeurt dan? Volgens mij boeren ze best aardig de afgelopen tijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |