Ik deed het ook puur uit interesse.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:26 schreef BOKA het volgende:
[..]
hmz, een beetje matige muziek, vooral de zang spreekt me niet echt aan.
Dat heb ik altijd met Iron Maiden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:26 schreef BOKA het volgende:
[..]
hmz, een beetje matige muziek, vooral de zang spreekt me niet echt aan.
Ga je schamen in een hoekje!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met Iron Maiden.
niet true genoeg inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met Iron Maiden.
Hun eerste album is zeer goed maar hun tweede viel me zwaar tegen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Toevallig, ik heb net 2 albums van the Sword binnengehaald.
En niet kvlt genoeg.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:10 schreef BOKA het volgende:
[..]
niet true genoeg inderdaad. [ afbeelding ]
Hoezo? Wat is er met The Sword gebeurt dan? Volgens mij boeren ze best aardig de afgelopen tijd...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:18 schreef lifeblind het volgende:
The Sword?
Wat is er gebeurd met dat leuke kleine bandje wat ik een paar jaar geleden op Roadburn live gezien heb
EDIT: Wat een bagger line-up trouwens
Echt waarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja, die schijnen ook metal te spelen.
Daar wilde ik ook heen. Alleen toen lag ik in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:12 schreef BOKA het volgende:
Ik had ze kunnen zien op Tattoo The Planet in 2001 als ze niet hadden afgezegd.
Ja, ik had met dezelfde insteek een kaartje gekocht verdammt noch mal!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:12 schreef BOKA het volgende:
Ik had ze kunnen zien op Tattoo The Planet in 2001 als ze niet hadden afgezegd.
Meer van, hier in de buurt?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja, die schijnen ook metal te spelen.
Ja, maar niet dat ze in Eindhoven kwamen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja, priestfest enzo, maar dat was je zo onderhand al wel duidelijk dacht ik zo.
Was daar eerst sprake van?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:35 schreef Quir het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat ze in Eindhoven kwamen.
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:41 schreef Tokus het volgende:
Nieuw, en hopelijk leuk, metalfestivalletje in Nijmegen:
FortaRock - the Festival, 11 juli 2009, in Nijmegen
Daarom juist, ze zijn ineens heel bekend (support van metallica, liedje in guitar hero). Ik vind 't helemaal niet leuk als kleine bandjes groot wordenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er met The Sword gebeurt dan? Volgens mij boeren ze best aardig de afgelopen tijd...
zeer fijne nu metal jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:10 schreef Trashcanman het volgende:
Echt waar meneer de uil.
Heb weer een Pantera fase atmEen van de weinige bands waar ik nog steeds zwaar van baal dat die niet meer bestaat...
Dat was het toch ook. Machine Head trouwens ook.quote:
Ik Wikipedia dacht groove metal.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was het toch ook. Machine Head trouwens ook.
Groove metal nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:12 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Ik Wikipedia dacht groove metal.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Groove_metalquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Groove metal nog nooit van gehoord.
Of gewoon metal. Lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:25 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Groove_metal
http://en.wikipedia.org/wiki/Groove_metal
Of noem het anders thrash, maar in elk geval geen nu metal
Cool! \m/quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:33 schreef mr_cucumber het volgende:
Hm..30 mei Anthrax in het Paard in Den Haag, gaan ze er eindelijk wakker worden qua programmering?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:33 schreef mr_cucumber het volgende:
Hm..30 mei Anthrax in het Paard in Den Haag, gaan ze er eindelijk wakker worden qua programmering?
De dag na graspop.quote:
Vet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:33 schreef mr_cucumber het volgende:
Hm..30 juni Anthrax in het Paard in Den Haag, gaan ze er eindelijk wakker worden qua programmering?
edit: juni dus
Disarmonia mundi is met die zanger van soilwork toch?quote:Op zondag 1 maart 2009 00:06 schreef msnk het volgende:
Ik kom hier echt te weinig.
Ik krijg gewoon geen genoeg van melodic death metal; (en vooral de Gothenburg bandjes)
Sonic Syndicate stipt op 1, Soilwork, Disarmonia Mundi, In Flames, Blood Stain Child.. Mijn god, teveel om op te noemen
Disarmonia Mundi wil ik nog wel 's live zien. Touren die überhaupt
Jaquote:Op zondag 1 maart 2009 00:09 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Disarmonia mundi is met die zanger van soilwork toch?
Nieuwe album van chimaira duurt nog 1.5 maand!
![]()
![]()
oh gothenburg metal
Altijd als een aantal vrienden is langs geweest ga ik weer naar chimaira luisterenquote:Op zondag 1 maart 2009 00:15 schreef msnk het volgende:
[..]
JaSpeed.
Het is een rare combinatie, een stel Italianen met een Zweed, maar het werkt wel in ieder geval.
Chimaira luister ik niet naar
Nee joh, Dio is veel geschikter.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:53 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Het is wel hele lekkere muziek om op te pokeren.
Heaven&Hellquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |