abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2009 @ 13:10:50 #126
230788 n8n
Pragmatisch
pi_66477575
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:59 schreef Cat22 het volgende:

[..]

IKEA afwasrekje! Neemt opgeklapt niet veel plek in, ziet er niet spectaculair uit maar doet zeker ook geen pijn aan de oogjes. En voor 3,50 blijf je lachen. Neem er het bestekbakje bij en je hebt een setje.
Die heb ik al Is inderdaad geweldig omdat het rek ingeklapt net zo groot is als een dienblad of een snijplank. Die van mij is wel aan vervanging toe dus een nieuwe stond er al op.

Ik ga voor de messen nog even in een aanverwant topic kijken. Onlangs was er een prachtige 4-delige set in de aanbieding bij de Bijenkorf. Bestonden uit 1 stuk en zagen er heel goed uit, helaas met ¤80 iets te duur op dit moment.

Edit, een gietijzeren pan klinkt inderdaad beter, nog even kijken of de Ikea iets vergelijkbaars heeft, anders wacht ik er nog even mee. Het klopt dat je (vrijwel) vetloos kan bakken op een grillpan? Alvast bedankt voor de suggesties
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_66478531
Sowieso wat meer investeren in een gietijzeren grillpan. Zo'n blikken pannetje die je nu wilde kopen kan je na 3 keer weggooien.

Op de site kan ik alleen deze vinden, die ik zelf ook heb en waar ik zeer tevreden over ben. Maar volgens mij hebben ze ook nog andere!
Life is too short not to have fun
pi_66478620
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:10 schreef n8n het volgende:

[..]

Die heb ik al Is inderdaad geweldig omdat het rek ingeklapt net zo groot is als een dienblad of een snijplank. Die van mij is wel aan vervanging toe dus een nieuwe stond er al op.

Ik ga voor de messen nog even in een aanverwant topic kijken. Onlangs was er een prachtige 4-delige set in de aanbieding bij de Bijenkorf. Bestonden uit 1 stuk en zagen er heel goed uit, helaas met ¤80 iets te duur op dit moment.

Edit, een gietijzeren pan klinkt inderdaad beter, nog even kijken of de Ikea iets vergelijkbaars heeft, anders wacht ik er nog even mee. Het klopt dat je (vrijwel) vetloos kan bakken op een grillpan? Alvast bedankt voor de suggesties
Ik heb de IKEA grillpan (met houten opklapbaar handvat) en na een half jaar gebruik bevalt die nog steeds prima. Lekker zwaar zodat hij de warmte goed vasthoudt en door het opklapbare handvat makkelijk op te bergen.

Ik doe meestal wat olie op het vlees of de groente voordat ik die ik ga grillen, dan bakt het niet aan maar krijg je toch die mooie grillstrepen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66478622
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:30 schreef n8n het volgende:

Plaatjes zijn klikbaar
Ik las plaatjes zijn likbaar.
pi_66478744
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:39 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Dat zou een leuk tafereel opleveren
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:38:50 #131
230788 n8n
Pragmatisch
pi_66480798
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:39 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb de IKEA grillpan (met houten opklapbaar handvat) en na een half jaar gebruik bevalt die nog steeds prima. Lekker zwaar zodat hij de warmte goed vasthoudt en door het opklapbare handvat makkelijk op te bergen.

Ik doe meestal wat olie op het vlees of de groente voordat ik die ik ga grillen, dan bakt het niet aan maar krijg je toch die mooie grillstrepen.
ik had de pan die ik eerder koos al doorgekrast, het wordt nu het model dat jij hebt, omdat ik nog geen 'vermogen' aan kookgerei uit wil geven nu ik nog op kamers woon.
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:39 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Wat houd je tegen?
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:42:48 #132
230788 n8n
Pragmatisch
pi_66480953
Zie ik overigens dat Ikea een mes van Kai Shun min of meer 1 op 1 heeft gekopieerd

Het origineel:

Ikea:
pi_66481060
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:14 schreef Xlarge het volgende:

Zit er een favoriet tussen ? De ingevroren knoflook is subliem, normaal kocht ik zo'n netje met 3 bolletjes knoflook, waarna ik er na een tijdje 1.5 kon weggooien
Daar gebruik ik altijd gerookte knoflook voor. Ideaal.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_66481851
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:42 schreef n8n het volgende:
Zie ik overigens dat Ikea een mes van Kai Shun min of meer 1 op 1 heeft gekopieerd

Het origineel:
[ afbeelding ]

Ikea:
[ afbeelding ]
Nou, ik zie toch echt verschillen, vrij grote ook wel. De punt van het mes is (op de foto) totaal anders, het handvat anders, de gebruikte (hout)soort voor het handvat is anders etc.

De enige overeenkomst is het feit dat ze beide waarschijnlijk scherp zijn...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_66482547
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:45 schreef Jarno het volgende:

[..]

Daar gebruik ik altijd gerookte knoflook voor. Ideaal.
Ik had daar nog nooit van gehoord, maar nadat ik nu wat info op het internet heb opgezocht wil ik het natuurlijk meteen proberen.

Waar koop jij het ?
Ik kom op deze site http://www.smokey-al.nl/SAG/Home.html waar het besteld kan worden (koudgerookte knoflook).
Maar het zou handiger zijn wanneer het in een winkel te halen zou zijn.
pi_66484233
Waar woon je?
In Groningen kan je het in ieder geval kopen bij de kruidenkraam op de vismarkt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66484456

dat met global messen

moet nog een keer een 4000 of een 8000 steen aanschaffen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_66484819
Joseph Joseph Opvouwbare Vergiet

pi_66485721
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Waar woon je?
In Groningen kan je het in ieder geval kopen bij de kruidenkraam op de vismarkt.
Welke? Die houten "athentieke" kraam?
pi_66486209
Ik heb vandaag een knoflookontveller en een appelsnijder gekocht
pi_66486571
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:42 schreef Haijo het volgende:

[..]

Je kan hem niet missen, staat er iig op vrijdag. Hij staat zeg maar dwars op de markt. Je hebt aan de vismarkt ook nog een kruidenwinkel, kan je het ook proberen.
  donderdag 26 februari 2009 @ 17:06:10 #142
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66486653
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:53 schreef KrnKje het volgende:

[..]

Ieuw Ik doe het gewoon in de twee schaal-helften

Opmerkelijk hoeveel handigheidjes jullie hebben

Dit is mijn noodzaak voor een zachtgekookt ei (kan ik dus echt niet op tijd):
[ afbeelding ]
Waar heb je die vandaan?
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_66487042
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:06 schreef NJ het volgende:

[..]

Waar heb je die vandaan?
Ik heb die ooit voor mijn moeder gekocht bij de Bijenkorf..
pi_66487074
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:24 schreef Xlarge het volgende:

Waar koop jij het ?
Ik neem altijd een bol van mijn moeder mee, die heeft meestal wel een streng hangen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_66488863
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:42 schreef Haijo het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet eens hoe die kraam er uitziet.
Hij staat in ieder geval praktisch midden op de markt.
Er zitten overigens ook nog twee winkels aan de vismarkt die echt de moeite waard zijn aan de kant van de DE en ook weer ongeveer halverwege. Ik weet zo alleen niet hoe ze heten.
Beide zouden ook wel eens gerookte knoflook op voorraad kunnen hebben en een van de twee heeft echt supergoede olijfolietjes.
pi_66489767
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:54 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb vandaag een knoflookontveller en een appelsnijder gekocht
Bij de IKEA?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66489889
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Bij de IKEA?
Nee, bij de Xenos Daar hadden ze trouwens ook snijplanken, die in 3 stukken verdeeld waren en dat je de buitenste stukken naar binnen kon klappen en zo je eten in de pan kan schuiven Kosten 1 euro geloof ik.
pi_66489943
Die ene aan de Vismarkt, rechts van de Mitra, met dat trappetje, heet 'Kruiden en keramiek".
De andere aan de Vismarkt, links van Mitra, is de Bazarz, die ook een kraam op de markt heeft staan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66490036
Pannelikkers:
Er zijn er met onflexibel en met flexibel blad: ik zweer bij flexibel.
Ook niet onbelangrijk: ze zijn er in hittebestendige uitvoeringen en smeltende.

Aanrader; het geval van Le Creuset.

De blauwe is de Creuset (tot 425 graden )
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66490222
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:46 schreef sigme het volgende:
Die ene aan de Vismarkt, rechts van de Mitra, met dat trappetje, heet 'Kruiden en keramiek".
De andere aan de Vismarkt, links van Mitra, is de Bazarz, die ook een kraam op de markt heeft staan.
Ah, sigme to the rescue!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')