Die heb ik alquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
IKEA afwasrekje! Neemt opgeklapt niet veel plek in, ziet er niet spectaculair uit maar doet zeker ook geen pijn aan de oogjes. En voor 3,50 blijf je lachen. Neem er het bestekbakje bij en je hebt een setje.
Ik heb de IKEA grillpan (met houten opklapbaar handvat) en na een half jaar gebruik bevalt die nog steeds prima. Lekker zwaar zodat hij de warmte goed vasthoudt en door het opklapbare handvat makkelijk op te bergen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:10 schreef n8n het volgende:
[..]
Die heb ik alIs inderdaad geweldig omdat het rek ingeklapt net zo groot is als een dienblad of een snijplank. Die van mij is wel aan vervanging toe dus een nieuwe stond er al op.
Ik ga voor de messen nog even in een aanverwant topic kijken. Onlangs was er een prachtige 4-delige set in de aanbieding bij de Bijenkorf. Bestonden uit 1 stuk en zagen er heel goed uit, helaas met ¤80 iets te duur op dit moment.
Edit, een gietijzeren pan klinkt inderdaad beter, nog even kijken of de Ikea iets vergelijkbaars heeft, anders wacht ik er nog even mee. Het klopt dat je (vrijwel) vetloos kan bakken op een grillpan? Alvast bedankt voor de suggesties
Dat zou een leuk tafereel opleverenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:39 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ik las plaatjes zijn likbaar.
ik had de pan die ik eerder koos al doorgekrast, het wordt nu het model dat jij hebt, omdat ik nog geen 'vermogen' aan kookgerei uit wil geven nu ik nog op kamers woon.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb de IKEA grillpan (met houten opklapbaar handvat) en na een half jaar gebruik bevalt die nog steeds prima. Lekker zwaar zodat hij de warmte goed vasthoudt en door het opklapbare handvat makkelijk op te bergen.
Ik doe meestal wat olie op het vlees of de groente voordat ik die ik ga grillen, dan bakt het niet aan maar krijg je toch die mooie grillstrepen.
Wat houd je tegen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:39 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ik las plaatjes zijn likbaar.
Daar gebruik ik altijd gerookte knoflook voor. Ideaal.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:14 schreef Xlarge het volgende:
Zit er een favoriet tussen ? De ingevroren knoflook is subliem, normaal kocht ik zo'n netje met 3 bolletjes knoflook, waarna ik er na een tijdje 1.5 kon weggooien
Nou, ik zie toch echt verschillen, vrij grote ook wel. De punt van het mes is (op de foto) totaal anders, het handvat anders, de gebruikte (hout)soort voor het handvat is anders etc.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:42 schreef n8n het volgende:
Zie ik overigens dat Ikea een mes van Kai Shun min of meer 1 op 1 heeft gekopieerd![]()
Het origineel:
[ afbeelding ]
Ikea:
[ afbeelding ]
Ik had daar nog nooit van gehoord, maar nadat ik nu wat info op het internet heb opgezocht wil ik het natuurlijk meteen proberen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar gebruik ik altijd gerookte knoflook voor. Ideaal.
Welke? Die houten "athentieke" kraam?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Waar woon je?
In Groningen kan je het in ieder geval kopen bij de kruidenkraam op de vismarkt.
Je kan hem niet missen, staat er iig op vrijdag. Hij staat zeg maar dwars op de markt. Je hebt aan de vismarkt ook nog een kruidenwinkel, kan je het ook proberen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:42 schreef Haijo het volgende:
[..]
Welke? Die houten "athentieke" kraam?
Waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:53 schreef KrnKje het volgende:
[..]
IeuwIk doe het gewoon in de twee schaal-helften
Opmerkelijk hoeveel handigheidjes jullie hebben
Dit is mijn noodzaak voor een zachtgekookt ei (kan ik dus echt niet op tijd):
[ afbeelding ]
Ik neem altijd een bol van mijn moeder mee, die heeft meestal wel een streng hangen.quote:
Ik weet eigenlijk niet eens hoe die kraam er uitziet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:42 schreef Haijo het volgende:
[..]
Welke? Die houten "athentieke" kraam?
Bij de IKEA?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:54 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb vandaag een knoflookontveller en een appelsnijder gekocht
Nee, bij de Xenosquote:
Ah, sigme to the rescue!quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:46 schreef sigme het volgende:
Die ene aan de Vismarkt, rechts van de Mitra, met dat trappetje, heet 'Kruiden en keramiek".
De andere aan de Vismarkt, links van Mitra, is de Bazarz, die ook een kraam op de markt heeft staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |