In principe mag er toch worden gekozen totaan het begin van een partij? Stel dat je om 3:00 vannacht nog wil meedoen en er dan 1 partij nog op het programma staat,, dan mag je daarvan toch nog kiezen?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:30 schreef Ambrosius het volgende:
Nog tot 22.00 de tijd om je pick te kiezen.
Ja, maar de eerste partij begint om 22.00quote:Op maandag 23 februari 2009 11:35 schreef franklop het volgende:
[..]
In principe mag er toch worden gekozen totaan het begin van een partij? Stel dat je om 3:00 vannacht nog wil meedoen en er dan 1 partij nog op het programma staat,, dan mag je daarvan toch nog kiezen?
Mooi, vanavond maar eens even kijken.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:30 schreef Ambrosius het volgende:
Je weet dat Montanes dit jaar nog geen wedstrijd heeft gewonnen, ondanks dat hij bij de laatste 3 gravltoernooien telkens bij de beste 3 geplaatst zatquote:Op maandag 23 februari 2009 12:00 schreef norich het volgende:
Dag 1: Montanes
Daniel Gimeno-Traver (ESP) vs Nicolas Lapentti (ECU) hoort er dacht ik ook nog bij vandaag , die staat ook in het schema http://www.atpworldtour.c(...)ting/2009/807/op.pdf (alleen staat er wta bij)
Uuuuh..quote:Op maandag 23 februari 2009 12:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je weet dat Montanes dit jaar nog geen wedstrijd heeft gewonnen, ondanks dat hij bij de laatste 3 gravltoernooien telkens bij de beste 3 geplaatst zat?
Ik switch toch maar naar Chela... heb alle resultaten van de potentiële picks even bekeken maar er steekt er geen echt bovenuit, maar de vorm van Montanes is helemaal belabberd inderdaad...quote:Op maandag 23 februari 2009 10:55 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:34 schreef Chriz2k het volgende:
Hihi, ik zie dat Bellucci in Tiete is geboren.
Starten om 21.00 uur toch ?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:30 schreef Ambrosius het volgende:
Klopt !quote:Op maandag 23 februari 2009 12:00 schreef norich het volgende:
Daniel Gimeno-Traver (ESP) vs Nicolas Lapentti (ECU) hoort er dacht ik ook nog bij vandaag , die staat ook in het schema http://www.atpworldtour.c(...)ting/2009/807/op.pdf (alleen staat er wta bij)
Ja sorry, soms ben ik gewoon te sociaal ingesteld.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar ben je mee bezig, Boez?. Als ze die
superspeler
willen kiezen, dan moeten ze die ook kiezen. Ga jij ze een beetje op andere ideeën brengen
.
Montanes
Als dat zo is, misschien heeft ze dan ook zin om tennisfoto onderschrift competitie opnieuw te starten!quote:
Wie durft?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:14 schreef wimderon het volgende:
Koellerer kan gekozen worden in de XL-game
Iemand kiezen wiens kans op een DSQ zo'n beetje 90 % is verdient in elk geval wel de stalen ballen-award van de weekquote:
Dubai lijkt me...quote:Op maandag 23 februari 2009 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus ik moet hier de punten van Estoril vorig jaar verdedigen?
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus ik moet hier de punten van Estoril vorig jaar verdedigen?
Hmmm, Estoril staat er niet ees tussenquote:Break Down
Nieuwe punten - Oude Punten
500 Australian Open - Australian Open
500 Rotterdam - Rotterdam
200 Acapulco - Dubai
300 Indian Wells - Indian Wells
300 Miami - Miami
300 Monte Carlo - Monte Carlo
300 Rome - Rome
300 Madrid - Hamburg
500 Roland Garros - Roland Garros
200 Queens -
500 's Hertogenbosch - Rosmalen
500 Wimbledon - Wimbledon
200 Los Angeles - Amersfoort
300 Montreal - Toronto
300 Cincinnati - Cincinnati
500 US Open - Us Open
200 Boekarest -
200 Bangkok -
300 Shanghai - Madrid
200 Basel - Basel
300 Paris - Paris
200 London
Tegen Boekarest staat Estoril, in dat overzicht inderdaad nietquote:Op maandag 23 februari 2009 19:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
[..]
Hmmm, Estoril staat er niet ees tussen
Amersfoortquote:Op maandag 23 februari 2009 19:07 schreef XL het volgende:
was ook de knapste overwinning van vorig jaar.
Die lijst heb ik hier vandaan: XL's Tennisgame #25 - It giet oan in 2009quote:Op maandag 23 februari 2009 19:06 schreef XL het volgende:
[..]
Tegen Boekarest staat Estoril, in dat overzicht inderdaad niet
Dat was achteraf in de bestuurskamer beslotenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:06 schreef XL het volgende:
[..]
Tegen Boekarest staat Estoril, in dat overzicht inderdaad niet
Helaas, die is al bezig.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:43 schreef TheGeneral het volgende:
Dag 1: Bellucci
Dank uquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:25 schreef franklop het volgende:
Junquera 7-6 6-3 verloren van Mayer (teletekst nos pagina 650)
Merci.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Appeltjesmoes gaat ook voor Montanes.
Ik vermoed dat je je post hebt aangepast, volgende keer graag gewoon een nieuwe post plaatsen. Maar ik pas het aanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:13 schreef franklop het volgende:
@ InTrePidIvity: ik had in tweede instantie Alberto Martin gekozen voor pick 2wou de grote menigte niet volgen.
quote:
Mijn excusus! Dacht dat je het wel had gezien, had bijna direct aangepast:Pquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je je post hebt aangepast, volgende keer graag gewoon een nieuwe post plaatsen. Maar ik pas het aan
Ik zag inderdaad ook dat de finale op zaterdag is. Dat betekent dat we als je dag 1 gewonnen hebt je de punten van dag 2 krijgt. Etc. Verlies je dag 1, dan heb je nul punten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:18 schreef franklop het volgende:
Zo te zien wordt er vanaf morgen tot en met zaterdag elke dag een ronde gespeeld.
Whahahah, dacht hij ligt er uit, maar was in de war met het orgineelquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
IN
Nalbandian: Montanes, Acasuso
Vooral niet luisteren hèquote:Op maandag 23 februari 2009 12:14 schreef wimderon het volgende:
Koellerer kan gekozen worden in de XL-game
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vooral niet luisteren hè![]()
Vandaag weer een kans
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:32 schreef Ambrosius het volgende:
Dag 3: Moya.
Ik herken me hier zo in... het afgelopen seizoen was ik steeds de sjaak...quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:07 schreef erkel het volgende:
Ik ontloop die massa slachtingen wel mooi steeds. Eerst de Berdych slachting en nu de Monaco.
Ik ben in vorm dit seizoen
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:07 schreef XL het volgende:
Ook alvast hulde voor degene die deze gravelrukkers in Mexico goed kunnen voorspellen.
In Moya heb ik me vorig jaar al drie keer vergist dus die pick ik nooit meerquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:35 schreef franklop het volgende:
Dacht ik toch echt veilig te zitten met Moya :S
Dat klopt, zijn 3 speeldagen nog. Vandaag kwart, morgen half en zaterdag al de finale.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Dag 4: Monfils
Het klopt toch dat we nu maar 6 picks hoeven te doen he?... anders moet ik mijn strategie om de finale te halen nog even aanpassen
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vooral niet luisteren hè![]()
Vandaag weer een kans
als je echt lef hebt, kies je nu zelf voor Koellerer natuurlijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen
Voor de finale bewaren natuurlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:02 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
als je echt lef hebt, kies je nu zelf voor Koellerer natuurlijk.
Ik ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:46 schreef TheVulture het volgende:
Door het verleis van Robredo heb ik nog maar een pick over
Ja lekker danquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:30 schreef wimderon het volgende:
Waarom beginnen die stumpers ineens zo vroeg, ik had MVA willen kiezen![]()
Hup Vassallo en Acasusoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:46 schreef TheVulture het volgende:
Door het verleis van Robredo heb ik nog maar een pick over
Dag 5: Vassallo A.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Schat, tis februariquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Als Vassallo wint ben ik volgens mij de nieuwe koploper
Een goed begin...quote:
Misschien een idee om het de Intel-tennisgame te noemen ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd naar de stand?
Toen ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vond het toen die andere de stand beheerde sneller gaan
Nu ben je een zaadje wat gaat bloeien in UVT ?quote:
Hoe weet jij dat nou weer ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nu ben je een zaadje wat gaat bloeien in UVT ?
Paranormaalquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer ?
Lek achter de schermen !!!![]()
Ik hou niet van al die verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien een idee om het de Intel-tennisgame te noemen ?
Beter in de zin van extra groot ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik hou niet van al die verantwoordelijkheid
Plus, De XL Tennisgame klinkt veel beter
Een naam van internationale allure toch, XL's Tennisgame? Intel daarentegenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Beter in de zin van extra groot ?
Tsja !quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Een naam van internationale allure toch, XL's Tennisgame? Intel daarentegenDat is voor iets lokaals, Intels Spijkerpoepgame ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ik zal de top van het Nederlandse bedrijfsleven eens aanschrijven om te kijken of ze mee willen doen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef XL het volgende:
Ik zou wel meedoen met een managementgame over spijkerpoepen
Geen probleemquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zal de top van het Nederlandse bedrijfsleven eens aanschrijven om te kijken of ze mee willen doen.
Hou jij dan de stand bij?
Ik heb iets gemaakt om het te automatiseren, maar het is nog niet af. Hopelijk wel vanaf Miami en Indian Wells. Tot die tijd moet het nog handmatig, nu is dat ook niet zo gek veel werk, maar ik moet het wel doen. Morgenmiddag in het vliegtuig naar huis ga ik proberen handmatig te doen, korte vlucht dus ik hoop dat ik genoeg tijd heb.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer komt de stand er XL ?
In de marketing, maar wel met statistiek.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:47 schreef de_boswachter het volgende:
Wat doe jij eigenlijk dat je vliegt ? Laat me raden iets in de software
"even iets automatiseren". Alsof ie de aardappelen snijdt.
OK.
Hij kreeg een vrouwquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:50 schreef Chriz2k het volgende:
Wat is er eigenlijk met mitt gebeurd? De eerste en enige Tennisgamelegende, de man die vrijwel elk toernooi op dominante wijze won!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ondankbaar figuur, gelukkig zijn er nog genoeg mensen die wél prioriteiten kunnen stellen.
Voor nieuwelingen is het inschrijfgeld ¤15,00. Dan mag je een heel jaar meedoen en doe je aan het eind mee met de loterij.quote:
Pas de problème. Maar dan doe je niet mee aan de loterij.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:00 schreef Orkie het volgende:
Ha ha ha ha...
Nee serieus, tijdens het toernooi kan ik gewoon inschuiven?
Niet naar luisteren, gewoon meedoen... hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet naar luisteren, gewoon meedoen... hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Is dat incl. koud buffetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zouden er mensen geïnteresseerd zijn in prijzen voor de XL-game in ruil voor een inleg? Ik zou een kleine inleg (5 euro bijv.) wel overwegen, in ruil voor prijzen voor de eerste tien (betaalde) plaatsen.
Wordtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:11 schreef XL het volgende:
Ik heb overigens de stand bijgewerkt. Hij staat op mijn laptop
al in de nieuwe stand verwerkt?quote:Ranking: 6 verplicht + 12 beste resultaten
Het toernooi begint volgens mij pas donderdag. Start is dacht ik steeds rond 16.00u NL tijd.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer wordt de loting + speelschema maandag bekend gemaakt? Hoelaat spelen ze NL tijd.
Ah ja, die zal ik nog even toevoegenquote:
Ik heb het vermoeden dat mijn totaalscore ook niet kloptquote:Op maandag 9 maart 2009 19:39 schreef Timm-E het volgende:
Ik snap iets niet... Ik deed vorig jaar niet mee en ga nu van 240 naar 325, terwijl ik 150 punten won met acapulco... Of zit er een ingewikkelde rekenmethode achter?
Heb even snel gekeken XL, de eerste 3 toernooien heb ik volgens mij 650 punten gehaald, volgens jouw telling 600. Ik denk dat daar het verschil zit.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:58 schreef XL het volgende:
26 26 TheVulture 150 350 100 15 150 10 0 200 60 0 30 60 5 0 15 15 0 0 0 1160
Denk het wel, ja.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:04 schreef XL het volgende:
Ik zie het al, mogelijk heb ik bij iedereen behalve de Boswachter de verkeerde Aus Open score.
Laat maar zoquote:Op maandag 9 maart 2009 20:12 schreef XL het volgende:
Ik kom terug op de ranking.
Eindelijk weer een toernooi met bekende namenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:30 schreef XL het volgende:
[..]
Ah ja, die zal ik nog even toevoegen
Voor Indian Wells
Pick 1a: Donderdag
Pick 1b: Vrijdag
Pick 2a: Zaterdag
Pick 2b: Zondag
Pick 3: Maandag
Pick 4: Dinsdag
Pick 5: Woensdag + Donderdag
Pick 6: Vrijdag
Pick 7: Zondag
bedoelen ze daar het vrouwentoernooi niet mee dat die op de 11e begint?quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:18 schreef kleinzusje het volgende:
Vandaag ook nog
Draw:
[Tennis] ATP + WTA Indian Wells #1
De start datum is al 9 maart, alle toernooien nemen de kwalies mee in hun data.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:21 schreef franklop het volgende:
[..]
bedoelen ze daar het vrouwentoernooi niet mee dat die op de 11e begint?
Ik vermoed van wel ja. Misschien dat de 15 punten die je voor pick 1 kan verdienen gesplitst wordt over 1a en 1b. Bedankt voor het plaatsen van het speelschemaquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:09 schreef franklop het volgende:
Pick 1a: S Bolelli
(btw hoe zit het met pick 1a en 1b, 2 a, 2b? krijg je alleen punten voor bijv pick 1 als beide picks doorzijn?)
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bedankt voor het plaatsen van het speelschema
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |