Ik zal de top van het Nederlandse bedrijfsleven eens aanschrijven om te kijken of ze mee willen doen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef XL het volgende:
Ik zou wel meedoen met een managementgame over spijkerpoepen
Geen probleemquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zal de top van het Nederlandse bedrijfsleven eens aanschrijven om te kijken of ze mee willen doen.
Hou jij dan de stand bij?
Ik heb iets gemaakt om het te automatiseren, maar het is nog niet af. Hopelijk wel vanaf Miami en Indian Wells. Tot die tijd moet het nog handmatig, nu is dat ook niet zo gek veel werk, maar ik moet het wel doen. Morgenmiddag in het vliegtuig naar huis ga ik proberen handmatig te doen, korte vlucht dus ik hoop dat ik genoeg tijd heb.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer komt de stand er XL ?
In de marketing, maar wel met statistiek.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:47 schreef de_boswachter het volgende:
Wat doe jij eigenlijk dat je vliegt ? Laat me raden iets in de software
"even iets automatiseren". Alsof ie de aardappelen snijdt.
OK.
Hij kreeg een vrouwquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:50 schreef Chriz2k het volgende:
Wat is er eigenlijk met mitt gebeurd? De eerste en enige Tennisgamelegende, de man die vrijwel elk toernooi op dominante wijze won!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ondankbaar figuur, gelukkig zijn er nog genoeg mensen die wél prioriteiten kunnen stellen.
Voor nieuwelingen is het inschrijfgeld ¤15,00. Dan mag je een heel jaar meedoen en doe je aan het eind mee met de loterij.quote:
Pas de problème. Maar dan doe je niet mee aan de loterij.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:00 schreef Orkie het volgende:
Ha ha ha ha...
Nee serieus, tijdens het toernooi kan ik gewoon inschuiven?
Niet naar luisteren, gewoon meedoen... hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet naar luisteren, gewoon meedoen... hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Is dat incl. koud buffetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zouden er mensen geïnteresseerd zijn in prijzen voor de XL-game in ruil voor een inleg? Ik zou een kleine inleg (5 euro bijv.) wel overwegen, in ruil voor prijzen voor de eerste tien (betaalde) plaatsen.
Wordtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:11 schreef XL het volgende:
Ik heb overigens de stand bijgewerkt. Hij staat op mijn laptop
al in de nieuwe stand verwerkt?quote:Ranking: 6 verplicht + 12 beste resultaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |