als het ene lijstje is afgelopen gaan ze door naar de volgendequote:Op maandag 23 februari 2009 10:00 schreef Homdeck het volgende:
alweer? hebben ze dat 3 keer per jaar ofzo?
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
als het ene lijstje is afgelopen gaan ze door naar de volgende
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:43 schreef Zapper het volgende:
Tja vandaag krijg je eigenlijk de liedjes die je normaal gesproken hoort op die zender. No-go voor mij dus.
Nu krijg je idd de platen die je altijd hoort jaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:01 schreef Zapper het volgende:
Je bent het wel met mee eens toch Paultjuuuh?
Daar zal dit jaar wel wat meer Michael Jackson instaan denk/hoop ik.quote:* 1. With or without you - U2
* 2. Sweet child o'mine - Guns 'n Roses
* 3. In the air tonight - Phil Collins
* 4. When the lady smiles - Golden Earring
* 5. Brothers in arms - Dire Straits
* 6. Livin' on a prayer - Bon Jovi
* 7. Belfast child - Simple Minds
* 8. Lessons in love - Level 42
* 9. Kayleigh - Marillion
* 10. Take on me - Aha
Jij bent zo'n 1 die meer gaat stemmen op een artiest als die net dood is?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:25 schreef northernlight81 het volgende:
Van 8 t/m 13 februari komt hij weer op radio Veronica.
Stemmen kan hier.
Dit was de top 10 van 2009:
[..]
Daar zal dit jaar wel wat meer Michael Jackson instaan denk/hoop ik.
Ik heb Billie Jean op 1 gezet.
Als ze maar hele nummers gaan draaien. Bij die top 590 van de 90's van afgelopen jaar braken ze veel nummers echt een minuut voor het einde ofzo af. Dat ze dan de lijst wat korter maken.
Huh? Top4000 bij Veronica? Je bent in de war.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:18 schreef DrDentz het volgende:
Die Top 4000 snap ik helemaal niet, het is een slechte kopie van de Radio 2 lijst met nummers die je nooit op Radio 10 Gold hoort.Maak dan een eigen lijst.
Op zich niet zo eigenlijk, maar ben altijd al liefhebber van zijn muziek geweest. Een jaar geleden had MJ ook een paar keer in de top10 gestaan.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij bent zo'n 1 die meer gaat stemmen op een artiest als die net dood is?Waarom doen mensen dat toch..
Wat een bagger nr is dat zeg.quote:
Je mist veel nummers die je normaal nooit hoort op Veronica, vooral vanochtend/middagquote:Op maandag 8 februari 2010 16:59 schreef Zapper het volgende:
Omdat ook het signaal van Radio Veronica hier ruk is, luister ik vandaag maar niet. Mis ik wat Paul?
Dat klinkt als zijnde uniek!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Paul het volgende:
Je mist veel nummers die je normaal nooit hoort op Veronica, vooral vanochtend/middag
Ja die was niet zo ..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:34 schreef Zapper het volgende:
Maar dit is wel een kutnummer toch Paul?
Die lijst van 3fm was pas om te huilen, wat een kutlijst was dat zegquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:10 schreef northernlight81 het volgende:
Ik kan dit de hele dag wel luisteren, zitten echt veel goede nummers tussen. Ik vind vooral veel minder nummers echt lelijk dan in die 3fm lijsten van de 90's en 00's, alles is wel goed aan te horen.
Je merkt goed het verschil tussen de radiostations in die lijsten. Deze is iets meer mijn smaak (q-music zelf niet).
Ik vind het achterlijk dat oudere nummers die opnieuw uitgebracht zijn er ook in staan. Hotel California is in 1977 uitgebracht en in 1988 opnieuw. Als je geen oude lijsten doorleest kom je er toch nooit op om dit nummer in je top10 te zetten bij het stemmen.
Klopt, daarna komt er geloof ik een Tina Turner marathon. Oh wacht dat is het altijd alquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:39 schreef Paul het volgende:
TSjille nummers nu ja, het end is in zicht he
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
Klopt, daarna komt er geloof ik een Tina Turner marathon. Oh wacht dat is het altijd al
Nu wel, maar Joshua tree vind ik wel een geweldige cd. With or without you vind ik terecht zo hoog staan, prachtig nummer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |