Huh? Top4000 bij Veronica? Je bent in de war.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:18 schreef DrDentz het volgende:
Die Top 4000 snap ik helemaal niet, het is een slechte kopie van de Radio 2 lijst met nummers die je nooit op Radio 10 Gold hoort.Maak dan een eigen lijst.
Op zich niet zo eigenlijk, maar ben altijd al liefhebber van zijn muziek geweest. Een jaar geleden had MJ ook een paar keer in de top10 gestaan.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij bent zo'n 1 die meer gaat stemmen op een artiest als die net dood is?Waarom doen mensen dat toch..
Wat een bagger nr is dat zeg.quote:
Je mist veel nummers die je normaal nooit hoort op Veronica, vooral vanochtend/middagquote:Op maandag 8 februari 2010 16:59 schreef Zapper het volgende:
Omdat ook het signaal van Radio Veronica hier ruk is, luister ik vandaag maar niet. Mis ik wat Paul?
Dat klinkt als zijnde uniek!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Paul het volgende:
Je mist veel nummers die je normaal nooit hoort op Veronica, vooral vanochtend/middag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |