quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:39 schreef fransbreda het volgende:
He 's not impressed kuukske.
quote:SCHIPHOL Langs de A9 is woensdagochtend tussen het Rotterpolderplein en Schiphol een vliegtuig van een Turkse maatschappij neergestort. Het lijkt erop dat het passagiersvliegtuig de Polderbaan net niet heeft kunnen bereiken. Het vliegtuig ligt in tweëen, maar brand niet.
Alle hulpdiensten zijn met groot materieel ter plaatse. Over eventuele slachtoffers is nog niets bekend
Jij werkt daar om de hoekquote:
Hoef niet naar de voorkant te lopen, scheelt toch weer een paar minuten wandelen.quote:Voor de toegang tot het station zelf hebben de werkzaamheden geen gevolg. De tunneltje blijft gewoon bereikbaar voor voetgangers.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:24 schreef fransbreda het volgende:
De overheid heeft omliggende bedrijven gevraagd hun personeel binnen te houden. Daarentegen gaat een veiling van groot materieel bij Ritchie, gewoon door.
Die 2de slagboom al geplaatst?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:41 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Hoef niet naar de voorkant te lopen, scheelt toch weer een paar minuten wandelen.
Ben je gek.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:42 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Die 2de slagboom al geplaatst?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:14 schreef fransbreda het volgende:
Ooit kreeg ik gewoon pm van een wanadoo medewerker hier die me wel hielp met goede info.![]()
Ik ga echt niet bellen, ik ben nu nog redelijk vrolijk.
Dat kan in 1 telefoontje veranderen.
Ik heb daar 3 kerels mee bezig gezien en het zag er niet uit dat het deze week af ging komen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:46 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ben je gek.Er staan nog net zoveel auto's als voorheen.
Ik dacht dat je vandaag in bed zou doorbrengen met rizzeuquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:59 schreef Tammeh het volgende:
Mogguh. Zo even lekker shoppen met m'n little brother.
De dag is nog niet voorbij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vandaag in bed zou doorbrengen met rizzeu
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |