Ofnie dan? Ik ben net even 10 minuten gaan lopen met de honden. Honden in 10 minuten tijd een half keer zo klein, en baasje zeiknat.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:35 schreef fransbreda het volgende:
Van die pisregen.
Je denkt het valt wel mee maar na 5 min ben je zeikvochtig.
Jij. Ik niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:48 schreef fransbreda het volgende:
Had ik nog 10 min langer blijven lopen, had je alleen thuis gekomen.
Die honden ZIJN gewoon zo klein. Of jij gewoon zo nat bent weet ik niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:46 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ofnie dan? Ik ben net even 10 minuten gaan lopen met de honden. Honden in 10 minuten tijd een half keer zo klein, en baasje zeiknat.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Die honden ZIJN gewoon zo klein. Of jij gewoon zo nat vochtig bent weet ik niet.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:46 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ofnie dan? Ik ben net even 10 minuten gaan lopen met de honden. Honden in 10 minuten tijd een half keer zo klein, en baasje zeiknat.
Nou, doe er wat aan zou ik zeggenquote:
Ik kom al de richting op van Tamquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nou, doe er wat aan zou ik zeggen
whehehe hij zei "ik kom"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:05 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik kom al de richting op van Tam
Je KOMT mijn kant uit. Is wel de bedoeling ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:05 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik kom al de richting op van Tam
Zweepje? Oeh, kinkyquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:06 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Je KOMT mijn kant uit. Is wel de bedoeling ja.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:25 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Over kinky gesproken.. I've had a dream PM.![]()
![]()
Ik voel met je mee kiwi.quote:
Gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |