doet es op msn komenquote:
nou oké heh. omdat jij het bentquote:Op maandag 23 februari 2009 10:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik mis iets aan dit plaatje
preciesquote:Op maandag 23 februari 2009 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou oké heh. omdat jij het bent![]()
[ afbeelding ]
quote:
Die snap ik nietquote:Op maandag 23 februari 2009 10:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]![]()
wat zeiden je ouders dan ?
quote:
met werk neem ik aan ?quote:
je mag me aanraken voor 25 centquote:
nee dank jequote:Op maandag 23 februari 2009 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je mag me aanraken voor 25 cent
Normaal moet je er voor betalen maar nu krijg je er zelfs geld voorquote:Op maandag 23 februari 2009 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je mag me aanraken voor 25 cent
hij krijgt helemaal niksquote:Op maandag 23 februari 2009 10:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Normaal moet je er voor betalen maar nu krijg je er zelfs geld voor
echte bazen hebben een poesquote:Op maandag 23 februari 2009 10:49 schreef crazy987 het volgende:
godver
ik begin nu pas hoofdpijn te krijgen, vroeg me al af waarom ik geen kater had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady is er weer klaar mee....
alle motivatie ontbreekt vandaag
mogguh sgele!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:49 schreef Sgele het volgende:
* Sgele komt even heel snel binnenrennen met koffie/thee/limonade/gebak![]()
Buna Dimineata! Werk ze enzo![]()
Ik ben weer verder met puinruimen hier
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:49 schreef Sgele het volgende:
je moet copyright op dat plaatje vragen manquote:Op maandag 23 februari 2009 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh sgele!
[ afbeelding ]
geen bier ?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:49 schreef Sgele het volgende:
het is vast minder als dat het LIJKTquote:Op maandag 23 februari 2009 10:49 schreef Sgele het volgende:
of dat wijf gewoon opzoekenquote:Op maandag 23 februari 2009 10:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je moet copyright op dat plaatje vragen man
Hey sgelequote:Op maandag 23 februari 2009 10:49 schreef Sgele het volgende:
Sgelequote:Op maandag 23 februari 2009 10:49 schreef Sgele het volgende:
Mogguh fridayquote:Op maandag 23 februari 2009 10:50 schreef Friday12 het volgende:
mogge schizo(moozzie)
volgende TT nummer is +1 dus 699
het begon bij friday zelfquote:Op maandag 23 februari 2009 10:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mogguh friday
Kon WL weer niet tellen?
hoezo ? je wilt me niets geven zeg je netquote:Op maandag 23 februari 2009 10:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je moet copyright op dat plaatje vragen man
na mijn fail neequote:Op maandag 23 februari 2009 10:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mogguh friday
Kon WL weer niet tellen?
neem vrij dan kom ik je ophalen en gaan we wat leuks doenquote:Op maandag 23 februari 2009 10:52 schreef debbie_19 het volgende:wat een drama
ik heb geen zin meer
Je moet niet zo zeuren! Ondankbaar jong!quote:
dat zeg ik niet, ik wil je alleen niet aanraken voor welk geldbedrag dan ookquote:Op maandag 23 februari 2009 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? je wilt me niets geven zeg je net
pimpdaddyquote:Op maandag 23 februari 2009 10:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeuren! Ondankbaar jong!
Alles wat ik meebreng is hier relatief duur![]()
![]()
Mijnheertje moet weer bier...dat is hier stikgoedkoop... uitkaaier!
dank uquote:
Jep, vandaag nog wat opruim werkzaamheden (achterstallig werk) en vanaf morgen gaan we reorganiseren.. mensen ontslaan enzo.. worden een nare paar weken hierquote:Op maandag 23 februari 2009 10:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey sgele
zit je al in het oosten?
En toch voel ik me niet welkom.. Was alleen nieuwsgierig wat voor baan je moest hebben om binnen 3 uur een topic vol te spammen.. Klinkt nu niet echt als een echte top baan ofzoquote:Op maandag 23 februari 2009 10:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wie heeft het over elite topic?ik niet, maar jij komt zo vaag binnen met je geblaat.
Gewoon lekker aan het werk gaan dan
dat maakt alles dubbel en dwars goedquote:Op maandag 23 februari 2009 10:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jep, vandaag nog wat opruim werkzaamheden (achterstallig werk) en vanaf morgen gaan we reorganiseren.. mensen ontslaan enzo.. worden een nare paar weken hier
Maar zoals ik al zei..het bier is goedkoop
quote:
Dat zou ik wel willen jaquote:Op maandag 23 februari 2009 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neem vrij dan kom ik je ophalen en gaan we wat leuks doen
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jep, vandaag nog wat opruim werkzaamheden (achterstallig werk) en vanaf morgen gaan we reorganiseren.. mensen ontslaan enzo.. worden een nare paar weken hier
misschien als je dat die mensen mededeelt als ze ontslagen worden valt het voor hun ook nog wel meequote:Op maandag 23 februari 2009 10:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:55 schreef Bill_E het volgende:
[..]
En toch voel ik me niet welkom.. Was alleen nieuwsgierig wat voor baan je moest hebben om binnen 3 uur een topic vol te spammen.. Klinkt nu niet echt als een echte top baan ofzo
3k per maandquote:Op maandag 23 februari 2009 10:55 schreef Bill_E het volgende:
[..]
En toch voel ik me niet welkom.. Was alleen nieuwsgierig wat voor baan je moest hebben om binnen 3 uur een topic vol te spammen.. Klinkt nu niet echt als een echte top baan ofzo
Waren de tissues de vorige keer opquote:Op maandag 23 februari 2009 10:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
nog even en ik kan echt op de thee komen trouwensquote:Op maandag 23 februari 2009 10:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen jamaar dat kan niet. Aankomend weekend heb ik lang weekend
tenzij je een vrouw bentquote:Op maandag 23 februari 2009 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Het is nogal een "hechte" groep hier
Daar kom je niet zo makkelijk tussen
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets beter je best doen met die complimenten
Tja we kunnen niet allemaal zo goed zijn als jijquote:Op maandag 23 februari 2009 10:55 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Olep!!quote:
ik stop wel met mijn dansjequote:
doe dan een zonne dansjequote:Op maandag 23 februari 2009 11:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik stop wel met mijn dansje
die beheers ik nog nietquote:
graagquote:Op maandag 23 februari 2009 11:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik stop wel met mijn dansje
Hoi me aller allerliefste vriendjequote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoi me aller allerliefste vriendje![]()
*debbie geeft moos knuffel*
quote:
lekkere muziek trouwens hier op de radioquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |