quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
http://uk.eonline.com/on/shows/dr90210/index.jsp als het goed is zie je nu rechts een video
Leuk man.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:30 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Lang geleden had ik een keer een link gekregen via msn over een site waarin zieke plaatjes te zien waren van een gast die, knetterstoned als ie was, het eikeltje van zijn piemel eraf sneed omdat ie het niet mooi vond of iets dergelijks. Dit deed ie met een elastiekje strak om zijn lul gewikkeld en een kleine stanley mes.
Of het echt of fake was weet ik niet meer.
Weet iemand wat ik bedoel? Ik ben er weer naar op zoek maar ik kan het zo een twee drie niet vinden op google
Jippiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:30 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Lang geleden had ik een keer een link gekregen via msn over een site waarin zieke plaatjes te zien waren van een gast die, knetterstoned als ie was, het eikeltje van zijn piemel eraf sneed omdat ie het niet mooi vond of iets dergelijks. Dit deed ie met een elastiekje strak om zijn lul gewikkeld en een kleine stanley mes.
Weet iemand wat ik bedoel? Ik ben er weer naar op zoek maar ik kan het zo een twee drie niet vinden op google
Is misschien meer iets voor 't is echt niet meer te geleuven - #2 uit KPD, want het is nou niet bepaald funnyquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:30 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
waar niet?quote:
En ze hebben ook gewoon dat scherm beplakt met plaatjesquote:
Er was een man die had 2 ribben laten verwijderen zodat hij dat ook konquote:
quote:
gortdroogquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:51 schreef Knipoogje het volgende:
Iedereen kent Bertje en Henk poppenkast wel van Hans Teeuwen, maar Waardenberg en de Jong kwamen er al veel eerder mee, en eigenlijk leuker...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |