abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2009 @ 14:44:08 #201
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66409102
Oh!
Het kaartje van Lennon ligt hier!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66409111
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Loopt een beetje uit...
En volgens mij is marokkaans hier de voertaal ofzo

ik weet nog wel een paar arabische woorden
het zijn wel nette woorden hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66409316
Hihi Rocka, ik vind het zo grappig dat je echt van overal en nergens vandaan update

En je kan Jella, jella roepen, dat is Arabisch voor schiet op
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:03:25 #204
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66409802
Bedankt Rocka, genieten doe ik zeker!

Al maak ik ook me weleens zorgen... het is een vrij rustig kindje... en soms voel ik hem er lang niet en dan slaan gelijk de zenuwen toe, dan ben ik zo intens gelukkig als hij weer gaat bewegen!
Niet mieten! Door gieten!
pi_66409923
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:03 schreef seilram het volgende:
Bedankt Rocka, genieten doe ik zeker!

Al maak ik ook me weleens zorgen... het is een vrij rustig kindje... en soms voel ik hem er lang niet en dan slaan gelijk de zenuwen toe, dan ben ik zo intens gelukkig als hij weer gaat bewegen!
heel herkenbaar hoor! Het ene moment voel ik een paar uur niets en het andere moment geniet ik ruim een uur van de schoppen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66411031
hassanjassan kan ook uit de lijst.
Ik kwam dit tegen in een ander topic:
quote:
Nu wonen we dus in een eengezinswoning en inmiddels is de 2e ook geboren
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66411091
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:35 schreef Vicky het volgende:
hassanjassan kan ook uit de lijst.
Ik kwam dit tegen in een ander topic:
[..]
Haha wilde net precies hetzlefde posten
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:37:45 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66411131
Done
pi_66411402
Na vijf keer driftig natellen zie ik nu in dat er meer mensen ná mij staan op het lijstje in de OP, dan voor mij
Slaat nergens op natuurlijk, maar 't voelt toch al een beetje over-de-helft ofzo Die lijst lijkt in het begin zooooo eindeloos lang... en dan sta je ineens op de helft!
Nog anderhalve week en dan ben ik echt officieel op de helft
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:12:18 #210
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66412252
Rocka, ik kan je ook wel aan wat niet zulke nette Arabische woorden helpen hoor

Ik heb vanmorgen met het geboortehotel in Den Haag gebeld. Bleek dat mijn inschrijving nooit doorgekomen is . Dus ik heb me alsnog ingeschreven. En als het vol is, ga je toch gelijk naar de 'gewone' verloskamers. We zien wel! (lijkt wel een levensmotto te worden van me...)
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:48:12 #211
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66413640
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:50 schreef innepin het volgende:
Hihi Rocka, ik vind het zo grappig dat je echt van overal en nergens vandaan update

En je kan Jella, jella roepen, dat is Arabisch voor schiet op
Ja, sorry wat moet je anders he Die Esta's en Vriendinnen heb ik wel een keer gezien hoor...
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:52:53 #212
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66413826
Gisteren zijn we trouwens volop met zijn kamer bezig geweest (foto's volgen asap). Nu heb je daar dus een commode met zo'n aankleedkussen... maar heb je niet nog zo'n aankleedkussen nodig?? Ik bedoel, als hij nu beneden is straks en ik wil hem verschonen, dan moet ik iedere keer naar boven, dat lijkt me niet handig.

Verder ben ik lekker brutaal geweest mijn broer was onverwacht vrijdag bij mij en vroeg wat we graag wilden voor het beebje. Eigenlijk weet ik niet zoveel meer te vragen behalve speelgoedjes. Maar nu heb ik gewoon naar mijn schoonzus een mail gestuurd met een link naar een speelgoedkist van 50 euro! Hahaha, ben benieuwd.
Niet mieten! Door gieten!
pi_66413859
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:48 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ja, sorry wat moet je anders he Die Esta's en Vriendinnen heb ik wel een keer gezien hoor...
Ik zeg toch juist dat ik het leuk vind! Moet je geen sorry zeggen, mevrouw de moderator
Oh en fijn toch, wachtkamerlectuur?
pi_66413873
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:52 schreef seilram het volgende:
Gisteren zijn we trouwens volop met zijn kamer bezig geweest (foto's volgen asap). Nu heb je daar dus een commode met zo'n aankleedkussen... maar heb je niet nog zo'n aankleedkussen nodig?? Ik bedoel, als hij nu beneden is straks en ik wil hem verschonen, dan moet ik iedere keer naar boven, dat lijkt me niet handig.

Verder ben ik lekker brutaal geweest mijn broer was onverwacht vrijdag bij mij en vroeg wat we graag wilden voor het beebje. Eigenlijk weet ik niet zoveel meer te vragen behalve speelgoedjes. Maar nu heb ik gewoon naar mijn schoonzus een mail gestuurd met een link naar een speelgoedkist van 50 euro! Hahaha, ben benieuwd.
wat je zelf prettig vind. Ik woon gelijkvloers dus heb er maar 1 nodig. Ik heb Amber regelmatig op de bank verschoond ipv naar het kamertje te lopen en het op het kussen te doen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66414749
What. 2 mensen voor mij in het rijtje. Ik knijp m'n benen voorlopig nog tegen elkaar aan hoor...
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  dinsdag 24 februari 2009 @ 17:34:14 #216
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66415139
Ben net weer goedgekeurd bij de verloskundige, al had ik ook niet anders verwacht

En de vk die nu met verlof zou zijn was er weer. Een andere vk heeft namelijk gisteren d'r been gebroken, moet geopereerd worden en is een paar maanden uit de roulatie. Het is een praktijk met 5 vk's, één ervan had ik nog niet gezien, de vervangster van de zwangere ook nog niet en nu komt er dus nog een vervangster... De kans wordt zo dus steeds groter dat ik een onbekende vk bij m'n bevalling krijg. Kunnen zij natuurlijk ook niet veel aan doen (ze proberen me voor de afspraken wel in te plannen bij de vk's die ik nog niet heb gezien maar dat lukt niet altijd), maar echt prettig is het ook niet. Maar goed, wie weet de komende weken nog.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:13:57 #217
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_66416352
Ik kom ook net terug van de VK. Heerlijk dat ze een eigen echo-apparaat hebben staan, ik heb weer met eigen ogen mogen aanschouwen dat het echt allemaal goed gaat. Twee armpjes en twee beentjes eraan en van kop tot stuit nu 3.94 centimeter.
Het is een druktemakertje, ligt de hele tijd te bewegen. Ik vond het zooooo mooi om te zien! Ik heb weer een paar mooie foto's meegekregen. Ons blobje is echt een minimensje nu!
Ook heb ik het hartje gehoord. Zwijmel....

Over 3 weken mogen we terugkomen voor een pretecho inclusief DVD'tje. Dat kan lekker 's avonds dus Lief kan dan ook mee.

Wat een wondertje toch he.

Ik moet deze week ook even bellen voor een afspraak voor de prenatale screening (nekplooimeting). Ik vroeg me ineens af of de meerderheid dat nu wel of niet laat doen. Wat hebben jullie gekozen?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_66416457
Fijn dat alles goed was ca.ra
wij hebben wél gekozen voor een prenatale screening.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66416492
Fijn dat alles goed was ca.ra, geniet van je gezijmel
Wij hebben niet gekozen voor de screening.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:23:35 #220
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_66416597
Seilram ik heb gewoon beneden op de bank mijn meiden verschoont en de hummel nog steeds of met een lekker dik deken op de tafel in geval van poepbroeken hihihi...

Tex wel vervelend inderdaad maar ja als iemand je maar helpt toch?

Ca.Ra wij hebben niets laten testen ook met de wetenschap dat als het Down verhoogd zou zijn eventueel niets met dit gegeven zouden doen. Voor was het geen reden om de zwangerschap af te breken. Ook al zouden er andere dingen aan het licht komen dan hadden wij voor onszelf allang beslist dat we de zwangerschap dan zolang mogelijk zouden uitdragen.

Soep maar je mag al wel bijna hoor!!!
pi_66416652
Ik doe het verschonen ook gewoon op de bank als ik beneden ben. Doek er onder en klaar ermee
Wel heb ik toch een extra aankleedkussen gekocht, maar dan het XXL kussen, erg prettig in gebruik vind ik zelf en het scheelt me heel wat verschuiven van Lotte tijdens het verschonen/aankleden/afdrogen.
De andere is nu in gebruik in de badkamer voor het wassen en badderen.
pi_66416783
Wij laten as donderdag de combinatietest doen. Niet met de gedachte een evt. kindje met down of een andere afwijking weg te laten halen, maar zodat wij en de artsen er zich bij de geboorte op kunnen voorbereiden en voorzorgsmaatregelen kunnen treffen.

Alleen van het idee alleen al om een naald in m'n arm te krijgen, trek ik al wit weg. Ik ben zo'n muts wat dat betreft!
pi_66416801
Loop een beetje achter hier zie ik...in ieder geval welkom aan alle nieuwe mama's 2be en heel erg gefeliciteerd met de lieve mooie nieuwe babytjes!

Hier ook net terug van de Gyn...Alles ziet er goed uit, volgens de meting vandaag 10w en 5 dagen, klopt ook met mijn uitrekenen, dus alles goed. Zit een hoofdje en handjes en voetjes aan.

Is het in NL ook zo dat je moet betalen voor de nekplooimeting? Ik moet hier 105¤ betalen als ik dat wil...denk niet dat ik het doe...risico is zooooo klein op mijn leeftijd (ben 20)..hoe staan jullie tegenover die meting en wat waren daarbij de overwegingen?
Lotte!
Noah!
pi_66416858
Ik ben 25 en ik moest 137 euro betalen voor echo + bloedtests. Volgens mij is dat een standaardbedrag in Nederland als je niet bij de risico groep hoort (boven 36 of familieleden met aangeb. afwijkingen).
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66416932
Ehm, Ssserptente, hoe kan jij al donderdag as de combitest doen? Je moet toch meer dan 11 weken zijn en je loopt nog achter op mij, ik ben dan nog niet eens 11 weken. Of vergis ik me nu?
Linda, in Nederland moet je ook betalen, tenzij je verzekering (aanvullende) het betaald. Het geld moet niet de reden zijn om het wel of niet te doen. De enige reden om het wel of niet te doen is wat je met de uitslag doet. Voor mij hoeft de test niet, mijn man wil het wel, dus we doen em. Hij wil gewoon geen downkindje, ik zou daar veel minder moeite mee hebben.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')