quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Loopt een beetje uit...
En volgens mij is marokkaans hier de voertaal ofzo
heel herkenbaar hoor! Het ene moment voel ik een paar uur niets en het andere moment geniet ik ruim een uur van de schoppen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:03 schreef seilram het volgende:
Bedankt Rocka, genieten doe ik zeker!
Al maak ik ook me weleens zorgen... het is een vrij rustig kindje... en soms voel ik hem er lang niet en dan slaan gelijk de zenuwen toe, dan ben ik zo intens gelukkig als hij weer gaat bewegen!
quote:Nu wonen we dus in een eengezinswoning en inmiddels is de 2e ook geboren
Haha wilde net precies hetzlefde postenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:35 schreef Vicky het volgende:
hassanjassan kan ook uit de lijst.
Ik kwam dit tegen in een ander topic:
[..]
Ja, sorry wat moet je anders hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:50 schreef innepin het volgende:
Hihi Rocka, ik vind het zo grappig dat je echt van overal en nergens vandaan update![]()
En je kan Jella, jella roepen, dat is Arabisch voor schiet op
Ik zeg toch juist dat ik het leuk vind! Moet je geen sorry zeggen, mevrouw de moderatorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:48 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, sorry wat moet je anders heDie Esta's en Vriendinnen heb ik wel een keer gezien hoor...
wat je zelf prettig vind. Ik woon gelijkvloers dus heb er maar 1 nodig. Ik heb Amber regelmatig op de bank verschoond ipv naar het kamertje te lopen en het op het kussen te doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:52 schreef seilram het volgende:
Gisteren zijn we trouwens volop met zijn kamer bezig geweest(foto's volgen asap). Nu heb je daar dus een commode met zo'n aankleedkussen... maar heb je niet nog zo'n aankleedkussen nodig?? Ik bedoel, als hij nu beneden is straks en ik wil hem verschonen, dan moet ik iedere keer naar boven, dat lijkt me niet handig.
Verder ben ik lekker brutaal geweestmijn broer was onverwacht vrijdag bij mij en vroeg wat we graag wilden voor het beebje. Eigenlijk weet ik niet zoveel meer te vragen behalve speelgoedjes. Maar nu heb ik gewoon naar mijn schoonzus een mail gestuurd met een link naar een speelgoedkist van 50 euro! Hahaha, ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |